שלום,
לא קיבלתי שום תגובה לשאילתה הקודמת שלי ולא רכשתי את האוטו הנ"ל.
כעת יש לי אפשרות לרכוש טויוטה קורולה טרה סאן שנת 99 יד שניה מקרוב משפחה בהנחה של 13 אלף מהמחירון הרכב עבר 180000 ק"מ ומבחינה מכנית מטופל היטב הבעיה היא שלרכב יש פגיעה עם משמעות שולית: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קצות שילדה, הלחמות/חיבורים לא מקוריים.
פגיעה עם משמעות נמוכה: סימני פגיעה מאחור, סימני פגיעה קורת אורך ימנית, מעיכות.
האם כדאי לי לקחת את הרכב או לא?
אנא תענו בהדקם כי אני צריך לסגור את העסקה בתחילת שבוע הבא.
תודה.