Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'קלין - תמונות יפות מאד

האירוע היה מוצלח ומכובד, הכל היה לטובתנו אפילו מז"א.

לזמי ולחן קלמנוביץ ברכות על האירגון וניהול האירוע, האופנועים שנבחרו יפה על פי כל קנה מידה וגם הגביעים יפים.

קהל רב שבה רק מוכיח שהאירוע לזכרו של ניר הינו אירוע מרגש שמכנס את כולנו למען הזכרון של אדם מיוחד ולמען שימור מורשת אופנועי האספנות.

תודה לכולם

מצא

מצא משה

פורסם

תודה למועדון החמש על הארוע היפה

כשאהיה גול אצטרף למועדון

דובי1946

נ.ב. תמונות יפהפ:sad:יות וכך גם הכלים!

פורסם

היי לכולם!

ארוע מכובד לזכרו של חברנו ניר,ארגון למופת בניצוחו של זמי,צילומים נהדרים (תודה לזקלין ולחיים).ישר כח לכל המתנדבים !!!

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

לחברים שלום.

 

תחרות שיפוץ האופנועים ע"ש ניר עוזדור, היתה אירוע גדול בכל המובנים.

אירוע יפה, ססגוני, בהשתתפות מאות חברים, רכבים ואופנועים למיניהם.

 

תודה גדולה לכל החברים שעסקו בארגון והכנת האירוע.

בברכה

אבי נוף

יו"ר מועדון החמש.

 

 

ולחברים שלא נכחו בתחרות, להלן דברים שנשאתי באותו מעמד.

 

 

דליה ומשפחת עוזדור,

משפחת מועדון החמש,

חברי מועדוני האופנועים ואוהדי האופנועים,

חברים יקרים – שלום רב.

 

מפגש זה הוא השני שאנו מקיימים לזכרו של ניר עוזדור זכרונו לברכה.

מפגש שני ברצף, שמתחיל ליצור מנהג, התנהלות קבועה שמכתיבה את דרכנו גם לשנים הבאות.

 

למפגש זה שתי מטרות עיקריות: יום לזכרו של ידידנו ניר זכרו לברכה, ותחרות שיפוץ רכב דו / תלת גלגלי.

 

· ניר הצטרף למועדון החמש בשנת 1987, (כמעט שנות דור), עם פורד פריפקט 58.

 

· בשנת 1993 פעל במועדון הישראלי לאופנועים קלאסיים, עסק ותרם רבות להידוק הקשר בין מועדון האופנועים למועדון החמש.

 

· ניר כתב כמה כתבות לאבטומוביל, מגאזין מועדון החמש, וכמו כן הקדיש זמן רב גם לעיסוק ברכב הדו גלגלי, באופנוע.

 

· חלום ילדותו היה טילון, ובמהלך השנים אסף כמה, וכידוע היו לו תוכניות לגביהם, שלצערנו פסקו מוקדם. מוקדם מידי.

 

· תחרות שיפוץ האופנועים שאנו עורכים לזכרו של ניר, בשיתוף משפחתו ומגאזין מוטו, מהווה כתב התחייבות להמשך הקשר בנושא של אספנות רכבים וכלים דו גלגליים.

 

 

אבקש לנצל את ההזדמנות שאנו נפגשים ולעדכן אתכם בכמה נושאים הקשורים לפעילות והחלטות ועד המועדון.

 

· במטרה לחזק את הקשר בין בעלי האופנועים למועדון החמש, נבחר צביקה מרגלית כאיש קשר וכמרכז הנושא מטעם ועד המועדון.

 

· משה מצא משמש אחראי חברתי, וחברים שיש להם הצעות/תלונות/בקשות וכד' מהועד, מוזמנים בכיף לפנות אליו. אנו מחוייבים כי כל פניה תיענה, ובזמן מינימלי.

 

· ועדת ההיגוי לבחינת מטרות המועדון, פעילויותיו ועיצוב תוכנית חומש למועדון החמש החלה בפעילותה. חברים אשר יש להם ענין להופיע בפני הועדה, או להעלות בפניה הצעות, מוזמנים לפנות למזכירות המועדון.

 

 

 

לסיום, אבקש להודות למשפחת עוזדור, למגאזין מוטו, לזמי - שטרח דאג רץ ועשה ככל יכולתו להצלחת האירוע, לועדת השיפוט, לכל המסייעים בארגון והפקת האירוע, ולכם קהל נכבד על שהגעתם וכיבדתם את האירוע בנוכחותכם.

 

תודה, ושבת שלום

 

 

 

הפנינג רב משתתפים על כר הדשא, "כמו בחו"ל"...

dscn6375yj7.jpg

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

×
×
  • תוכן חדש...