Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה התקציב שלך למערכת ואיזה מוזיקה אתה שומע?

עדיף לבנות את המערכת לאט,חלק-חלק, אבל כל רכיב- בול!

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

שתבינו כולכם. יום אחד נסעתי לתום קאר לראות אם יש לו משהו מעניין לקנות. בכל מקרה הוא שמע את המערכת שלי ואמר שהיא גרועה, ממש נשמעת על הפנים. וכל מי שיבוא למפגשים יבין שאי אפשר להגיד שהיא נשמעת על הפנים. אחרי זה ניסה לדחוף לי את ההרצים שלו. הוא שם כדי למכור לכם הרץ וסיירה אז אל תעשו תעויות. ושהוא לא יבוא ויגיד לכם שהסאבים של הרץ הם למוזיקה שחורה וטראנסים כי אפשר להבין במפגשים מה הם שווים

פורסם

מאיפה הבאת את היציאה הזאת שהיבואן של הרץ זה היבואן של סיירה?!

היבואן של הרץ הוא יבואן של הרץ\אוודיסון נקודה.

כנראה הוא מנסה לדחוף סחורה שהוא מרוויח עליה הרבה.

לא יודע מה יש לכולם מהרץ,יש להם אחלה סטים והכל תלוי באוזן הקשבת:)

אחד יכול לאהוב פוקל והשני מוראל,כל אחד והאוזן שלו!

 

בן.

Got To love It

פורסם
מאיפה הבאת את היציאה הזאת שהיבואן של הרץ זה היבואן של סיירה?!

 

בן.

 

תעשה חיפוש בפורום על המגבר ,

ואאל"ט ניר כבר כתב לנו את העובדה הנ"ל .

ZZR

פורסם

מסכים עם "בן ה" ההרץ ואודיסון מיובאים ע"י אותו יבואן. "ליאור מולטימדיה" לצורך העניין.

וד"א יש לי מיד באס של הרץ הי אנרגי ואני פשוט מצתמרר מהבאסים והדיוק.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

מקס,ליאור לא מיביא אודיוסון והרץ אלה יבואן אחר.

לא להטעות סתם!

ואם כבר מדברים על סאבים ומגברים לדעתי עדיף IMAGE IDQ על ההרץ הזה.

פורסם

אדי, לדעתך האובייקטיבית או לדעתך המסחרית?

אתה לא חייב לענות, אני כבר יודע את התשובה.

פורסם
ושהוא לא יבוא ויגיד לכם שהסאבים של הרץ הם למוזיקה שחורה וטראנסים כי אפשר להבין במפגשים מה הם שווים

 

שווים הרבה,להרץ יש סאבים מעולים מהסדרות הנמוכות ועד הגבוהות.

והאמת הסאבים של הרץ באמת מתאימים לאלקטרונית ושחורה .

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מחפש מערכת לצורך שמיעה של רדיו ודיסקים, בד"כ ישראלי וקצת רוק.

יש לי בעית תקציב, אני לא רוצה לעבור את ה 3000. לא יכול להחליף את המערכת המקורית, כי זה רכב ליסינג. רציתי להתקין מערכת לתקופת הליסינג, ובסוף התקופה להחזיר הכל למקור, ככה שלא יכול לשחק יותר מידי, רק עם תוספות.

לפי מה שנשמע לי פה עד כה, נראה שתום קאר מנסה לשווק מה שטוב בשבילו בעיקר, וזה מטריד. אשמח לשמוע על עוד מתקינים, אולי אובייקטיביים יותר, שיציעו לי מערכת טובה לפי הדרישה, ולא לפי הכיס שלהם.

 

עוד אני אשמח אם פה יוכלו לייעץ לי לגבי רכיבים.

 

הייתי במקום אחר שהציע לי רמקולים של מורל, ולא זוכר איזה מגבר, אבל סאב של פיוניר.

לא יודע איזה דגמים בדיוק.

 

אתם יכולים לתת לי פה הצעה למערכת קומפלט במחיר של עד 3000 ש"ח, שתיתן לי סאונד טוב יותר מהמערכת המובנית, אבל לא להתפרע בתקציב?

 

תודה שוב!

פורסם

התקציב שלך ממש קטן אבל אפשר לעשות ממנו משהו נחמד

דבר ראשון לך לשמוע מורל פולס ואם תתאהב לך על הרמקול הזה שהוא מצויין ביחס למחיר שלו - 500 ש"ח

 

בקשר למגבר הייתי מציע לך ללכת על משהו יד שניה מהפורום בתקציב של 500 -700 שקלים אפשר למצוא פה אחלה מגברים

כמו למשל הגי בי אל והמאק אודיו שזה המחיר שלהם בערך ביד שניה

 

בקשר לסאב ממליץ מאוד לשמוע קיקר סי 12 רוקפורד פי 2 הרץ 250 הסאבים האלה לא אמורים לעלות יותר מ500 - 700 ש"ח

 

את כל זה אתה יכול להשיג בערך ב2000 ש"ח את השאר אני מציע ללכת למתקין מקצועי שיכוון לך גם את המערכת כמו שצריך

 

עוד דבר בקשר לסט קומפוננט הקידמי אם ישאר לך עודף אז מאוד ממולץ ללכת על מורל דוטק! שעולה 1100 ש"ח אבל מאוד שווה

בישבילו למתוח טיפונת את התקציב

פורסם

למה ללכת על סתם איזה מגבר?HU ו קומפוננט איכותי ונציל בתוספת 6X9 איתנו תמורה הרבה יותר טובה.

מגבר זול דופק את הסאונד!לא חייבים עוצמות !

לדעתי הייבריד של מורל ו 6X9 שלהם.נכנס בדיוק לתקציב שלו.מגבר תמיד אפשר להוסיף....

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

טוב ילדודס נמאס לי מכם ...

 

 

 

היבואן של סיירה זה דרור סויסה בדיוק כמו אודיסון והרץ

 

 

 

קוראים לו אדיו סיסטם , ותפסיקו לקשקש על מה שאתם לא יודעים

×
×
  • תוכן חדש...