Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

לאחרונה אני מחפש צמיגים חדשים לרכב. לאחר שעות רבות של חיפוש בפורום ננעלתי על Kleber HP2

הבעיה היא שבקוד המהירות שאני מחפש -82H(זה מה שרשום בספר הרכב) תאריך הייצור שלו כמעט לפני שנתיים(בדקתי בכמה מקומות).

כל פאנצ'ר מאכר שהתקשרתי אליו או הייתי אצלו, אמר לי שאני צריך 82T ולא 82H וזה מספיק, מנגד כאמור בספר רכב רשום 82Hההבדל בינהם מתבטא שה82T - תופס עד 160 קמ"ש וה82H עד 210, אך ע"פ מה שקראתי בפורום ישנם עוד הבדלים.

 

לכן, שתי שאלות:

1)האם ללכת על 82T או 82H?

2)איזה צמיד ממולץ עד 350-300 ש"ח ליחידה(החיפוש בפורום הפנה אותי לדגמים ישנים)?

 

אודה מאוד לעוזרים

איתי

פורסם

אם אתה כבר מחליף צמיגים אז תחליף ל 185/65/14, זאת המידה שמגיעה ב GLI וכן גם יש הבדל משמעותי מאוד בהתנהגות.

 

וה T תופס עד 190 קמש ולא 160 קמש

פורסם

שים לב בתא הכפפות בקורולה שלך, רשום שם שתי מידות

גם את המידה בעלת הרוחב 175 וגם את זאת בעלת ה 185

משמע שאתה יכול לשים את 185 בלי שום בעיה וההבל באמת מורגש.

 

אני יכול להמליץ לך על צמיגי גודייר DURAGRIP, לי יש רבעייה כאלו והם ממש מצויינים.

×
×
  • תוכן חדש...