Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיטרואן קסארה לפני כ-3 שנים החליפו לי רצועת טיימינג (ב-90000 ק"מ) היום כשבאתי למוסך המרכזי לעשות טיפול שנתי אמרו לי שאני להחליף רצועה טיימינג למרות שעברתי רק 35000 ק"מ מאז ההחלפה הקודמת בגלל עשברו 3 שנים מאז אותה החלפה...

האם זה נכון שצריך להחליף רצועה או פעם ב-100000 ק"מ או פעם ב-3 שנים?

פורסם

איזה שנה האוטו ?

 

ולמה ביקשו להחליף?(קרעים ,סדקים יובש ?)

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם

פותח שרשור, קרא כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=196557אם המליצו במוסך מורשה להחליף, אז כניראה הגיעה זמנה של הרצועה. עם טיימינג לא משחקים.מצתרף לשאלת קודמי לגבי מצב הרצועה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

3 שנים בשביל חגורת תיזמון זה לא הרבה.

כדאי לך לפרק את הכיסוי, או לפחוף חלקית, ולבדוק וויזואלית מה המצב שם.

אם אין סימני יובש, סדקים אפילו קטנים, סימני שמן מהמחזירי שמן והכל בסדר, אין צורך בהחלפה.

ואם יהיה לך ספק בדבר, או אחד הסמנים אז תחליף, אחרת תשלם ביוקר

בהצלחה

פורסם

המכונית שנת 2003, הם בכלל לא הסתכלו על הרצועה הם פשוט אמרו שצריך להחליף כל 3 שנים...

אין לי מושג מהמצב הרצועה.

עדיף לעשות טיפול 10000 במוסך רגיל או אוטו דיפו ואת החלפת הרצועה במוסך המרכזי?

הם נתנו לי הצעת מחיר 2400 ש"ח של החלפת רצועה +טיפול...זה נראה הגיוני?

פורסם

מה הקשר למצב הרצועה?

הוראות היצרן מציינות בפירוש את זמני ההחלפה של רצועת הטיימינג, בין אם בקילומטראז' מסויים או לפי שנים. הרצועה מתבלה גם אם לא עברה את כל הקילומטרים שמיועדים לה, שהרי מדובר ברצועת גומי שעלולה להתייבש ולהסדק, ואז גם חלילה להיקרע.

 

בפעם האחרונה שבדקתי, ברוב הרכבים המודרניים רצועת הטיימינג מוסתרת היטב בתוך המנוע וכדי להגיע ורק להסתכל דרושה לא מעט עבודה. וגם אם פתחת והסתכלת, ראית שאין סדקים, מי מבטיח שאין קרע שהתפספס לך? מי מבטיח שאין קרע בצד הפנימי של הרצועה שאי אפשר לראות?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הוראות יצרן בסיטרואן אומרות שצריך להחליף רצועה כל 3 שנים או כל 60 אלף קילומטר המוקדם מבינהם .

ולא כל 100 אלף כמו שציינת.

 

תיצמד להוראות יצרן, תחליף את הרצועה למרות שהיא לא עשתה הרבה קילומטר היא מתייבשת עם השנים החום והשמש לאט לאט זה בסך הכל גומי , עדיף להחליף טיימניג עכשיו מאשר להיסתכן בקריעת טיימניג במהלך נסיעה ונזק למנוע.

פורסם

תודה על התגובות והעזרה.

האם אתם ממליצים להפריד בין החלפת הרצועה לטיפול? המחיר של הטיפול כולל הרצועה הוא החל מ-2400 ש"ח.

באוטו דיפו הציעו לי טיפול ב-500 ש"ח. ואת הרצועה אני חושב להחליף בנפרד במוסך המרכזי. האם כדאי?

במוסך המרכזי עולה טיפול 1300 ש"ח לפני החלפת רצועה...

פורסם

מה כולל הטיפול? 1300 ש"ח זה די הרבה כסף לטיפול שכולל רק שמן וכמה פילטרים.

תבדוק גם שבאוטו דיפו המחיר כולל את כל מה שצריך להחליף בקילומטראז' שלך.

 

וכשאתה עושה טיימינג תחליף גם משאבת מים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ניתן לבצע גם את הטיפול וגם את החלפת רצועת התזמון (טיימינג) במוסכים פרטיים שמתמחים במכוניות סיטרואן ושאינם מורשי היבואן ואם תכתוב מהיכן אתה בארץ אז אולי ניתן יהיה לכוונך אליהם.

גם טיפול בלבד איני מציע לך לבצע במוסך (או עסק של ממכר חלפים ואביזרים) שאינו מכיר את מכוניתך.

מחיר זול מדי לטיפול מעיד על שימוש בחלקים זולים ושלא תמיד איכותם טובה (לדוגמא מסנן אויר, מסנן שמן מנוע).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

קסרה 2 (שנת 2003 זה 2) החלפת רצועת תיזמון היא כל 90000 ק"מ או 3 שנים המוקדם ביניהם.



מומלץ להחליף על הדרך גם משאבת מים כי העבודה זהה, ועלות המשאבה עצמה לא גבוהה מאוד, רוב העלות היא העבודה.

פורסם

ממליץ לך לעשות סקר מוסכים מורשים של סיטרואן, יש הבדלים במחירים ביניהם.

 

המוסך המרכזי הוא אכן היקר מכולם - יש סיכוי טוב לחסוך כמה מאות שקלים במוסך אחר.

פורסם

תעשה חיפוש על המלצות של בעלי מקצוע ופשוט תבחר ...

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם

תודה על העזרה, עשיתי סקר קטן (אני גר באזור רמת גן ,אגב) במוסכים המורשים, מצאתי שמוסך מרום צמרת בבני ברק הוא יחסית זול...

כ-1700 ש"ח כולל טיפול וטיימינג (בירור טלפוני בלבד) ללא בדיקה פיזית.

נראה לי אני אלך לטפל אצלם.

פורסם

תבדוק את מוסך ימית בת"א ברח' ישראל ב"ק 18. הם היו בעבר מורשה פיג'ו סיטרואן, היום הם לא מורשה יבואן אבל מומחים בפיג'ו סיטרואן. אני מטפל אצלהם ומרוצה.



×
×
  • תוכן חדש...