Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנלהן היום עברתי טסט בפעם השניה לאחר שנכשלתי על נזילות בגה כוח.

לאחר הטסט הראשון הלכתי למוסך והציאו להחליף מסרק משופץ ב1500 שקל כולל עבודה, רכשתי את האוטו ב2800 שקל בסך הכל ונחרדתי מהמחיר אני בסך הכל חייל קרבי שאין לי ממש כסף.

חבר הציע לי לעשות שטיפה באיזור הגומיה של הגה וזה משה עשיתי וכך הצלחתי לעבור טסט.

עכשיו השאלה עם לחסוך כסף ולתקן תבעיה כי בסך הכל אני מוסיף אולי פעם בחודש כמה מילמטרים שמן ואין רעשים מהגה ומהמשאבה.

הציעו לי להשים תוסף להגה כוח מישהוא מכיר חברה מסויימת שמייצרת, כי הלכתי לאוטודיפו בבאר שבע וביקשתי מאחד העובדים והוא הסתכל עלי המום ואמר שאין דבר כזה מה אתה ממציא דברים אמר לי, נחרדתי מחוסר הידע של העובדים שמה. עכשיו איפה אני מוצא את התוסף הזה בבאר שבע תעזרו לי חברה

פורסם

הגה הוא נושא בטיחותי

 

לא הייתי נוסע ברכב עם הגה נוזל,עדיף ללכת ברגל או לנסוע באוטובוס מאשר למצוא את עצמך בתוך עץ.

פורסם
הציעו לי להשים תוסף להגה כוח מישהוא מכיר חברה מסויימת שמייצרת, כי הלכתי לאוטודיפו בבאר שבע וביקשתי מאחד העובדים והוא הסתכל עלי המום ואמר שאין דבר כזה מה אתה ממציא דברים אמר לי, נחרדתי מחוסר הידע של העובדים שמה. עכשיו איפה אני מוצא את התוסף הזה בבאר שבע תעזרו לי חברה

חוסר הידע הוא שלך ושל חברך, מהיכן אתם ממציאים דברים?

גש, תקן את ההגה או לחילופין, מכור את הרכב אם אין לך כסף לתחזקו כיאות.

פורסם

מעניין איך עברת טסט, הרי אם הכשילו אותך על סעיף כזה, לטסט חוזר היית אמור להגיע עם אישור מוסך + חשבונית על ביצוע התיקון.

 

מי נתן לך אישור כזה ?

 

 

פורסם
מעניין איך עברת טסט, הרי אם הכשילו אותך על סעיף כזה, לטסט חוזר היית אמור להגיע עם אישור מוסך + חשבונית על ביצוע התיקון.

 

מי נתן לך אישור כזה ?

 

 

מי נתן לי אישור זה כרגע לא משנה.

אני לא חושב שאני צריך להשקיע 1500 בשביל נזילה קטנה שאני מוסיף אולי פעם בחודש כמה מילימטר שמן, שגלון של שמן יכול להספיק לי לשנתיים.

אני פשוט רוצה להשים תוסף שיפחית את הנזילות וזהו, ההגה לא רועש אין נקישות לא מראה על בעיה כך שאני חושב שמיותר להחליפו.

משאני רוצה לדעת האם באמת התוסף יעזור או שחבל על הכסף

×
×
  • תוכן חדש...