Jump to content

מ.פ.

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מ.פ.

  1. חברים אני עדיין צריך את עזרתכם ! אני עדיין מחפש רכב בתקציב הנ"ל. תודה.
  2. שלום, לא קיבלתי שום תגובה לשאילתה הקודמת שלי ולא רכשתי את האוטו הנ"ל. כעת יש לי אפשרות לרכוש טויוטה קורולה טרה סאן שנת 99 יד שניה מקרוב משפחה בהנחה של 13 אלף מהמחירון הרכב עבר 180000 ק"מ ומבחינה מכנית מטופל היטב הבעיה היא שלרכב יש פגיעה עם משמעות שולית: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קצות שילדה, הלחמות/חיבורים לא מקוריים. פגיעה עם משמעות נמוכה: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קורת אורך ימנית, מעיכות. האם כדאי לי לקחת את הרכב או לא? אנא תענו בהדקם כי אני צריך לסגור את העסקה בתחילת שבוע הבא. תודה.
  3. שלום לכולם קודם כל אני רוצה לשבח את הפורום!!! אני מחפש לקנות רכב יד שניה או שלישית בתקציב של 35K. ראיתי אופל אסטרה CDX 1.8 שנת 2000 יד 3 עם 120000 ק"מ מפרטי (כל הידיים פרטיות). לרכב יש חישוקי מגנזיום ומערכת שמע שלא גובים עליהם במחיר. לרכב יש שתי בעיות, האחת היא שהשלט של הנעילה המרכזית שנמצא במפתח לא פותח את הדלתות, לדברי המוכר הוא בדק במוסך UMI ואמרו לו שהבעיה בשלט ושהזמנת שלט חדש תעלה בסביבות 200$ והבעיה השניה היא שהמגב על השמשה האחורית לא עובד והרכב צריך לעבור טיפול 30000, המוכר דורש עליו 36K, האם כדאי או לא ואם לא אז מה אתם יכולים להמליץ לי בסכום הנ"ל. תודה. נ.ב. הרכב הוא לסטודנט, לנסיעות יומיומיות ת"א - אשדוד.
×
×
  • תוכן חדש...