Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני עומד כנראה לקנות פיאט פונטו ELX 2003 אוטומטית מסוחר מכוניות. יש לי כמה שאלות...

 

1) האם מישהו מכיר את החברה - "קאר סנטר" בנס ציונה (נמצאת ברח' רבין 1)? יש למישהו המלצות עליהם?

 

2) הרכב נוסע מאוד חלק ועבר בדיקה במכון בהצלחה (פרט לבלאי מאוד סביר), אך אמרו שהוא עבר פגיעות פח (לא שלדה) והחליפו לו כנף, פגוש אחורי ומכסה מנוע. האם זה אמור להדאיג? מבחוץ הוא נראה בסדר.

 

3) הרכב הוא יד 4 אך עשה פחות מ-85K ק"מ - האם זה נראה מוזר?

 

4) יש רעידות כשהרכב מונע אך עומד במקום (בפארקינג). בנסיעה הכל חלק. האם זה נורמלי לדגם הזה? זה קרה גם בפונטו אוטומטית אחרת שבדקתי... האם יש דרך לתקן את זה?

 

תודה מראש על התשובות,

אלכס.

פורסם

תתרחק לפני שהצרות יתקרבו.

יד 4-ז"א אתה תהיה יד חמישית וגם עוד 200 שנה לא תמעור את הראכב הזה אלא במחיר שחיטה.

85K- נסע אולי ברוורס. קדימה? WHO KNOWS ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
תתרחק לפני שהצרות יתקרבו.

יד 4-ז"א אתה תהיה יד חמישית וגם עוד 200 שנה לא תמעור את הראכב הזה אלא במחיר שחיטה.

85K- נסע אולי ברוורס. קדימה? WHO KNOWS ?

 

מצטער על שגיאות הכתיב-התכוונתי כמובן שתתקשה למכור את הרכב כשתרצה.

פרט לכך שהרכב הזה הגיע לסוחר -גם זה מאוד בעייתי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רכב שעבר 4 בעלים ב5 שנים צריך לקנות רק אם מתכוונים להחזיק אותו לפחות 4-5 שנים.

בקש לראות ספר טיפולים של הרכב כדי לראות שהרכב טופל בזמן,ושהקילומטראז' אמיתי (אני לא חושב שיש קשר בין מספר הידיים לקילומטראז',בטח כשלא מדובר בקילומטראז' נמוך אלא ממוצע).

לגבי פגיעות הפח,אני מבין שהרכב נפגע מלפנים ומאחור.גם זה שיקול שצריך לקחת כשרוצים למכור.

בקיצור,קנה רק אם המחיר נמוך מאוד.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

×
×
  • תוכן חדש...