Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שנים של אהבה מרחוק, אני מחפש עבור משפחתי הצעירה (נשוי 1+) רנו טווינגו לרכישה.

אשמח לדעת קודם כל אם מישהו מוכר/ מכיר מישהו/ ראה אחת, במצב נאה.

כמו"כ, יעזורו לי מאוד מספר טיפים בנושא הרכב.

ולסיום מספר שאלות: 1)האם באמת כזה "סיפור" להשיג חלקי חילוף מכאניים עבור הרכב?

2)האם ניתן לדחוס עגלת תינוק לתא המטען שלה?

3)האם זו התאבדות לרכוש אחת כזו עם כ-170000 ק"מ.

4)איך ניתן לדעת האם הרכב טופל במורשה אם אין קבלות וחתימות?

בתודה מראש...

יהודה פ.

יהודה פ.

פורסם

1. לא, למה שיהיה סיפור? המנוע משותף לעוד כמה רכבי ותיקים ומוכרים בארץ ואני לא שמעתי על בעיה ברכישת חלקים מכניים לרכב. אולי יש בעיה בהשגה של חלקים קוסמטיים כאלו ואחרים אבל גם זאת לא צריכה להיות בעיה כי אמור להיות אצל היבואן.

2. לא יודע, אבל תמיד אפשר לקבל את המושב האחורי ולקבל עוד נפח אכסון.

3. לא. צריך לבדוק את המצב הספציפי של הרכב.

4. אם הרכב טופל במוסך מורשה אמורה להיות היסטוריה מתועדת במחשבי המוסך. אפשר לגשת עם הבעלים הנוכחי למוסך המטפל ולבקש פלט טיפולים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה רבה, אנשים!

אשמח, אם אפשר, לעוד מידע מעבר לשאלותי הספציפיות...

יהודה פ.

פורסם

מנוע מאוד אמין . עם שרשרת טיימניג, בכיף אם מתוחזק כמו שצריך מגיע ל300 אלף

חסכוני בטירוף בעיר 1 ל 14 15 בחוץ 1 ל17 וקצת.

לא בעיה להשיג חלקי חילוף- קראסו מחזיק הכל וגם מזמין חלקים לבקשת הלקוח( יקר)

יש לך ביד 2 לפחות 10 מכוניות תבדוק.

לגבי המנוע עד 96 זה מנוע 1250 של רנו 5 הספק 55 ,רק עם הזרקה , משנת 97 זה מנוע יותר חדש 1150 ובעל הספק 60

וב97 יש גם כרית אוויר והגה כוח. פחות נפוץ,יש עד 99 בארץ ,אבל המספר קטן מאוד

ולגבי מוסך מורשה . חבל על הכסף יש מספיק מוסכים שעושים אותה עבודה ברבע מחיר

בהצלחה בקנייה

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תודה טווינגו!

לגבי המנוע החדש והחזק יותר, ידוע לך האם הוא עומד ברמת האמינות של המנוע הישן או שהוא גרוע ממנו?

יהודה פ.

×
×
  • תוכן חדש...