Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי הפיתרון הטוב ביותר הוא ברז דלק (כמו באופנועים) שיורכב במקום ניסתר.

ועוד יותר טוב אם הוא בשילוב של עוד אמצעים (מנעול הגה, אזעקה וכו').

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפי דעתי הפיתרון הטוב ביותר הוא ברז דלק (כמו באופנועים) שיורכב במקום ניסתר.

ועוד יותר טוב אם הוא בשילוב של עוד אמצעים (מנעול הגה, אזעקה וכו').

יש לי אחד כזה...במקום נסתר שלפעמים אני שוכח שסגרתי אותו ומנסה להניע את האוטו קרוב ל 10 דקות ולא מבין למה האוטו לא נדלק...

פורסם

ברור מהמספר הרב של העדויות כאן, שכל מה שלא מקבע את הרכב לכדור הארץ שווה לת&ת. כשגנב מגיע עם משאית או גרר האימובילייזר או הסנדל לא מעניינים אותו. לדעתי הפתרונות הכי יעילים הם אלה שמאפשרים קשירת הרכב לאדמה או לעמוד

אם אין לרכב נקודת עיגון אפשר לרתך כזו לשלדה למשל

פורסם
ברור מהמספר הרב של העדויות כאן, שכל מה שלא מקבע את הרכב לכדור הארץ שווה לת&ת. כשגנב מגיע עם משאית או גרר האימובילייזר או הסנדל לא מעניינים אותו. לדעתי הפתרונות הכי יעילים הם אלה שמאפשרים קשירת הרכב לאדמה או לעמוד

אם אין לרכב נקודת עיגון אפשר לרתך כזו לשלדה למשל

 

או לכסות את הרכב שלא ימשוך תשומת לב...

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

חכמה אחת שנגנב לה הרכב התקשרה למשטרה והתלוננה כי נגנב לה הרכב עם ילד קטן שישב בפנים, תוך שעה האוטו חזר!!! הגברת התעכבה לחקירה על תלונת שווא והיא הודתה כי ידעה שאף אחד לא יתאמץ ללולא הסיפור המבויים... אתה מבינים איפה אנו חיים???

בבעלותי: 5008 שנת 2011, 407 שנת 2006.:lol:

פורסם

מנסיון אישי רב שנים ,מהאופנועים שהיו לי והמכוניות ,כסוי זה טוב מאוד,גם לשמירה על הרכב מהשמש וכו' וגם לא מושך תשומת לב.רצוי שהכסוי יהיה אפור ואפילו מלוכלך ,העיקר שיראה לא טוב.

פורסם

פעם אחת מצאתי כיסוי של האופנוע חתוך לאורך- אני די בטוח, שרצו לראות, מה מסתתר בפנים...:evil: לשמחתי, כנראה, שזה לא, מה שחפשו! ככה, שהכיסוי לא ממש עוזר מה עוד, שבמיקרים של רכבים מעניינים- די בקלות אפשר לזהותם מתחת לכיסוי. מה שכן- בכל מיקרה, להזיק זה בטח לא, תמיד טוב, שיראו פחות...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חברים,

לפני שבועיים נגנבה מקשיש תושב רמת גן, שהיה מגיע מדי פעם למפגשי מועדון החיפושיות, חיפושית 1303 לבנה שנת 73 שהייתה אצלו מיום עלייתה לכביש. כן, ז"א היה היד הראשונה.

האיש הזקן הדיע למפגש עם דמעות בעיניים אחרי שגנבו לו את החיפושית ששירתה אותו כ"כ טוב 36 שנים.

 

זו פניה לכל בעלי החיפושיות, תעשו הכל כדי להגן על הרכבים ולנסות לשים לב לדברים חריגים שקורים באיזור חנייתם.

פורסם
חברים,

לפני שבועיים נגנבה מקשיש תושב רמת גן, שהיה מגיע מדי פעם למפגשי מועדון החיפושיות, חיפושית 1303 לבנה שנת 73 שהייתה אצלו מיום עלייתה לכביש. כן, ז"א היה היד הראשונה.

האיש הזקן הדיע למפגש עם דמעות בעיניים אחרי שגנבו לו את החיפושית ששירתה אותו כ"כ טוב 36 שנים.

 

זו פניה לכל בעלי החיפושיות, תעשו הכל כדי להגן על הרכבים ולנסות לשים לב לדברים חריגים שקורים באיזור חנייתם.

 

לאן נגנבות כל החיפושיות ?

פורסם

לשטחים! ואז או לברזל או לחלקי חילוף או לבאגי .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לפני חודשיים בערך נגנבה ברמת גן חיפושית קבריולט בצבע צהוב.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

כמו שאמרו מעליי, כלום לא יעזור מול גרר לצערי.

מה לגבי איתורן? הם יוצאים למרדפים במידה ונגנב הרכב?

כי במידה ולא, צריך בהחלט להקים חברה שטתפל בכל עניין הגניבות.

אין לי מושג איך העניין של איתורן עובד, אבל מה שלדעתי צריך להיות בפועל, זה שכל עוד לא הוכנס קוד, הרכב מפעיל שידור לחברה, שבאותו רגע מצלצלת לבעלים ושניה אחרי שולחים ניידת למרדף.

אני יודע שאני קצת חיי בסרט, אבל כמה חודשים של מלחמה חזקה בגנבים תשנה קצת את אחוזי הגניבה. ואני בטוח שאנשים עם רכבים מיוחדים יהיו מוכנים לשלם סכום הגיוני בשביל שירות כזה.

פורסם
כמו שאמרו מעליי, כלום לא יעזור מול גרר לצערי.

מה לגבי איתורן? הם יוצאים למרדפים במידה ונגנב הרכב?

כי במידה ולא, צריך בהחלט להקים חברה שטתפל בכל עניין הגניבות.

אין לי מושג איך העניין של איתורן עובד, אבל מה שלדעתי צריך להיות בפועל, זה שכל עוד לא הוכנס קוד, הרכב מפעיל שידור לחברה, שבאותו רגע מצלצלת לבעלים ושניה אחרי שולחים ניידת למרדף.

אני יודע שאני קצת חיי בסרט, אבל כמה חודשים של מלחמה חזקה בגנבים תשנה קצת את אחוזי הגניבה. ואני בטוח שאנשים עם רכבים מיוחדים יהיו מוכנים לשלם סכום הגיוני בשביל שירות כזה.

אמנם נשמע קצת כמו קונספירציה אבל למה שיטרחו?

כל עוד מחירי הביטוח מרקיעים שחקים, אין אינטרס להוריד את כמות הגנבות, מדובר בתעשייה המגלגלת מיליארדים...

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

אז הגיע הזמן שהציבור יעשה משהו בנידון.

כל מי שמחפש לפתוח חברה, הנה רעיון.

זה שגונבים מאזדה 3, ודברים רגילים, טוב נו, אז נוצר הפסד כלכלי לבעלים, כי המקיף גם ככה לא נותן לך את שווי האוטו.

אבל במקרים כמו שמדובר כרגע, חיפושיות מיוחדות שמתחילות להגמר, ועוד רכבים אחרי שיחזור מקיף בסופו של דבר נמכרים לחלקים.

בתרד הזה אפשר לראות על חיפושית שנגנבה ונמצאה שרופה.

זה כבר מעבר להפסד כלכלי לדעתי. ואם תהיה חברה שבאמת תוכל להגן על רכבים מסוג זה, אולי לשלם סכום מסויים בחודש בשביל שמישהו באמת יזיז את התחת שלו וירדוף אחרי הרכב שלך במקרה כזה, משתלם.


×
×
  • תוכן חדש...