Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בימים האחרונים באמצע הנסיעה קורה שדוושת הגז לא מגיבה והרכב פשוט מתכבה.

צריך לציין שהוא לא מתחמם/מתקרר ולא הייתה לו בעיה כזאת בעבר.

יכול להיות שזה קשור לרצועת טיימינג? אני יודע שאני חייב ללכת למוסך אבל אני אשמח לשמוע אם זה קרה למישהו ואיךל הוא טיפל בזה, בשביל שלא יתפרו אותי במוסך במחירים ולוקשים.

פורסם
אמרו לי שיש סיכוי שזה אלטרנטור, מישהו יכול לאמת? כמה זה עלול לעלות?

מישהו אמר לי שזה השטנגה של האלמנט, אבחנה לא עושים דרך חברים, שאמרו לך, יש לאבחן פיזית, אצל בעל מקצוע.

מומלץ שתפנה תחילה למכון קרבורטורים, שיבדוק תחילה ספיקת דלק ממשאבת הדלק, והמשך חשד לקרבורטור סתום הזקוק לנקוי שיפוץ וכוון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כנראה שהמצבר או האלטרנטור התקלקו. אם מצבר - להניע עם כבלים ולהגיע לחשמלאי רכב. אם אלטרנטור - גרירה ותיקונו או החלפתו.

 

אפשרית גם בעיית דלק, כגון משאבה שהתקלקלה, דלק שנגמר או שמולא דלק לא מתאים.

פורסם

לכל מי שכתב כאן מצבר ואלטרנטור:

מצבר אם היה פרוק- הרכב לא היה מניע כלל.

אלטרנטור פגום- ב-99% מהמקרים נדלקת מנורת הטעינה ופותח השרשור לא כתב שנדלקה לו מנורה כזו או אחרת.

אני מצטרף לדעתו של צביקה -הבעיה כנראה במערכת הדלק אם כי הייתי גם בודק חשד לבריחת ניצוץ במצב מסויים אם לאחר שהרכב נכבה ניתן להניע ולנסוע.

(הסיכוי לכך לא גדול אבל בכל זאת קיים).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
כנראה שהמצבר או האלטרנטור התקלקו. אם מצבר - להניע עם כבלים ולהגיע לחשמלאי רכב. אם אלטרנטור - גרירה ותיקונו או החלפתו.

 

אפשרית גם בעיית דלק, כגון משאבה שהתקלקלה, דלק שנגמר או שמולא דלק לא מתאים.

שלום רב!

מותר לשאול את כבודו, כיצד הוא הגיע למסקנה הנמהרת, שכנראה המצבר או האלטרנטור התקלקלו, ומדוע להניע עם כבלים, כאשר פותח השרשור לא מתלונן על בעית התנעה, ולמה גרר באם הרכב נוסע, ומדוע להחליף אלטרנטור או לתקן אותו, כשהוא תקין?!

חלק מכללי הפורום, הם באם אתה לא יודע, או לא מבין, ותחום הבנתך בנושא לקוי, מומלץ לא לענות ולא להגיב, כדי לא להטעות את פותח השרשור, במעשה לא שקול, ובמטרה לא להטעות אחרים, שהבנתם בנושא לקוייה, ועלולים לפעול בעצת אחיתופל, כמן הסתמכו על תורה מסיני.

בברכה

ובתקווה להבנה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא ציינתי שום דבר לגבי בעיה בהנעה ולכן המצבר תקין, צביקה אתה יכול להמליץ לי על מוסך אמין בירושלים שיוכל לבדוק לי את מערכת הדלק ולא יחטט לי יותר מדי בארנק?

פורסם

עוד משהו ששכחתי לציין זה קורה אחרי בערך 10 דקות מתחילת נסיעה וקודם כל הרדיו דיסק מכבה ואחרי כמה שניות גם הרכב.

פורסם
עוד משהו ששכחתי לציין זה קורה אחרי בערך 10 דקות מתחילת נסיעה וקודם כל הרדיו דיסק מכבה ואחרי כמה שניות גם הרכב.

 

שכחו אותי בבית 4!

עוד משהו שכחת?

זהו פרט רלבנטי מאד, שמצביע על מגעים רופפים, בחיבורי מצבר, ואו בית הפיוזים, שבו פיוז האחראי על הספקת מתח למתג ההצתה, מתחמם, וגורם להתגדות גבוה, ולאחריה כבוי הרכב, הרדיו דיסק מקבל מתח אחרי הסוויץ, טמכאן הסיבה שפיוז ההגנה עליו, מכבה תחילה את הרדיו דיסק.

יש לאתר מגעים\ קונקטרים רפויים, אוחוטי חשמל שמתחממים.

גש בדחיפות לחשמלאי, לפני שישרף הרכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...