Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיטת "SMART DRIVE" בסוכנות יונדאי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם משהו נתקל בשיטת מימון זו בסוכנות יונדאי? על פניו זה נשמע ממש מפתה- ממש כמו ליסינג מימוני עם תשלומים נוחים אך האוטו נרשם על שמי, ז"א במידה ואחליט לרכוש את האוטו בתום 2.5 שנים ברישיון יהיה כתוב "0" ( כאשר לי נראה שהאופציה המועדפת זה למכור את האוטו לסוכנות לפי המחירון -5% ועוד נשארים כ30% בתור תשלום ראשוני לרכישה הבאה). האם לעוד משהו זה נשמע כדאי?

נ.ב. ד"א חשבתי על רכישת I30 2.0L ידנית.

פורסם

אם היית מצרף נתונים מספריים, אז אפשר היה לרענן את הידע במימון ולעזור לך.

כרגע בלי להכיר את התוכנית, כל תשובה שתינתן תהיה לא רצינית.

פורסם

זהו רעיון כביר, תאמין לי שלא כדאי היום לרכוש רכב רק בשיטות המימון האלה, התחרות עושה את שלה והציבור מרוויח.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
זהו רעיון כביר, תאמין לי שלא כדאי היום לרכוש רכב רק בשיטות המימון האלה.

 

איזה שיטות עוד יש היום מלבד שיטה המסורתית?

פורסם
אם היית מצרף נתונים מספריים, אז אפשר היה לרענן את הידע במימון ולעזור לך.

כרגע בלי להכיר את התוכנית, כל תשובה שתינתן תהיה לא רצינית.

הפרטים מעט סבוכים (בשבילי לפחות בינתיים). כמה שאני מבין העיקרון הוא כמה שמשלמים פחות כתשלום ראשון ומשלים יותר חודשי הרווח הוא יותר גבוהה.

פורסם

השיטה הזו מכונה הלוואת בלון,שבה הריבית מגולמת בתשלומים החודשיים.

יונדאי לא היו הראשונים להציע את השיטה הזו - אלבר קדמו להם בתכנית שנקראה EASY PAY שהתבססה על אותה שיטה (מקדמה + תשלום חודשי קבוע והיתרה בסוף התקופה).

ליונדאי קל להציע את השיטה הזו מאחר וחברת דביס נמצאת בבעלותם.

היתרון שלה הוא בתשלום מקדמה נמוכה יחסית ותשלומים חודשיים סבירים.

החסרון הוא בכך שאתה די "מיתחתן" עם יונדאי,וזו בעצם חלק מהמטרה שלהם.

אם גם המכונית הבאה שלך הולכת להיות יונדאי חדשה,השיטה כדאית למדי.

הסיבה העיקרית שהתכנית נימשכת שנתיים וחצי פשוטה - קל יותר למכור מכונית שעדיין נמצאת בתקופת האחריות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הפרטים מעט סבוכים (בשבילי לפחות בינתיים). כמה שאני מבין העיקרון הוא כמה שמשלמים פחות כתשלום ראשון ומשלים יותר חודשי הרווח הוא יותר גבוהה.

 

חייבים פרטים:

גובה המקדמה

גובה התשלום החודשי

גובה התשלום בסוף התקופה

מספר התשלומים

עמלות שונות ומשונות (דמי הקמה, פתיחת תיק).

 

מחיר הרכב הנוכחי בלי עיסקאות מימון, מחיר הרכב שאתה מעריך שיהיה בסוף התקופה.

 

כשתצרף את הפרטים האלה, ניתן יהיה להעריך בעבורך את כדאיות העיסקה. אחרת, מדובר בספקולציה לא רצינית.

פורסם

החיסרון האדיר של השיטה הנ"ל הינה הריבית הסופר מוגזמת של כ 10% :shock: .

הרכב משועבד לחברת DEBIS - לא הייתי לוקח סיכון.. זה לא בנק או משהו שיש לו בסיס רציני מספיק לדעתי..

מעבר לזה בדוק את נושא ההתגלגלות לרכב חדש ונסה לדרוש טריד אין עתידי במחיר סביר.

 

מעבר לזה השיטה עצמה הינה שיטה חכמה ונוחה אך עם זאת הSMART DRIVE יקרה בעקבות הריבית במאוד גבוהה ביחס לשאר השיטות בשוק היום...

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

רכשתי בשיטה דומה בסוכנות הראשית של VW.

אני לא יודע אךי זה ביונדאי, ב- VW יש מין מתווך שדואג למלא את כל הפרטים, ולאשר הכל אצל הבנק הרלבנטי, תמורת עמלת עריכת מסמכים או משהו כזה, שממילא לא יוצא יותר יקר (או לא משמעותית יקר) מאשר מה שגובים בבנק. הריבית היתה מאוד נוחה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
החיסרון האדיר של השיטה הנ"ל הינה הריבית הסופר מוגזמת של כ 10% :shock: .

הרכב משועבד לחברת DEBIS - לא הייתי לוקח סיכון.. זה לא בנק או משהו שיש לו בסיס רציני מספיק לדעתי..

מעבר לזה בדוק את נושא ההתגלגלות לרכב חדש ונסה לדרוש טריד אין עתידי במחיר סביר.

 

מעבר לזה השיטה עצמה הינה שיטה חכמה ונוחה אך עם זאת הSMART DRIVE יקרה בעקבות הריבית במאוד גבוהה ביחס לשאר השיטות בשוק היום...

אתה רק לא מביא בחשבון שדביס ממנים לך בשיטה הזו 3\2 מהמכונית,וכידוע לכולם אין ארוחות חינם,מה גם שהתשלומים החודשיים אינם צמודי מדד,ואם נביא בחשבון אינפלצייה של 3-4% בשנה,ואת ריבית הפריים,החשבון יוצא סביר בהחלט.

דביס הינה חברה בנילאומית רצינית מאד,ולפחות בנושא הזה אין שום סיבה לדאגה-המכונית בכל מקרה על שם הקונה,והחוק לצידו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
החיסרון האדיר של השיטה הנ"ל הינה הריבית הסופר מוגזמת של כ 10% :shock: .

הרכב משועבד לחברת DEBIS - לא הייתי לוקח סיכון.. זה לא בנק או משהו שיש לו בסיס רציני מספיק לדעתי..

מעבר לזה בדוק את נושא ההתגלגלות לרכב חדש ונסה לדרוש טריד אין עתידי במחיר סביר.

 

מעבר לזה השיטה עצמה הינה שיטה חכמה ונוחה אך עם זאת הSMART DRIVE יקרה בעקבות הריבית במאוד גבוהה ביחס לשאר השיטות בשוק היום...

 

 

1.לידע כללי דביס / דיימלר היא חברה עולמית עם כח כלכלי גדול מאד .

זו חברה בינלאומית שמעניקה מימונים בכל העולם והבסיס שלה הרבה יותר יציב וחזק מכל בנק שיש היום בישראל.

כלמוביל שזו היבואנית הגדולה בישראל היום שותפה בצורה חלקית עם דיימלר בשלוחה המקומית בארץ.

2.בסוף התקופה דביס מתחייבת לזכות את הלקוח במחיר מחירון מלא,לכל היותר הפחתה של 5 % בגין ליקויים קוסמטיים שונים

שזה הוגן בהחלט.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

הSMART DRIVE יקרה בעקבות הריבית במאוד גבוהה ביחס לשאר השיטות בשוק היום...

 

אני לא מבין על איזה עוד שיטות בשוק היום אתם מדברים?!

הלואה מהבנק נראת לי פחות נוחה עקב תשלומים חודשיים הרבה יותר גבוהים ( תוך 3 שנים משלים ערך מלא של האוטו, כאשר בשיטה שדיברתי עליה רק 50% ).

פורסם

לידיעתך, דביס היא חברה בין לאומית בבעלות דיימלר. מספיק גדול בשבילך ?

 

הרכב משועבד לחברת DEBIS - לא הייתי לוקח סיכון.. זה לא בנק או משהו שיש לו בסיס רציני מספיק לדעתי..

פורסם
אני לא מבין על איזה עוד שיטות בשוק היום אתם מדברים?!

הלואה מהבנק נראת לי פחות נוחה עקב תשלומים חודשיים הרבה יותר גבוהים ( תוך 3 שנים משלים ערך מלא של האוטו, כאשר בשיטה שדיברתי עליה רק 50% ).

 

גם בבנק יתנו לך הלוואה עומדת.

 

מניסיון שלי עם כמות לא מבוטלת של רכבים שנקנו כולם במימון תמיד הבנק יצא יותר זול ועם פחות דרישות.

 

אצל חברות המימון צריך לבדוק בחוזה אם הם מחייבים אותך בביטוח מסויים או אצל סוכנות מסויימת, אם מחייבים אותך לטפל במוסכים מסויימים ובחלקים חדשים ומקוריים בלבד כולל תיקוני פחחות וכו'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כל חברות המימון מחייבות לבטח את הרכב בביטוח מקיף,וכמובן שהרכב משועבד לטובתם.

ברור שהלוואת "בלון" יקרה יותר מהלוואת שפיצר - אל תשכח שממנים לך 3\2 ממחיר המכונית.

אין ארוחות חינם-כסף עולה כסף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...