שלום לכולם,
אני עומד כנראה לקנות פיאט פונטו ELX 2003 אוטומטית מסוחר מכוניות. יש לי כמה שאלות...
1) האם מישהו מכיר את החברה - "קאר סנטר" בנס ציונה (נמצאת ברח' רבין 1)? יש למישהו המלצות עליהם?
2) הרכב נוסע מאוד חלק ועבר בדיקה במכון בהצלחה (פרט לבלאי מאוד סביר), אך אמרו שהוא עבר פגיעות פח (לא שלדה) והחליפו לו כנף, פגוש אחורי ומכסה מנוע. האם זה אמור להדאיג? מבחוץ הוא נראה בסדר.
3) הרכב הוא יד 4 אך עשה פחות מ-85K ק"מ - האם זה נראה מוזר?
4) יש רעידות כשהרכב מונע אך עומד במקום (בפארקינג). בנסיעה הכל חלק. האם זה נורמלי לדגם הזה? זה קרה גם בפונטו אוטומטית אחרת שבדקתי... האם יש דרך לתקן את זה?
תודה מראש על התשובות,
אלכס.