Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פונטו GT טורבו לבנה ללא שום תאונות יד 4 פול תוספות ונוסעת כמו חלום

 

מנוע:

אינטרקולר חזית מוגדל {בניה עצמית }

פילטר אויר פתוח SIMOTA

טורבו חדש DYNAMICS

מזרקים 320 CC של BOSCH

ווסת לחץ דלק

משאבת דלק וולברו

ברז גדישה חשמלי 3 מצבים

שסתום פריקה FORGE

מערכת התזת מים אוטו' על האינטרקולר

צנרת פליטה {ללא ממיר }

קלאצ' מחוזק OMP

 

מתלים ושילדה:

מוט מייצב OMP

קפצי הנמכה 30MM

 

 

ג'נטים וצמיגים:

16" OZ

צמיגים 16\40\215 DUNLOP SP 9000

 

תוספות חוץ:

חלונות מושחרים

גבות פנסים מושחרים

פתח אויר קר מהטמבון לפילטר

 

תוספות פנים:

כיסאות RECARO מתכווננות

3 שעונים TIMEX גדישה , לחץ דלק,למדה כול זה מורכב על פוד דמוי קרבון

עוד שעון טמפ' אויר אינטקולר וכפתור לברירת גדישה על עוד פוד דמוי קרבון

 

 

 

הרכב מטופל בשמנים הכי טובים שיש ושמור מאוד מאוד המחיר המבוקש על הרכב הוא 27 אלף

מחפש החלפה על רכב זול יותר לא חייב ספורטיבי

 

0542344800

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...