Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולנושא , לכאורה אתה צודק . הבעיה היא שלא יכול להיות שעו"ד ותובע הם כ"כ טיפשים .

 

יהודה - בהחלט יכול להיות (את חוזה רכישת הדירה הגרוע ביותר שראיתי אי פעם, עשתה עורכת דין שעבדה איתי, בוגרת האוניברסיטה העברית בהר הצופים).

 

אני ממליץ לצלם נודד להוציא נוסח רשמי של חוק הפלת"ד במלואו, לקרוא אותו ולהבין אותו. לפי הוראות החוק נראה שלא ניתן כלל לתבוע אותו, לכן - שיפגש עם עו"ד של התובע, שיסביר לו את נוסח החוק ושידרוש את ביטול כתב התביעה.

הוא לא נעתר לבקשתו, תמיד אפשר לקחת עו"ד ולהגיש כתב הגנה + תביעה נגדית להוצאות.

יש להקפיד שלא לחרוג ממסגרת הזמן שקצובה לצורך הגשת כתב הגנה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם אתה צודק אז בהחלט יש כאן כישרון מבוזבז..

 

לא פעם ולא פעמיים הוא עשה רושם של בחור הבקיא בחוקים ובניסוחם מנק' מבט של עו"ד ולא של אדם מן הישוב.

 

בכל מקרה השאלה פתוחה לכל מי שיודע ללא קשר לעיסוקו.

בלי קשר לאמיר, כדאי לך להיזהר מלהיחפז למסקנות על אנשים. לא כל מי שמתבטא ברהיטות ונחרצות, ויודע לספק ציטוטים מפולפלים ממקורות משפטיים הוא עו"ד. כמו שאמיר ציין, ניתן ללמוד חלק לא קטן מהדברים בעצמך, אבל זה לא אומר שהידע והנסיון שלך מקיפים מספיק על מנת שלא תירמס בבית המשפט. לכן, במיוחד באינטרנט, הטל ספק בזהותו של העומד מולך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

+1

 

וגם אדם המציג עצמו כעו"ד, אם אינו מפרסם את שמו, שם משרדו ועוד פרטים הניתנים לבדיקה - מותר לך להטיל ספק.

ולסיום, גם בין העו"דים, יש מוצלחים יותר ופחות.

וכל הכבוד לאמיר על כך שלמרות שבקלות היה יכול להציג עצמו ככזה מקפיד שלא לעשות זאת.

פורסם

אומנם טעיתי בהערכה על אמיר ואקבל את עצתו של nitch אך עדיין לא קיבלתי תשובה לשאלה אותה שאלתי,

 

האם הביטוח אמור להגן עלי מתביעה אישית ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

לפי נוסח חוק הפלת"ד שצרף צלם נודד, בגין נזקי גוף ניתן לתבוע אך ורק את חברת הביטוח.

 

את נזקי הרכוש, מכסה פוליסת ביטוח צד ג' או המקיף. לכן ניתן יהיה לתבוע אותך על "נזקי "פח", אבל חברת הביטוח תיאלץ לכסות את כל הסכום שייפסק (עד לגובה הפוליסה).


×
×
  • תוכן חדש...