Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, הכללתי יותר מידי את כל סוגי המוסיקה, אתה צודק.

אני אגיד לך אבל מה אני חושב, אני לא הייתי מכוון קיקפנלים עם בריטני ספירס, או עם אינפקטיד ברקע.

יהיה לך קשה לזהות את ה IMAGING אפילו במוסיקה של אומנים לדוגמת eagles, dire straits, sarah mcglhalan שבהם מה שבטוח הבמה מוגדרת יותר ממוסיקה אלקטרונית וMTV.

אלא אם כן יש לך מפה של הבמה שאומרת לך איפה נמצא כל כלי וכלי, יהיה לך קשה לזהות, אבל זה אפשרי עם מערכת טובה.

יש לי דיסק של IASCA לתחרויות SQ שמדגים את זה יפה מאוד, יש בו שירים עם מפת במה שמגדירה איפה נמצא כל כלי וכלי על הבמה.. זה יפה לשמוע את זה במערכת ביתית טובה.

 

שורה תחתונה, אנשים שזה לא מעניין אותם, זה בסדר להשים רמקולים מאחורה.

המערכת שלכם לא תישמע חרא אם תשימו רמקולים מאחורה... היא פשוט לא תשחזר את המקור בצורה נכונה.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

אם יהיה לו קשה לזהות זה סך הכל גם עניין של ניסיון וכאן מה שאמרתי לך, שמי שחדש לכל העניין של במת צליל לא יכול ללמוד את כל הסיפור בחודש, זה לוקח זמן ואימון של האוזן.

למרות זאת עדיין זה אפשרי לזהות איפה כל כלי ממוקם גם לאדם חסר ניסיון כל עוד מדובר במערכת טובה שיש בה הפרדה טובה ומיקום ברור של הכלים.

×
×
  • תוכן חדש...