Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אני יעשה אני לא יודע

אבל כל אחת מהאופציות שהזכרת הגיוניות

תלונה לצערי לא ממש תעזור

ולכן יש סיכוי שאני יאלץ לקחת את החוק לידיים זה לא חוקי ולא מוסרי אבל גם פגיעה ברכוש של אחרים

זה לא ממש חוקי ולא ממש מוסרי

ואני נגד אלימות אבל יש מקרים שהם יוצאים מן הכלל

גם תביעה על כמה מאות שקלים בבית משפט (לתביעות קטנות) יכולה להיות פתרון ולא בשביל הכסף

אלא בשביל שבפעם הבאה אותו עבריין ידע מה העונש ואולי מעמד המשפט יכניס לו שכל לראש

זה לא מדויק שזה רק הסמל של ה200 שקל או כמה שהוא עולה בנוסף לזה יש גם שריטות שנארו על הפח

וכמובן עוגמת הנפש

וכל הדברים האלה הם חמורים מאוד ולצערי לא תפסתי את אותו אחד שגנב לי את הסמל

אני מאחל לפותח הת'רד שיתפוס את מי שגנב לו ויחנך אותו בכל דרך שהוא יבחר וכמובן שלא יידע עוד צער

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

מי שמכיר אותי יודע שזה לא הכסף - אני יכול להביא ארגז של סמלים כאלה לשבוע הבא.

זה פשוט נמאס לי.

וכן - אני יכול לעשות לילד ולמשפחתו צרות משפטיות רבות -תלונות במשטרה, תביעות נזק , וכו.

וזה אעשה. אני לא אסכים יותר שאיזה קנאי קטן ומושתן יהרוס לי את הרכוש.

 

היתרון שלי כאן שהסמלים ייחודים. כל ילד שישוויץ לחבר שלו על התוספת החדשה לאוסף יסתכן שיום אחד , אחד מאיתנו נגלה את זה

 

אם זה היה סמל של אלפה או אודי או מרצדס - לא היה לי סיכוי בעולם, כאן יש לי חופן של מחטים

 

חלק מכם מביני עניין

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

אחי אני מתאמן בחדר כושר שליד החניון שלך כל שבוע

ראיתי את האוטו שלך 100פעם וגם אותך נראה לי כמה פעמים אני פשוט חולה על האוטו הזה

ראיתי אותך גם עם הMRS כמה פעמים...

אחי אני באמת ינסה לבדוק אם מישהו שאני מכיר יודע משהו

אחי אם כן אתה יכול להיות בטוח שאני יגיד לך בלי קשר ל300שקל...

אחי עכישו אחרי כל אימון בסביבות 6ככה שאתה בדרך כלל מגיע (נראה לי) שאני יראה אותך בסוף האימון אני ינסה לדבר איתך..

כמעט בסוף כל אימון אני רואה את האוטו שלך אבל אתה יכול להיות בטוח שלא נגעתי לך בסמל...

אם אני קולט מישהו מוציא סמל אני דופק בו מכות (וכבר עשיתי את זה) וכבר פעם אחת מצאתי את בעל הרכב

אני ידבר איתך כבר...

פורסם

טוב אחי

עשיתי הרגע כמה טלפונים

2חברים שלי אמרו לי שהם ראו את האוטו שלך היום בצהרים ככה ב1וחצי-2 והוא היה עם סמל

זאת אומרת זה היה בסביבות 2-4ככה

עכשיו אני יודע שחברים שלי לא היו היום בחדר כושר וגם אני לא כי היה לנו 2000ומבחני כושר בספורט היום בבצפר אז לאף אחד לא היה כח...

אני ימשיך לעשות עוד טלפונים מחר יום שני אחרי החדר כושר אני יבוא לנסות לראות אם אתה שם כי בראשון אני לא יהיה...

אחי אם תביא לי את הטלפון שלך או משהו ואני יראה אותך ככה כי זה ממש עיצבן אותי ששמעתי את הסיפור הזה ולפי מה שאני זוכר גם לMRS שלך היו סמלים מיוחדים...

דרך אגב איפה באמת הMRS??? יש לי תמונות שלה על המחשב ממקס טיונינג :D

פורסם
טוב ידידי היקר

דרך אגב איפה באמת הMRS??? יש לי תמונות שלה על המחשב ממקס טיונינג :D

הMRS נחה כרגע....היא נמצאת במקום טוב ודואגים לה... :D

פורסם
ידידי היקר אני מתאמן בחדר כושר שליד החניון שלך כל שבוע

ראיתי את האוטו שלך 100פעם וגם אותך נראה לי כמה פעמים אני פשוט חולה על האוטו הזה

ראיתי אותך גם עם הMRS כמה פעמים...

ידידי היקר אני באמת ינסה לבדוק אם מישהו שאני מכיר יודע משהו

ידידי היקר אם כן אתה יכול להיות בטוח שאני יגיד לך בלי קשר ל300שקל...

ידידי היקר עכישו אחרי כל אימון בסביבות 6ככה שאתה בדרך כלל מגיע (נראה לי) שאני יראה אותך בסוף האימון אני ינסה לדבר איתך..

 

שמת לב לאיזה מוטיב חוזר בכתיבה שלך?

 

(רמז: הוא לא אח שלך! תפסיק לכתוב כמו שאתה מדבר! :p )

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...