Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!!!

אני בעל CIVIC LS 2007 עם 10000 ק"מ.

בספר הוראות הפעלה לנהג כתוב שבכל 10000 ק"מ צריך לבצעה הצלבת גלגלים.

שאלתי, האם העקב הצלבת הגלגלים צריך לבצע איזון גלגלים??.

הגלגלים לא מוגדרים גלגלים עם כיוון נסיעה.

הגלגלים הם ללא תקרים או פגם כלשהוא.

תודה מראש.

פורסם

במידה והחלפת לצמיגים את כיוון הסיבוב שלהם החזר אותם לכיוון הסיבוב המקורי שלהם.

 

אמנם לא מצוין עליהם כיוון סיבוב אבל צמיגים רדיאלים "מתרגלים" לכיוון שבו הם הורכבו לראשונה ומאוד לא אוהבים לעבוד בכיוון ההפוך.

 

מותר ומומלץ לך להחליף אחורי וקדמי באותו צד.

פורסם
אמנם לא מצוין עליהם כיוון סיבוב אבל צמיגים רדיאלים "מתרגלים" לכיוון שבו הם הורכבו לראשונה ומאוד לא אוהבים לעבוד בכיוון ההפוך.

 

ברכב שלו כן מצוין כיוון הסיבוב, ROTATION. אם אינני טועה, מדובר על ברידג'סטון פוטנזה 205/55/16 יפניים, אכן מופיע כיוון הסיבוב.

 

מנהלים, תדביקו את שני השרשורים הזהים יחד

 

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
ברכב שלו כן מצוין כיוון הסיבוב, ROTATION. אם אינני טועה, מדובר על ברידג'סטון פוטנזה 205/55/16 יפניים, אכן מופיע כיוון הסיבוב.

 

מנהלים, תדביקו את שני השרשורים הזהים יחד

 

קרא שוב בעיון את מה שפותח השרשור כתב.

פורסם
שלום!!!

אני בעל CIVIC LS 2007 עם 10000 ק"מ.

בספר הוראות הפעלה לנהג כתוב שבכל 10000 ק"מ צריך לבצעה הצלבת גלגלים.

שאלתי, האם העקב הצלבת הגלגלים צריך לבצע איזון גלגלים??.

הגלגלים לא מוגדרים גלגלים עם כיוון נסיעה.

הגלגלים הם ללא תקרים או פגם כלשהוא.

תודה מראש.

התשובה היא פשוטה ומתחלקת לסעיף אחד בלבד, אותו אתה לא חייב למלא, אך בהחלט רצוי.

כן.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

×
×
  • תוכן חדש...