Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוסכניק שאנחנו מכירים בדק לי את הרכב לפני קנייה ואחד מהדברים שעלו זה החלפת טיימינג.

אז אתמול בבוקר הלכתי אליו לבצע החלפה.

זה התחיל בזה שהוא אמר שצריך להחליף 3 מותחנים ולא אחד והוסיף עוד 500 שקל מהסכום שדובר עליו.

אחרי שהוא סיים להרכיב וסגר את הכל הוא אמר לי להניע ואז היה רעש שחוזר כל שנייה של מכת פעמון בערך.

הוא בדק ואמר שהפולי שלי גמור והוא לא אמר לי להחליף כי זאת הוצאה גדולה והוא לא ישב טוב והוא נסדק.

היו על הפולי הזה כמה שיפשופים שניראו כאלה שקרו באותו רגע, וגם המוסכניק הסכים בזה.

הוא שייף את הפולי בדיסק והואטו נוסע אך הוא טוען שיש סיכוי טוב שהבעיה של הרעש תחזור.

 

אני מרגיש שנעשתה פה עבודה רשלנית שגרמה לבעיה הזאת שכן לא היתה לי שום בעיה או רעש לפני ההחלפה.

מה אני יכול לעשות במצב כזה חוץ מללכת עכשיו למוסך אחר לקחת הצעת מחיר להחלפת פולי?

×
×
  • תוכן חדש...