Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש ברשותי פיג'ו 206 CC שנת 2003 מנוע 1.6

 

הבעיה היא שהמערכת שהתקנתי ברכב שכוללת בתוכה 4 מגברים 3 כבלי חשמל סאבים ועוד

 

לא עומדים בעומס וכנ"ל הקסנון ומחשב הדרך מתחרפנים לי (הוראות EROR מהמחשב וביטול הABS)

 

שמעתי שהבעיה יכולה להיפתר אך ורק ע"י מציאת אלטרנטור דיזל מחו"ל.

 

השאלה עם 206 דיזל רגיל מחו"ל כגון אנגליה יתאים , כי לכייל אותו בארץ אי אפשר (המקום מאוד קטן) וגג זה יוסיף עוד 10 אמפר

 

מצאתי אלטרנטור עם 150 אמפר דיזל באייבי ל206 רגילה מנוע 2.0

 

צריך את עצתכם ועזרתכם היכן למצוא ומה כדאי לעשות בנידון בתודה בן.

פורסם

הגד לי בני , מה הקשר בין זה לבין פורום השיפורים ?

 

אי לכך ובהתאם לזאת אני מוצא לנכון להעביר את שרשור זה לפורום המתאים אליו .

 

היה שלום ומסור ברכת שלום בבית .

 

יאשה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יש בארץ כמה מקומות המתמחים בשיפוץ וחיזוק אלטרנטורים.

בצע חיפוש להודעותיו של green monster על משפצי אלטרנטורים בפתח תקווה.

 

מעבר לזה, מה מצב המצבר? מצבר עייף גם משפיע על כל העסק, אל תמהר להאשים את האלטרנטור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דווקא בגלל שעניין היבוא קצת מסובך

הייתי מתחיל ממקום שונה - כגון מצבר טוב יותר\אופטימה וקבל מתאים

הרבה אנשים מתקינים קבל ללא צורך אבל בסופו של דבר יש לו משמעות למי שצריך

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

ישנו ברכב 3 כבלים אחד 1.2 פרג' ו2 של 2 פרג'

ומצבר יבוא בהתאם על הרכב

 

אבל האלטרנטור חלש זה רק 50 אמפר ואני צריך לפחות 100/110 אמפר

שיפוץ לא יכול בדקתי אין יפה להגדיל אותו ולכייל

 

רק יבוא של אלטרנטור וגם קניה בטוחה של 2 אופטימה רק תלוי המחיר הסופי כי אני כבר בנזק מכל הבניה וההרכבה עברתי את הגבול ואני חייב לעצור אבל בלי זה הפרויקט לא יושלם והאותו ישתגע לי

 

מישהו יודע משהו על האלטרנטורים של פיג'ו דיזל עזרו לי

פורסם

אלטרנטור בעל הספק גדול יותר, יעזור. אולם, ניתן וראוי (ככל שהנתונים שאתה מוסר נכונים) להתקין מצבר נוסף ו"מפריד טעינה" , עליו כבר דובר והוסבר על ידי בפורום הזה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

א. מצטרף לג'וניור. 4 מגברים על שום מה (עדיים פסח :wink: ).

 

דבר שני הייתי מתחיל בלהוריד חלק מהקבלים.

אין בעיה שתבדוק למשל אלטרנטור כמו של VR6 של פולקסוואגן, יש סיכוי לא רע שאפשר להתאימו לרכב שלך והוא נותן 120 אמפר.

פורסם

הריכיבים הם :

ACOUSTICS PRO 6.5 קומפוננט

GT-22 BOSTON ACOUSTICS

GT-24 BOSTON ACOUSTICS

STINGER 1.5

קבלים של DLS סדרה הגבוה

ו זוג IMAGE DYNAMICS IDMAX 10" V3 D4

 

BOSTON ACOUSTICS GT40 &GT28

 

פרוססור ומסך שליטה של אלפיין PXA 701

אלפיין פאנל 9887

קבל 2.0 בוס

מיד באס בדלת ומיד ראנג' לא זוכר את השמות זה כבר מחבר הבאתי

 

מבינים כמה חשמל צריך לרוץ באוטו וכמה חיווט כבר נעשה משהו מטורף

פורסם

אני צריך עזרה של מבינים בפיג'ו בחשמל ובכלל דעות על יבוא אלטרנטור מחודש או של דיזל אם מתאים ל206 סיסי רגילה???

×
×
  • תוכן חדש...