Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב בתקציב של 35K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קודם כל אני רוצה לשבח את הפורום!!!

אני מחפש לקנות רכב יד שניה או שלישית בתקציב של 35K.

ראיתי אופל אסטרה CDX 1.8 שנת 2000 יד 3 עם 120000 ק"מ מפרטי (כל הידיים פרטיות). לרכב יש חישוקי מגנזיום ומערכת שמע שלא גובים עליהם במחיר. לרכב יש שתי בעיות, האחת היא שהשלט של הנעילה המרכזית שנמצא במפתח לא פותח את הדלתות, לדברי המוכר הוא בדק במוסך UMI ואמרו לו שהבעיה בשלט ושהזמנת שלט חדש תעלה בסביבות 200$ והבעיה השניה היא שהמגב על השמשה האחורית לא עובד והרכב צריך לעבור טיפול 30000, המוכר דורש עליו 36K, האם כדאי או לא ואם לא אז מה אתם יכולים להמליץ לי בסכום הנ"ל.

תודה.

 

נ.ב. הרכב הוא לסטודנט, לנסיעות יומיומיות ת"א - אשדוד.

פורסם

שלום,

לא קיבלתי שום תגובה לשאילתה הקודמת שלי ולא רכשתי את האוטו הנ"ל.

כעת יש לי אפשרות לרכוש טויוטה קורולה טרה סאן שנת 99 יד שניה מקרוב משפחה בהנחה של 13 אלף מהמחירון הרכב עבר 180000 ק"מ ומבחינה מכנית מטופל היטב הבעיה היא שלרכב יש פגיעה עם משמעות שולית: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קצות שילדה, הלחמות/חיבורים לא מקוריים.

פגיעה עם משמעות נמוכה: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קורת אורך ימנית, מעיכות.

האם כדאי לי לקחת את הרכב או לא?

אנא תענו בהדקם כי אני צריך לסגור את העסקה בתחילת שבוע הבא.

תודה.

פורסם
שלום,

לא קיבלתי שום תגובה לשאילתה הקודמת שלי ולא רכשתי את האוטו הנ"ל.

כעת יש לי אפשרות לרכוש טויוטה קורולה טרה סאן שנת 99 יד שניה מקרוב משפחה בהנחה של 13 אלף מהמחירון הרכב עבר 180000 ק"מ ומבחינה מכנית מטופל היטב הבעיה היא שלרכב יש פגיעה עם משמעות שולית: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קצות שילדה, הלחמות/חיבורים לא מקוריים.

פגיעה עם משמעות נמוכה: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קורת אורך ימנית, מעיכות.

האם כדאי לי לקחת את הרכב או לא?

אנא תענו בהדקם כי אני צריך לסגור את העסקה בתחילת שבוע הבא.

תודה.

 

אינני ממליץ לרכוש רכבים ללא הבדיקה במכון מוסמך. כאשר מדובר במוכר פרטי ולא איזה אוטו-מכר, סביר להניח שתלמד גם על פגיעות ובעיות נוספות. לא יודע איך עצלך, אבל עצלי אין חברים או קרובי משפחה כאשר מדובר ברכישת רכב. אם יסתבר שחוץ מהפגיעה הקטנה מאחור אין לטויוטה כלום - אזי הרכישה היא כדאית ביותר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...