Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה זה מגיע לי? חוויות מה S-3


celica gt-i 16v
שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה ש-falou מנסה להדגיש הוא, אם הבנתי נכון, ההבדל הקיים בין grip (אחיזה) ו-traction (משיכה). המשיכה אכן משתפרת בסיוע הנעה כפולה, בעוד האחיזה נקבעת על ידי משתנים אחרים לגמרי, ביניהם ובעיקר צמיגים ומתלים, וכלל לא קשורה להנעה. חלק מעדיפים לקרוא לזה התחכמות, אני מעדיף לקרוא לזה הבנה בסיסית...

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 221
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה נקרא להתחכם.

 

פנייה זהה - רכב זהה בעל עוצמה זהה, 4X4 או הנעה אחורית\קדמית - 4X4 יסיים יותר מהר,וידרוש פחות מהנהג.

 

אם זה לא עוזר בפניות אז מה כן? אז מה כל המטרה בפניות, או בנהיגה תחרותית בכלל?

 

ושוב - ללא קשר לאחיזה אבסולוטית - שם אני מסכים איתך.

 

איזה AWD? האם כזה כמו בS3 (תשעים אחוז קדימה, עשרה אחורה, עד 50:50) או כזה כמו בR8 (משהו כמו 80:20 אחורה, עד 65:35 בשעת הצורך)? יש הרבה סוגים. רובם נחותים מול הנעה אחורית בנהיגת מסלול; אלו שמציגים יתרון מסויים, נופלים במבחן המשקל. יש סיבה שמכוניות המסלול המהירות ביותר משתמשות בהנעה אחורית ולא כפולה.

 

זה לא נכון לומר שAWD מהיר יותר בצורה גורפת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הרעש של האגזוז...

 

שיהיה מה שיהיה, אני מדבר על הרעש שהרכב מפיק כמכלול.

 

CamaroRS69, קיבלתי את מה שציפיתי - ירידה מאוד גדולה בחווית הנהיגה, אך שיפור מטורף בכל הנוגע לפינוק והרגשה בתוך הרכב. ברור שקיוויתי שהרכב יהיה יותר ספורטיבי, אבל אין כנראה רכב שמשלב בין השניים כמו שצריך בטווח מחירים שאני יכול להרשות לעצמי כרגע (לא רוצה סדרה 3 רגילה, על כל צורותיה - כולל ה335). למעשה הרכב המושלם עבורי היה M3 או RS4, אבל בארץ הם פשוט מתומחרים כמו פאקינג זהב.

 

רכבים שנשקלו: אלפא GT 3.2, אלפא 159 3.2 (נפסלו בגלל היבואן בעיקר. בנוסף GT נפסלה כי היא מיושנת ו- 159 כי מרגישה "אוטו משפחתי" מדי מבפנים). EVO\STI אני לא רוצה - לא אוהב לשבת בתוך צעצוע פלסטיק. Z4 לא רוצה כי מושכת יותר מדי תשומת לב וכי לא רוצה כרגע רודסטר (גם ה- 3.0 ליטר שזו הגרסה היחידה שהייתי קונה יקרה מאוד). TT יקרה ומושכת תשומת לב (אם הייתי הולך על זה הייתי לוקח את ה2.0T). סדרה 3 - בעיקר בגלל מי שנוהג בה בארץ ובגלל המחיר. פורשה משומשת לא כרגע.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

. EVO\STI אני לא רוצה - לא אוהב לשבת בתוך צעצוע פלסטיק. .

בהשוואה לS2000 שהיתה לך, אתה לא חושב שהאיבסתי הם לא ירידה כל-כך גדולה בתחום עיצוב ואיכות הפנים? הרי ההשואה הקודמת שלך לא הייתה S CLASS.

בדיעבד על הרכישה, אתה לא חושב שהתמורה הכוללת של הנינג'ות גבוהה יותר? רמת הפרקטיקה אפילו גבוהה יותר (הם מרווחות יותר), יש להם ביצועים ותחושות עדיפות ובגרסאות החדשות רמת האיבזור עלתה משמעותית, למרות שהתחושה אחרת לגמרי מהרכב החדש שלך.

אני שואל דווקא בגלל שרכשת בסופו של דבר את ה-S3.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

פנייה זהה - רכב זהה בעל עוצמה זהה, 4X4 או הנעה אחורית\קדמית - 4X4 יסיים יותר מהר,וידרוש פחות מהנהג.

 

אם זה לא עוזר בפניות אז מה כן? אז מה כל המטרה בפניות, או בנהיגה תחרותית בכלל?

 

 

זה פשוט לא נכון.

כל עוד מקדם החיכוך של הכביש לא נמוך מדי, אין יתרון ל AWD בתוך הפניה או לאחריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

celica gt-i 16v

איך היית משווה את השהיית הטורבו של ה S3 לעומת STI ?

(מעניין אותי אם ב S3 יש לך השהיה מה תגיד על STI)

 

ד"א לפי ספירה שלי יש בטוח

2 שחורות

1 כסופה

2 כתומות

2 כחולות

1 שחורה

2 לבנות

יפה להם.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהשוואה לS2000 שהיתה לך, אתה לא חושב שהאיבסתי הם לא ירידה כל-כך גדולה בתחום עיצוב ואיכות הפנים? הרי ההשואה הקודמת שלך לא הייתה S CLASS

 

במובן הזה לא הייתה לי כוונה להתפשר. אחת הבעיות המרכזיות בלחיות עם S2000 כרכב ליום יום זה הפנים המיושן והמאוד לא סימפטי מבחינת בידוד. נכון, כשרוצים לנהוג זה לא ממש מעניין אבל לא תמיד בא לך לשייט ב- 120 ולהתחרש. בגלל זה היה לי חשוב יותר פנים הרכב מאשר חווית הנהיגה ושם ה- S3 גברה על EVO\STI. ידעתי למה אני נכנס עם ה- S3. זה לא שהאוטו מבאס - זו העובדה שאין מבחינתי אלטרנטיבות. או להרוויח יותר כסף (ה-ר-ב-ה יותר), או לעבור לחו"ל או להבין שזהו, זה מה שאוכל לקבל בארץ.

 

DrorZi, אם אתה סופר S3 - יש בין 25-30 לפי מה שאני יודע.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה AWD? האם כזה כמו בS3 (תשעים אחוז קדימה, עשרה אחורה, עד 50:50).

 

יש סיבה שמכוניות המסלול המהירות ביותר משתמשות בהנעה אחורית ולא כפולה.

.

 

אם אני זוכר נכון ה-S3 היא לא 90:10 ויותר בכיוון של 50:50

 

אתה אולי לא זוכר, אבל Audi שחטו בזירת הטורינג בשנות ה-90 עם מכוניות AWD, עד שחוייבו לשאת במשקל עודף בשל יתרון ההנעה. למערכת AWD יתרונות ידועים אבל גם חסרונות (משקל, לדוגמא). אני עברתי לאחרונה מ-FWD ל-AWD וזה בהחלט מעניין יותר לנהיגה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוריד אחת לבנה מהרשימה-החבר שעליו אני מדבר הרס אותה אחרי יומיים(לא באשמתו!!) והכחולה זאת השניה.

 

אני לא נכנס לכל עניין האחיזה,הנסיון,והחירקושים.. אחלה אוטו שיהיה לכם אחלה יום:lol:

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע על הלבנה שנהרסה תוך יומיים, אם לא היא היתי סופר 3.

25 זה מספרים של האולם תצוגה, אני לא בטוח כמה לסמוך עליהם (ויש לי יותר מסיבה אחת להגיד את זה, נתחיל בזה שהם מוכרים את הרכב עם חישני אורות וגשם שאין לו !)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש רכב מדהים אני אישית עשיתי נסיעת מבחן רכב מטוב!

יש לך אפשרות להוריד את גובה האוטו ולעלות אותו את כל הגחון שלו

אין ספק הגרמנים יודעים לעשות מכוניות!

אין כמו אלפא :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידעתי למה אני נכנס עם ה- S3. זה לא שהאוטו מבאס - זו העובדה שאין מבחינתי אלטרנטיבות. או להרוויח יותר כסף (ה-ר-ב-ה יותר), או לעבור לחו"ל או להבין שזהו, זה מה שאוכל לקבל בארץ.

 

 

תתחדש!

 

(ותרשה לי לא לרחם עליך...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני הייתי מעדיף את ה-306GTI של פותח השרשור על פני כל S3?

 

ואגב - עם כל הפינוק של הרכב - מה לגבי נוחות הנסיעה?

 

זה פשוט לא נכון.

כל עוד מקדם החיכוך של הכביש לא נמוך מדי, אין יתרון ל AWD בתוך הפניה או לאחריה.

 

מצטער, אבל אתה טועה. רכב עם הנעה כפולה יוכל להאיץ מהר ובקלות רבה יותר מרכב עם הנעה קדמית או אחורית (מסיבות שונות, אמנם) וגם במהלך הפנייה יספק יותר בטחון ויאפשר ניצול טוב יותר של הכוח.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...