Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיטת "SMART DRIVE" בסוכנות יונדאי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן, זו לא הלוואת בלון אלא הלוואה עומדת. הלוואת בלון זה לשים כסף שיש לך בבנק ולקחת תמורתו הלוואה (והסיבות להלוואות בלון רבות. החל ממיסוי ועד מעשים פליליים).

 

אני גם לא מדבר על זה שמחייבים מקיף משועבד להם (את זה גם הבנקים עושים) אלא על ביטוח חדש תמורת ישן, ביטוח בחברת ביטוח מסויימת ובסוכנויות מסויימות וכו'.

 

ברור לחלוטין שכסף עולה כסף אבל השכאלה היא כמה כסף עולה כמה כסף ואם יש בשוק כסף יותר זול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ברור שהלוואת "בלון" יקרה יותר מהלוואת שפיצר

 

אין ארוחות חינם-כסף עולה כסף.

 

חן, הלוואת בלון עולה בדיוק כמו הלוואת שפיצר, ההפרשים בריבית המצרפית מקורן במח"מ השונה של החוב.

מה שקובע את מחיר ההלוואה הוא גובה הריבית שהלקוח נדרש לשלם.

 

סיכמת את העניין מצוין - אכן כסף עולה כסף.

פורסם

חברים אם תסתכלו בריביות שיש בהלואות מהסוג הזה תראו שהריביות מאוד יקרות,בסביבות ה7% אפילו יותר.

 

כאשר בהלוואה רגילה על רכב חדש תקבל ריבית של P -0.5% לפחות במקרים מסויימים אפילו יותר טוב מזה.

 

בחישוב הכללי יוצא הרבה יותר יקר לקחת הלוואה מהסוג הזה.

×
×
  • תוכן חדש...