Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה זה מגיע לי? חוויות מה S-3


celica gt-i 16v
שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק אני הייתי מעדיף את ה-306GTI של פותח השרשור על פני כל S3?

 

הניחוש שלי אומר שכן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 221
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רק אני הייתי מעדיף את ה-306GTI של פותח השרשור על פני כל S3?

 

ואגב - עם כל הפינוק של הרכב - מה לגבי נוחות הנסיעה?

 

רוני

 

א. לא יודע לגבי כולם, אני מעדיף את ה S3 על ה 306.

ב. מהתרשמות שלי הנוחות די מקבילה לקליאו שלך, נסעתי אחת אחרי השניה בקליאו MK1 וב S3 הן די דומות בקשיחות המתלים לדעתי אולי המתלה האחורי של ה S3 טיפה טיפה קשה יותר אבל מרגיש שה S3 מתלוננת פחות.

היא נוחה יותר מ STI דור קודם, נוחה טיפה פחות מ STI דור נוכחי.

 

 

ועכשיו על כל הודעה שלי פה אתה כותב הודעה אחת אצלי שם, זוז !

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני הייתי מעדיף את ה-306GTI של פותח השרשור על פני כל S3?

רוני

 

למעשה אני לא רואה למה להעדיף את ה 306. מה שבטוח, אני הייתי מעדיף מיאטה ידנית מכל שנה על ה 4*4 הזאת ;-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני הייתי מעדיף את ה-306GTI של פותח השרשור על פני כל S3?

 

לא רק אתה, גמני, רק שאתה איבדת את הזכות להעדיף 306GTI בגלגול הנוכחי!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת עם חישני וכו'? אתה יכול לפרט?

בקש מחבר שלך את טפוס ההזמנה של הרכב, כנראה שיופיע שם "חישני אורות וגשם" עכשיו תשאל אותו האם הוא קיבל אותם.

ההימור שלי, לא. (בכל מקרה על רכב התצוגה באולם מופיע המפרט הזה ואפילו שאתה אומר להם שהם טעו הם אומרים לך לא יכול להיות)

עוד ? בהזמנה יופיע לו "חישוקי רכב 5 זרועות" זה חישוקים שעולים 8000 שקל תוספת ומה שיש לו לפי התמונה זה ה 7X2 שהם החישורים הסטנדרטים (שהם לא פחות יפים לדעתי אבל זה סיפור אחר)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, רק אתה :loco:

 

שכחת לפסק, תיקנתי בשבילך.

 

ה-S3 מאוד לא נוחה מבחינת שיכוח מהמורות. היא מקפצצת על כל מהמורה קטנה, והיא אחת מהמכוניות הפחות נוחות שנסעתי בהן. הכסאות עצמם כן נוחים, אפילו מאוד, וזה קצת מוריד מחומרת הבעיה בנסיעה מנהלתית - אך מהמורה קטנה שכזאת באמצע סוויפר מהיר עלולה להסתיים באופן לא נעים.

 

אני מסכים עם Pavi לגבי שאר הדברים (קלאצ' וגיר "מנותקים", מנוע בעל רעש אנמי, לאג יחסית ארוך). ההגה דווקא לא נוראי במיוחד. הוא די מנותק וסופר-קל במהירויות נמוכות, אבל הוא מתקשה כראוי ברגע שהקצב קצת עולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומר אני חושב אחרת

הצליל מנוע מעולה, זה שלא שומעים אותו בתוך הרכב זה רק יתרון, הנסיעה ב 180 מעולם לא היתה כה נעימה ברכב ספורטיבי שכזה, בסובארו במהירות הזו הרוח כבר שורקת בטירוף והאוטו מרגיש הרבה פחות מחובר לעצמו מה S3.

בקליאו ספורט אי אפשר לנהל שיחת טלפון ב 130 קמ"ש (חלונות סגורים), ב S3 אפילו לא מנחשים שאתה בנסיעה במהירות הזו.

סע בתוך חניון עם חלונות פתוחים או תסע לידו עם רכב אחר בחוץ ותראה איזה רעש נפלא יש לו בשלישי ב 100 כשהוא נותן גז.

כל דבר מעבר לצליל הזה הוא סתם חוליגני.

הדבר הכי מוזר זה כשהוא מניע, בסל"ד סרק, הוא נשמע כמו דיזל משום מה...

נסה לנסוע ב C2 ואז תבין כמה ה S3 לא כזו קשה, כנל מול EVO 8 9 ו STI קודמות.

 

אני אישית חושב שהבאלנס באוטו הזה - צליל חיצוני מול פנימי, אחיזה מול נוחות, ספורטיביות מול חיי היום יום מעולה, בקלות אני רואה את עצמי חי עם אוטו כזה ולא עם אחת היפניות מחד או מול גרמניה אנמית יותר (320 למשל) מנגד.

 

2 פאקים קטנים ברכב, בלם היד שמתנגש במשענת היד, ממש לא צפוי ברכב כזה.

בקרת אקלים מפוצלת בלי כפתור "איחוד" לטמפרטורה של שני הצדדים יחד.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסע לידו עם רכב אחר בחוץ ותראה איזה רעש נפלא יש לו בשלישי ב 100 כשהוא נותן גז.

 

300 אלף שקל בשביל שאחרים ישמעו איזה רעש נפלא יש למנוע, זה קצת יקר לא? :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סע בתוך חניון עם חלונות פתוחים או תסע לידו עם רכב אחר בחוץ ותראה איזה רעש נפלא יש לו בשלישי ב 100 כשהוא נותן גז.

כל דבר מעבר לצליל הזה הוא סתם חוליגני.

 

נדמה לי שמישהו כתב את זה בשרשור, אבל הצליל "הטוב" ששומעים בחניון הוא באמת הדהוד האגזוז - מחוץ לחניון המצב די אנמי (ועוד שסתום פריקה שפורק חזרה לסירקולציה..). בהחלט נשמע כמו דיזל כאשר מניעים אותו. לא ניסיתי להקשיב לו מבחוץ בעת נסיעה, אך בכל מקרה - יש משהו במה שצוקרמן אומר (שלא יעלה לך לראש, אה צוקרמן? :)).

 

2 פאקים קטנים ברכב, בלם היד שמתנגש במשענת היד, ממש לא צפוי ברכב כזה.

בקרת אקלים מפוצלת בלי כפתור "איחוד" לטמפרטורה של שני הצדדים יחד.

 

לפחות לאחד מהם יש פתרון - תחזיק את כפתור ה-AUTO לחוץ כמה שניות, הוא מקשר בין השליטה של הנהג לזה של הנוסע (שימוש בכפתור של הנוסע ישבור את הקישור).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שמישהו כתב את זה בשרשור, אבל הצליל "הטוב" ששומעים בחניון הוא באמת הדהוד האגזוז - מחוץ לחניון המצב די אנמי (ועוד שסתום פריקה שפורק חזרה לסירקולציה..). בהחלט נשמע כמו דיזל כאשר מניעים אותו. לא ניסיתי להקשיב לו מבחוץ בעת נסיעה, אך בכל מקרה - יש משהו במה שצוקרמן אומר (שלא יעלה לך לראש, אה צוקרמן? :)).

 

 

 

לפחות לאחד מהם יש פתרון - תחזיק את כפתור ה-AUTO לחוץ כמה שניות, הוא מקשר בין השליטה של הנהג לזה של הנוסע (שימוש בכפתור של הנוסע ישבור את הקישור).

 

א. בחניון לא שומעים רק את האגזוז אלה גם את השריקה של הטורבו לדעתי.

ב. מה אתה אומר ? אני אבדוק את ה AUTO הזה, אם זה עובד זה גדול

ג. תכף תגיד לי שיש גם אופציה לפתוח את הגג עם השלט ולא רק את החלונות...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניחוש שלי אומר שכן.

 

טעית!

 

א. לא יודע לגבי כולם, אני מעדיף את ה S3 על ה 306.

ב. מהתרשמות שלי הנוחות די מקבילה לקליאו שלך, נסעתי אחת אחרי השניה בקליאו MK1 וב S3 הן די דומות בקשיחות המתלים לדעתי אולי המתלה האחורי של ה S3 טיפה טיפה קשה יותר אבל מרגיש שה S3 מתלוננת פחות.

היא נוחה יותר מ STI דור קודם, נוחה טיפה פחות מ STI דור נוכחי.

 

 

ועכשיו על כל הודעה שלי פה אתה כותב הודעה אחת אצלי שם, זוז !

 

א. התבגרת יותר מדי. מתי ילדים? נכדים? קטטר?

ב. אני דווקא הבנתי שהיא מאוד נוקשה. הקליאו אמנם לא נוחה בתוך העיר, אבל למתלים יש רכות מסוימת שמאפשרת נוחות סבירה בכבישים מהירים. ב-S3 לא נהגתי אבל אם היא כפי שעומר מתאר אז היא מזכירה לי מאוד את הקופרה - שממנה חזרתי עם כאב ראש אדיר.

 

למעשה אני לא רואה למה להעדיף את ה 306. מה שבטוח, אני הייתי מעדיף מיאטה ידנית מכל שנה על ה 4*4 הזאת ;-)

 

התנהגות כביש, התנהגות כביש, התנהגות כביש. אה, וגם היגוי. ונוחות נסיעה. ותחושת יוקרה (או שלא)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין אותכם אנשים,חלילה לא כמחלוקת. עניין ההנאה ממוצר הוא אישי ולפי טעם. הסאונד ה"חלשלוש" הזה בהאצות הוא מה שמייחד את ה"ילדה הרעה" הזאת ומפריד אותה מכל הפורקי הלחץ והאגזוזים של "סאברינג".

 

אין ספק שבהנעה היא מונית שירות,אין-ויכוח. ועניין הבלם יד שהוזכר פה ייבדק-כי אני נגנבתי מהירידה לפרטים.

 

כמובן שמחר ייבדק עניין הגלגלים והחיישנים (תודה מראש...)

וכמובן על התגובות:wink:

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 פאקים קטנים ברכב, בלם היד שמתנגש במשענת היד, ממש לא צפוי ברכב כזה.

בקרת אקלים מפוצלת בלי כפתור "איחוד" לטמפרטורה של שני הצדדים יחד.

 

יש דרך לאחד את שניהם בלחיצת כפתור - לחיצה ארוכה על auto או משהו כזה. גם אני הופתעתי בהתחלה (ב- GTI היה) וכל הקטע הזה של המפוצל זו בדיחה. שיחקתי קצת ובסוף מצאתי.

 

לגבי בלם היד - בטח אאודי מוכרים "חבילת בלם יד לא מתנגש" בשלושים וחמש אלף שקל.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...