Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה זה מגיע לי? חוויות מה S-3


celica gt-i 16v
שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 221
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

sronis כתב:

רק אני הייתי מעדיף את ה-306GTI של פותח השרשור על פני כל S3?

רוני

 

לא רק אתה, גמני, רק שאתה איבדת את הזכות להעדיף 306GTI בגלגול הנוכחי!

 

מצטרף בגדול, ממה שקראתי על ה-S3 התחושה היא כמו לנסוע על מסילה, בהוט-האצ' זה לחלוטין לא מה שאני רוצה.

 

איפה שמחת החיים ? איפה ההיפראקטיביות ?

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי, אני לא ממש מבין את הטענה כי רכב 4X4 וזה לא משנה כרגע איזה (על אחת כמה וכמה מקטגוריות הAWD), לא יהיה מהיר יותר בסיבוב, על אחת כמה וכמה באפשרות לצאת ממנו מהר יותר???

 

גם אם נצא מתוך הנחה שמהירות הכניסה לפנייה/עיקול/סיבוב יהיו זהים, הרי שמהירות היציאה ממנה ברכב 4X4 תהיה גבוהה יותר ובצורה משמעותית מזו שרכב הנעה קדמית (שייצא לתת-היגוי) או הנעה אחורית (שייצא להיגוי-יתר) יוכלו להגיע אליהם. שוב, בהנחה שמדובר במנועים בטווחי הספק זהים ובצמיגים זהים לצורך העניין... בעוד יכולת רכב ה AWD "למשוך" את הרכב החוצה מהפנייה ולהתקדם קדימה - כלומר להעביר את הכוח המופק מהמנוע אל הכביש ולא בסחרור גלגלים/הרחבות קווי פנייה של ציר אחד בלבד, תהיה גדולה משמעותית..

 

PAVI, דיברת על דגמים מסויימים שנפסלו רק כי הם צעקניים מדיי. לדעתי, ה S3 בעיצובה הנוכחי, האגרסיבי ומלא הניקל והכרום - צעקני לא פחות, בטח יותר מ STI בדור הנוכחי, ואפילו יותר מזו הקודמת - ללא הכנף הגבוהה ובצבע סולד כמו לבן, ויש כאלו.

גם הטענה על לשבת בצעצוע - די ילדותית. כן, יש ברכב אלמנטים צעקניים ומוקצנים - אבל לטעון שהוא קופסת צעצוע - יומרני ומתנשא. חווית הנהיגה בקופסת הצעצוע הזו היא מהטובות ששוק הרכב מציע היום - גם ממכוניות שעולות פי שניים שלושה וארבעה, כולל מרבית רכבי הקונצרן שאליו עברת (ואני לא מתכוון לזלזל, זו דעתי לאחר נהיגה בלא מעט מהן)..

 

 

לחבר של פותח השרשור, ולכולנו, המשך נהיגה מהנה וזהירה!

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון סימון LTZ, לא כל הנעה קידמית יכנס לתת היגוי , יש כאלה שיכנסו להיגוי יתר או ישארו נייטרלים :wink:.

לגבי ההשוואה בין ה-S3 ל-STI , אין פה כל כך מקום להשוואה ה-STI הרבה יותר הארדקור לכאלה שאוהבים לקבל אנדרנלין במנות גדושות והרבה ממנו , ה-S3 יותר נינוחה ורגועה והיא בעיקר טיול שיוט מהיר ,ה-STI הרבה יותר רכב מסלול.

 

דרך אגב ה-STI שלך לטעמי זאת אחת הצורות הכי יפות של ה-STI בעיקר בצבע הכחול הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לטעון שהוא קופסת צעצוע

 

לא לזה התכוונתי. אני דווקא מאוד מחבב את ה- EVO\STI (אפילו חשבתי לקנות אחת כמה פעמים) ומסכים עם זה שמעליי שSTI שני דורות אחורה אפילו נראה טוב מבחינה חיצונית. הבעיה מבחינתי זה עיצוב הפנים - הוא זול ומצועצע. זו דעתי, לפחות.

 

לגבי צעקניות של ה- S3 - אוכל לומר לך שאני מרגיש אנונימי על הכביש, בדיוק כמו שאני רוצה. כן, הגריל הקדמי קצת אגרסיבי אבל להדיוטות נראה כאילו אני הולך לאסוף את הילדים מהגן בגולף 1.6.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

מצטער, אבל אתה טועה. רכב עם הנעה כפולה יוכל להאיץ מהר ובקלות רבה יותר מרכב עם הנעה קדמית או אחורית (מסיבות שונות, אמנם) וגם במהלך הפנייה יספק יותר בטחון ויאפשר ניצול טוב יותר של הכוח.

 

רוני

 

 

 

זה בדיוק מה שאני אומר.

STI 2004

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי בלם היד - בטח אאודי מוכרים "חבילת בלם יד לא מתנגש" בשלושים וחמש אלף שקל.

:lol:

 

עצוב כמה שזה (יכול להיות) נכון..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדון סימון LTZ, לא כל הנעה קידמית יכנס לתת היגוי , יש כאלה שיכנסו להיגוי יתר או ישארו נייטרלים :wink:.

לגבי ההשוואה בין ה-S3 ל-STI , אין פה כל כך מקום להשוואה ה-STI הרבה יותר הארדקור לכאלה שאוהבים לקבל אנדרנלין במנות גדושות והרבה ממנו , ה-S3 יותר נינוחה ורגועה והיא בעיקר טיול שיוט מהיר ,ה-STI הרבה יותר רכב מסלול.

 

דרך אגב ה-STI שלך לטעמי זאת אחת הצורות הכי יפות של ה-STI בעיקר בצבע הכחול הזה.

 

דבר ראשון האישה הכחולה מסרה תודה על המחמאה :)

 

הנחתי שתבוא תגובה שכזו, אך השארתי את אופציית המענה רק לאחר שהיא תבוא, אז הנה:

 

קודם כל בוא נפריד בין להישאר נייטרלי לבין היגוי יתר.

 

להישאר נייטרלי -

מנק' התייחסות (שוב, מבלי לזלזל) של נהג על רכב שמפיק בסביבות 150 כ"ס (יכול להיות שיותר, אבל זה לא קריטי- גם אם נניח שהמנוע מתקרב ל 200 כ"ס לצורך העניין) - הרי שאולי, אולי, עם צמיגים טובים וכביש מודרני -לא תכנס לתת היגוי - תחת מצערת מלאה (כמובן שאנחנו מדברים על זווית סיבוב חדה יחסית ולא מדובר בעיקול רחב). הרכב פשוט לא יצליח להעביר את הכוח מצד אחד, והכוחות שפועלים על הציר שמנסה להעביר את הכוח, כמו גם המצאות המנוע בחלקו הקדמי של הרכב - פשוט יביאו אותו לתת היגוי - תרצה או לא (שוב תחת הנחת מצערת מלאה וזווית חדה).

 

מה שאמרתי הוא שבנתוני כוח וזווית סיבוב זהים - רכב 4X4 בוודאות יוכל לצאת חזק ומהר יותר מהפניה, ודי מפתיע אותי שזה בכלל עולה לדיון פה...

 

שלא לדבר כלל וכלל על הספקים גבוהים (ומציאותיים בנק' ההתייחסות שלי) יותר - כמו 300 כ"ס. המשפט הבא רק ייעזור להמחיש את הטענה שלי - רכב עם מנוע של הSTI על הנעה קדמית פשוט יטוס לצד במקום לטוס קדימה (מה שמאפשרת לו הנעת ה AWD).

 

להגיע להיגוי יתר -

ברור הרי שלשם כך תדרש להעביר משקל קדימה - כלומר לפחות להרפות מן הגז, אם לא לבלום קצת. להזכירך, הדיון הוא על מהירות היציאה מהפנייה - אז כן, כמובן שניתן לצאת מפנייה בניטריליות ואף בהיגוי יתר עם הנעה קדמית - אבל כשהדיון הוא על יציאה במהירות מירבית מהפנייה - הרי שלצאת בהיגוי יתר (שבהכרח חייב לנבוע מהעברת משקל קדימה [אתה יודע מה - גם בלם יד אחורי]) ברכב הנעה קדמית, כלומר היגוי היתר יהיה תופעה של העברת משקל [שתנבע, כאמור מעזיבת גז או בלימה] ולא תוצאה של כמות כוח גדולה מדיי לגלגלים האחוריים כמו בהנעה אחורית)- רק תפחית את המהירות שהרכב ייצא בו מהפנייה.

 

pavi, נראה לי שגם הדיוטות אינן אידיוטיות מספיק כדי לחשוב ש S3 מנצנצת (טפו טפו טפו) היא איננה גולף 1.6 עם גלגלי ברזל וטאסות, אתה יודע...

אבל לגבי פנים הרכב - אין ספק שאתה צודק והוא ירוד ופשוט מאוד. מצד שני, פה נכנסים שיקולים אישיים של פרמטרים לרכישה, ועל זה אין מה לפתח דיון - כל אחד ושיקוליו הוא. אין ספק שהייתי שמח למראה קצת (או חלילה הרבה) יותר איכותי בפנים הרכב (בתנאי שלא יעזו לשנות את הכסאות - פשוט חלומיים). אבל באמת שהוא מפצה על זה בטונות של חוויות נהיגה מדהימה.

 

מצד שני, פנים הרכב של הדור החדש נראה מתקדם בהרבה. בכלל, נראה לי מוזר מאוד, לאור הצורה החדשה בעלת המרכב הזהה לזה של האודי והשיפור האמור בפנים הרכב כמו גם הקטנת מקדם ה"פוזה" שלו - שלא הרהרת בכך המון לפני ההחלטה. או שכן?

 

 

 

סימון.

SPL - 143.6DB

"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

celica gt-i 16v

איך היית משווה את השהיית הטורבו של ה S3 לעומת STI ?

(מעניין אותי אם ב S3 יש לך השהיה מה תגיד על STI)

 

ד"א לפי ספירה שלי יש בטוח

2 שחורות

1 כסופה

2 כתומות

2 כחולות

1 שחורה

2 לבנות

יפה להם.

תוסיף עוד אחת כחולה השייכת לשכני.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

pavi, נראה לי שגם הדיוטות אינן אידיוטיות מספיק כדי לחשוב ש S3 מנצנצת (טפו טפו טפו) היא איננה גולף 1.6 עם גלגלי ברזל וטאסות, אתה יודע...

אבל לגבי פנים הרכב - אין ספק שאתה צודק והוא ירוד ופשוט מאוד. מצד שני, פה נכנסים שיקולים אישיים של פרמטרים לרכישה, ועל זה אין מה לפתח דיון - כל אחד ושיקוליו הוא. אין ספק שהייתי שמח למראה קצת (או חלילה הרבה) יותר איכותי בפנים הרכב (בתנאי שלא יעזו לשנות את הכסאות - פשוט חלומיים). אבל באמת שהוא מפצה על זה בטונות של חוויות נהיגה מדהימה.

 

 

סימון.

 

נו סימון, אולי הגולף 1.6 היה הגזמה, אבל 95 מהאנשים יתקשו להבדיל בין A3 עם מנוע 1.6 ל S3. אם נרד יותר לפרטים, כנראה ש 50% מהאוכלוסיה לא ישהו שזה A3...

 

S2000 , איוו או STI לעומת זאת זוכים לקבל המון תשומת לב, לא תמיד חיובית.

 

אני מכיר את הבעיה מהרכב שלי, הרבה פעמים מתחילים להתחרות איתי כל מני רכבים על הכבש (בעיקר ברמזורים), אנשים עוצרים לידי בכביש המהיר להתסכל. הייתי שמח לרכב סגור שימשוך פחות תשומת לב וזה בדיוק מה שה S3 משיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעלים של ה S3 הכסופה אמר שהסמל מאחורה משך קצת תשומת לב בעיקר מצעירים שכן זיהו את הסמל, הוא הוריד אותו ומאז לא דיווח על אפילו רכב אחד שניצמד אליו (על כסוף אפילו לא רואים את המראות האלה ואף אחד לא מצליח לזהות שיש למטה דפיוזר שלא קיים בשום A3 אחרת)

הא כן הוא גם אומר שה AUTO הזה עובד ושהוא בפרוש זוכר שאמרו לו באולם תצוגה שאפשר טיאורתית להתחבר עם מחשב ולאחד את הצדדים אבל זה יהיה לצמיתות אם הוא רוצה אז הוא ויתר... (האולם תצוגה הוא גם זה שמוסר את הרכבים ומדריך עליהם למי שלא יודע)

 

נו, בדקתם את ההמזנות שלכם ?

איזה חישוקים מופעים שם ?

איזה חישנים ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, פנים הרכב של הדור החדש נראה מתקדם בהרבה. בכלל, נראה לי מוזר מאוד, לאור הצורה החדשה בעלת המרכב הזהה לזה של האודי והשיפור האמור בפנים הרכב כמו גם הקטנת מקדם ה"פוזה" שלו - שלא הרהרת בכך המון לפני ההחלטה. או שכן?

 

גם האיוו וגם ה- STI החדשה (שלא לדבר על ה- WRX) מאוד לא מצאו חן בעיניי מבחינת עיצוב. גם חיצוני וגם פנימי. העיצובים היחידים שאהבתי בקטגוריה זה איוו 8\9 ו- STI\WRX כמו שלך. כל השאר ממש לא ברורים לי. זה מצחיק כמה מעט הרהרתי כשקניתי את ה- S3. לא כי הייתי משוכנע (למעשה התעניינתי ב- S3 במחזור הראשון שלה לפני שנה וויתרתי כי לא היו נסיעות מבחן וכי ידעתי שהיא גולף GTI משודרג) אלא כי ידעתי שאין משהו אחר שאוכל לקנות שמאזן פינוק וחוויית נהיגה (ה- S3 מאוד לכיוון הפינוק ולכן השקעתי כ"כ הרבה באיבזור). הרכב היחיד שממש נשקל היה אלפא.

 

itamareiny, יש שתי כחולות כמו שלי (sprint blue) בארץ - אחת שלי ואחת של חבר של פותח השרשור. אתה מתכוון לכחול כהה?

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שה 135 לא נמכרת בארץ ומעניין כמה היא היתה עולה אם היא כן היתה נמכרת.

ZLEeqNpSnfw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד לך את האמת שלומי, במבחן שביצע EVO על ה 130 מול ה S3 שעולות באנגליה סכום זהה, לא היה ברור מי המנצחת, כל אחד יכל לבחור לעצמו מה טוב לו יותר, אני לא בטוח שהיתי בוחר ב BMW אפילו היתה מיובאת לארץ.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5774 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...