Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גנבו לי את הסמלים מהמכונית. אלו הם סמלים מיוחדים מאוד. אלו הם סמלים שאין לאף אחד אחר במדינת ישראל.

אלו הם סמלים מיבוא אישי מקוריאה ייחודיים ל היונדאי קופה 2.7

33.jpg

 

108.jpg

 

אם אח שלך הגנב, אם בן דוד שלך הוא הגנב, אם השכן שלך הוא הגנב או חבר מהכיתה... אני רוצה אותו.

מי שיביא לי שם מלא, תמונה של הגנב ואת הסמלים יקבל ממני פרס כספי של 300 ש"ח

הודעות בפרטי

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

אריק אם אפשר לדעת,איפה חנית(זמן מקום)

שדפקו לך את הסמל?

 

 

אני בעד עונש כמו באירן(גם אנחנו מדינה שלישית) כריתת יד הפושעת :mad::mad:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
אריק אם אפשר לדעת,איפה חנית(זמן מקום)

שדפקו לך את הסמל?

בחניה של קניון ערים בכפר סבא היום בין 9 בבוקר עד 16:30

 

לאחראי הפורום

אני מבקש להחזיר את זה לפורום רכב - אני רוצה שכולם יקראו

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

מצטער על זה שגנבו לך, אני מקווה שתמצא את הגנב, אבל מהמר שלא תמצא אותו. לצערנו זה המצב. האם הסמל שווה לך 300 שח? לא עדיף לייבא חדש? אחרי הכל, זה רק סמל.

 

ובוא נודה, יונדאי TIBURON זה לא פרארי.

פורסם

מצטער לשמוע ,

 

סמלים מיוחדים , אם במקרה אראה מכונית עם אותם סמלים אודיע לך ...

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אם זה היה כזה פשוט "300 שקל והביאו לי את ראשו של המח"ט" העולם היה מקום נעים לחיות בו.

 

משתתף בצערך.

 

 

רון.

-מי שפוגע בכוונה ברכוש של אחרים מחבחינתי ראוי לסקילה-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
גנבו לי את הסמלים מהמכונית. אלו הם סמלים מיוחדים מאוד. אלו הם סמלים שאין לאף אחד אחר במדינת ישראל.

אלו הם סמלים מיבוא אישי מקוריאה ייחודיים ל היונדאי קופה 2.7

 

 

מי שיביא לי שם מלא, תמונה של הגנב ואת הסמלים יקבל ממני פרס כספי של 300 ש"ח

 

תחסוך 100 ש"ח ותקנה חדש:

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2444357110&category=40929

 

נמרוד

פורסם

אממממ לחפש סמל,שהוא היחידי בארץ..זה כמו מחט בערמת שחט...לדעתי כדאי שתזמין חדשים או משהו...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

משתתף בצערך

אני מכיר את הכאב לפני חצי שנה (אולי קצת יותר) גנבו לי גם את הסמל ספורט מאחורה

לצערי לא הצלחתי למצוא את אותם בני עוולה

 

לאותם אלה שממליצים לקנות חדש אני חושב שהמטרה של מציאת הגנב היא לחנך אותו למען הקהילה

ויתר בעלי הסמלים ולא רק החזרת הסמל

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
משתתף בצערך

 

לאותם אלה שממליצים לקנות חדש אני חושב שהמטרה של מציאת הגנב היא לחנך אותו למען הקהילה

ויתר בעלי הסמלים ולא רק החזרת הסמל

 

כן? ומה תעשה לו (או לה) אחרי שתמצא אותם?

 

תרביץ? - זה לא חוקי ולא מוסרי.

תגיש תלונה במשטרה? - לא יחקרו עבירה כזו. יתנו לך אישור לביטוח וזהו (מניסיון)

תתבע בבית משפט? על 200 ש"ח?

תנזוף בו חמורות? תלך להורים?

 

חליק. כולה סמל שעולה 200ש"ח. זה מעצבן (מאוד) אבל אלו החיים.

 

נמרוד

×
×
  • תוכן חדש...