Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Evading the Speed Cameras (התחמקות ממצלמות מהירות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזק! אהבתי.

 

אם כבר פתחת הרבה נושאים אני מקווה שלא אכפת לך שאני את מנצל את הת'רד לשאול שאלה שמציקה לי הרבה זמן בנושא שנראה לי שאתה מבין בו:

 

כשנוסעים על כביש 1 לכיוון ת"א ועוברים את מחלף בן שמן עוברים מתחת לשני גשרים. בדיוק ביניהם בעיקול יש מצלמה כזאת על עמוד דק. חבר שלי אמר לי שזאת מצלמת מהירות. לא האמנתי לו, אבל הוא אמר שזה ודאי, וחבר שלו קיבל דו"ח. מאז אני מוריד שם מהירות ליתר ביטחון (לא שזה מפריע לי אבל אני סתם סקרן).

מישהו יכול להגיד בוודאות אם יש אמת בדבריו?

פורסם

בוודאות,

סע 90,

גש ל-Ebay הקרוב לביתך והזמן ולנטיין1,

לאחר מכן, תחגוג, אבל ברגע שהוא מצפצף,

מבט מהיר למראה האחורית וברקס למהירות סבירה.

----

פורסם

לא מכיר את המצלמה הספציפית.

זו בוודאי מצלמה של בקרת תנועה.

אין מצלמות מהירות קבועות בכביש 1.

אם מישהו קיבל דו"ח, זה ממולטנובה 6F על ניידת...

 

הערה:

לא הגיוני להניח מצלמה בסיבוב...

אם אחד הגשרים שהזכרת הוא מינהרונת (זו שנדמה לי מתחת לכביש 6), אז תמיד באזור מינהרה יש מצלמות של בקרת תנועה.

פורסם

יוני זה לא מצלמת מהירות זה מצלמה שסתם עוקבת אחרי התנועה,בכביש אחד כמעט ב-99 אחוז אין מצלמות קבועות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

הולנטיין 1 הזה מתריע על מכמונת מהירות שהיא?

באיזה מרחק הוא מודיע ממיקום המצלמה?

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

יש לי ב GPS מתריע על מצלמות בדרך ומכמונות למיניהן

 

ממליץ .

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

×
×
  • תוכן חדש...