Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקטע הוא שבהרבה מהמכוניות יש מין רשת כזא במיכל הדלק,אז זה בעיה להכניס לשם צינור.

ושאלה קשורה:

אין אני מעביר לעצמי דלק מרכב שיש לו דלקן....איזה שיטות יש לעבוד על הדלקן?

פורסם
הקטע הוא שבהרבה מהמכוניות יש מין רשת כזא במיכל הדלק,אז זה בעיה להכניס לשם צינור.

ושאלה קשורה:

אין אני מעביר לעצמי דלק מרכב שיש לו דלקן....איזה שיטות יש לעבוד על הדלקן?

 

אין.

פורסם
CaRReRa כתב:

malky כתב:

 

ההיגיון שלי אומר לי, שאם שאבת עם הפה קצת דלק וישר הורדת את הצינור לדלי על הרצפה, אז מה שהגיע לחלק הכי גבוה בצינור וקצת אחרי, ייפול לדלי, והשאר "יצנח" בחזרה לטנק הדלק.

 

 

ההגיון שלך נכון, רק שכחת להתייחס לזה שלא יכול להיות מצב של וואקום

 

 

מה ההבדל בין המקרה הנ"ל לבין מקרה שאני שואב בקשית קוקה קולה מבקבוק זכוכית?

כן אני רציני, אני מעוניין להבין

(בהנחה והקשית היא גמישה כמו הצינור)

 

זה פשוט מאד-חוק שימור אנרגיה. הנוזל בצינור/ קשית מנסה להגיע למצב של איזון אנרגתי. כשאתה שואב נוזל לתוך הקשית אתה מפעיל כוח בצורת יניקה. ברגע שאתה מפסיק את פעולת היניקה הנוזל חוזר למטה. אם תסתום את הקשית בחלקה העליון אתה תשים לב שהנוזל עדיין נמצא בתוך הקשית- למה? משום שאתה לא נותן לאויר להכנס מחלקה העליון של הקשית כדי למלא את החלל שהנוזל תופס כלומר הנוזל מוחזק ע"י הואקום שנוצר בחלקה העליון של הקשית- ברגע שתשחרר את האטימה הנוזל יוכל לצאת.

שיטת הכלים השלובים עובדת על אותו עיקרון אבל במקום לאטום את הקשית/ צינור מנצלים את האנרגיה/ כוח שנאגרה כששאבנו (הכנסנו אנרגיה פוטנציאלית-גובה למערכת).

כשנוריד את הקצה השני של הצינור אל מתחת לגובה של הקצה שנמצא בתוך הנוזל הקצה הזה (השני) יהיה באזור בעל אנרגיה פוטנציאלית נמוכה מהקצה הראשון כך שהנוזל ישאף לאיזון אנרגתי. התהליך ימשך כל עוד יש נוזל במיכל- ברגע שנכנס אויר למערכת יעילות השאיבה תרד עד שהתהליך יפסיק.

דרך אגב. שיטת הכלים השלובים ידועה כבר 4000 שנה אפילו בעיר העתיקה בירושלים יש דוגמה לזה- נקבת השילוח ( למי שמכיר :?: )

זהו, על רגל אחת. מקווה שעזרתי.

 

בשיעורים הבא בפיזיקה למתחילים נלמד כיצד מטוסים עפים ואיך ניתן למנוע רעידות אדמה בעזרת שלפוחית שתן של כבשה. :wink:

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
הקטע הוא שבהרבה מהמכוניות יש מין רשת כזא במיכל הדלק,אז זה בעיה להכניס לשם צינור.

ושאלה קשורה:

אין אני מעביר לעצמי דלק מרכב שיש לו דלקן....איזה שיטות יש לעבוד על הדלקן?

את הרשת הזאת שמים במיוחד בשביל שלא תגנוב מהדלקן.

להזכירך - גניבה ממעביד היא עבירה.

פורסם

בחזרה לנושא

יכול להיות שהיה לך אוויר במיכל

הבעייה נפוצה בעיקר ב 205 ובפונטו

לא ניתן לתדלק אותן באופן חלק, האקדח דלק פשוט קופץ כל הזמן, גם במהירות הכי נמוכה

משהו בתיכנון המיכל דפוק.

יכול להיות שפשוט לא מילאת דלק עד הסוף.

כשעזבת את תחנת הדלק המחוג הראה פול??

פורסם
CaRReRa כתב:

malky כתב:

 

ההיגיון שלי אומר לי, שאם שאבת עם הפה קצת דלק וישר הורדת את הצינור לדלי על הרצפה, אז מה שהגיע לחלק הכי גבוה בצינור וקצת אחרי, ייפול לדלי, והשאר "יצנח" בחזרה לטנק הדלק.

 

 

ההגיון שלך נכון, רק שכחת להתייחס לזה שלא יכול להיות מצב של וואקום

 

 

מה ההבדל בין המקרה הנ"ל לבין מקרה שאני שואב בקשית קוקה קולה מבקבוק זכוכית?

כן אני רציני, אני מעוניין להבין

(בהנחה והקשית היא גמישה כמו הצינור)

 

זה פשוט מאד-חוק שימור אנרגיה. הנוזל בצינור/ קשית מנסה להגיע למצב של איזון אנרגתי. כשאתה שואב נוזל לתוך הקשית אתה מפעיל כוח בצורת יניקה. ברגע שאתה מפסיק את פעולת היניקה הנוזל חוזר למטה. אם תסתום את הקשית בחלקה העליון אתה תשים לב שהנוזל עדיין נמצא בתוך הקשית- למה? משום שאתה לא נותן לאויר להכנס מחלקה העליון של הקשית כדי למלא את החלל שהנוזל תופס כלומר הנוזל מוחזק ע"י הואקום שנוצר בחלקה העליון של הקשית- ברגע שתשחרר את האטימה הנוזל יוכל לצאת.

שיטת הכלים השלובים עובדת על אותו עיקרון אבל במקום לאטום את הקשית/ צינור מנצלים את האנרגיה/ כוח שנאגרה כששאבנו (הכנסנו אנרגיה פוטנציאלית-גובה למערכת).

כשנוריד את הקצה השני של הצינור אל מתחת לגובה של הקצה שנמצא בתוך הנוזל הקצה הזה (השני) יהיה באזור בעל אנרגיה פוטנציאלית נמוכה מהקצה הראשון כך שהנוזל ישאף לאיזון אנרגתי. התהליך ימשך כל עוד יש נוזל במיכל- ברגע שנכנס אויר למערכת יעילות השאיבה תרד עד שהתהליך יפסיק.

דרך אגב. שיטת הכלים השלובים ידועה כבר 4000 שנה אפילו בעיר העתיקה בירושלים יש דוגמה לזה- נקבת השילוח ( למי שמכיר :?: )

זהו, על רגל אחת. מקווה שעזרתי.

 

בשיעורים הבא בפיזיקה למתחילים נלמד כיצד מטוסים עפים ואיך ניתן למנוע רעידות אדמה בעזרת שלפוחית שתן של כבשה. :wink:

 

:lol:

 

אם הבנתי אותך טוב, אז זה נכון שאם אני יעשה את אותה הפעולה בדיוק עם בקבוק קולה ואותו הצינור שבו השתמשתי להעברת הדלק, אז הדבר היחיד שימנע ממני מלהצליח בהעברת הנוזל, זה שהכוס חשופה לאוויר מלמעלה? או שאין קשר?

(בהנחה והכוס עומדת על שולחן, וקצה הצינור השני בגובה הרצפה)

תודה על ההסברים,

סהר.

פורסם
בחזרה לנושא

יכול להיות שהיה לך אוויר במיכל

הבעייה נפוצה בעיקר ב 205 ובפונטו

לא ניתן לתדלק אותן באופן חלק, האקדח דלק פשוט קופץ כל הזמן, גם במהירות הכי נמוכה

משהו בתיכנון המיכל דפוק.

יכול להיות שפשוט לא מילאת דלק עד הסוף.

כשעזבת את תחנת הדלק המחוג הראה פול??

כנראה שזאת באמת הבעייה כי אני יודע שיש לי אוויר במיכל.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

סהר.

להפך. הכוס שעל השולחן חייבת ליהיות חשופה מלמעלה כדי לאפשר לאויר להחליף את מקום הנוזל שנשאב דרך הצינור (ובכך לימנוע יצירת ואקום שימנע מהנוזל לזרום דרך הצינור).

תנסה לעשות ניסוי - זה פשוט מאד.

וסהר. אל תשתמש בצינור שהשתמשת לדלק... 8)

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
הקטע הוא שבהרבה מהמכוניות יש מין רשת כזא במיכל הדלק,אז זה בעיה להכניס לשם צינור.

ושאלה קשורה:

אין אני מעביר לעצמי דלק מרכב שיש לו דלקן....איזה שיטות יש לעבוד על הדלקן?

 

אין.

כאחד שעבד בדלק... יש שיטות "לגנוב" מדלקן. ואני לא אפרט!

 

בחזרה לנושא

יכול להיות שהיה לך אוויר במיכל

הבעייה נפוצה בעיקר ב 205 ובפונטו

לא ניתן לתדלק אותן באופן חלק, האקדח דלק פשוט קופץ כל הזמן, גם במהירות הכי נמוכה

משהו בתיכנון המיכל דפוק.

יכול להיות שפשוט לא מילאת דלק עד הסוף.

כשעזבת את תחנת הדלק המחוג הראה פול??

כנראה שזאת באמת הבעייה כי אני יודע שיש לי אוויר במיכל.

 

דניאל.

 

כבעל 206XS ומתדלק לשעבר אני יודע שהבעיה של האוויר קיימת גם ב206. כאשר אתה ממלא דלק תעשה את זה לאט ובסוף דחוף עד שינזול החוצה ( לא על הצבע, יש חור קטן לניקוז בתוך בפתח )

אבל, היו לי מלא מקרים עם 206 שמילאו 100ש"ח והמחוג לא זז, ואז הם חשבו שאני עושה קומבינות עם הדלק :lol: . צרפתים... :2gunfire:

פורסם
הקטע הוא שבהרבה מהמכוניות יש מין רשת כזא במיכל הדלק,אז זה בעיה להכניס לשם צינור.

ושאלה קשורה:

אין אני מעביר לעצמי דלק מרכב שיש לו דלקן....איזה שיטות יש לעבוד על הדלקן?

 

אין.

כאחד שעבד בדלק... יש שיטות "לגנוב" מדלקן. ואני לא אפרט!

 

בחזרה לנושא

יכול להיות שהיה לך אוויר במיכל

הבעייה נפוצה בעיקר ב 205 ובפונטו

לא ניתן לתדלק אותן באופן חלק, האקדח דלק פשוט קופץ כל הזמן, גם במהירות הכי נמוכה

משהו בתיכנון המיכל דפוק.

יכול להיות שפשוט לא מילאת דלק עד הסוף.

כשעזבת את תחנת הדלק המחוג הראה פול??

כנראה שזאת באמת הבעייה כי אני יודע שיש לי אוויר במיכל.

 

דניאל.

 

כבעל 206XS ומתדלק לשעבר אני יודע שהבעיה של האוויר קיימת גם ב206. כאשר אתה ממלא דלק תעשה את זה לאט ובסוף דחוף עד שינזול החוצה ( לא על הצבע, יש חור קטן לניקוז בתוך בפתח )

אבל, היו לי מלא מקרים עם 206 שמילאו 100ש"ח והמחוק לא זז, ואז הם חשבו שאני עושה קומבינות עם הדלק :lol: . צרפתים... :2gunfire:

 

אחלה משחק מילים, במיוחד כשמדברים על דלק...

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
הקטע הוא שבהרבה מהמכוניות יש מין רשת כזא במיכל הדלק,אז זה בעיה להכניס לשם צינור.

ושאלה קשורה:

אין אני מעביר לעצמי דלק מרכב שיש לו דלקן....איזה שיטות יש לעבוד על הדלקן?

 

אין.

כאחד שעבד בדלק... יש שיטות "לגנוב" מדלקן. ואני לא אפרט!

 

בחזרה לנושא

יכול להיות שהיה לך אוויר במיכל

הבעייה נפוצה בעיקר ב 205 ובפונטו

לא ניתן לתדלק אותן באופן חלק, האקדח דלק פשוט קופץ כל הזמן, גם במהירות הכי נמוכה

משהו בתיכנון המיכל דפוק.

יכול להיות שפשוט לא מילאת דלק עד הסוף.

כשעזבת את תחנת הדלק המחוג הראה פול??

כנראה שזאת באמת הבעייה כי אני יודע שיש לי אוויר במיכל.

 

דניאל.

 

כבעל 206XS ומתדלק לשעבר אני יודע שהבעיה של האוויר קיימת גם ב206. כאשר אתה ממלא דלק תעשה את זה לאט ובסוף דחוף עד שינזול החוצה ( לא על הצבע, יש חור קטן לניקוז בתוך בפתח )

אבל, היו לי מלא מקרים עם 206 שמילאו 100ש"ח והמחוק לא זז, ואז הם חשבו שאני עושה קומבינות עם הדלק :lol: . צרפתים... :2gunfire:

 

מאניווווקק..עד שיש לי מצב !! :shock::D

×
×
  • תוכן חדש...