Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם בדיקה לא הייתי עושה , אני הייתי עושה סיבוב על המכונית באיילון או בכביש מהיר ,במהירות גבוהה לבדוק סחיבה ואת כל ההילוכים ואל תשכח הילוך אחורי גם לבדוק וגם המזגן.

 

כשהמכונית בנוטרל אבל המנוע עובד תסגור עם עיתון את האגזוז , אם יש שחור או יוצא מים אז המנוע גמור ואל תיקח אם בסיכום הכל בסדר אז קח את המכונית ואל תהסס.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

תודה על התגובה.

 

כמובן שאני אסתכל על האוטו חיצונית + יעשה נסיעת מבחן.

 

ואז אם לא יהיו בעיות אז אני אקח לבדיקה במכון.

 

טוב תודה רבה לכולם!! הכנסתם לי קצת פאסימיות שהייתה אולי קצת חסרה לי, אני אבדוק את הרכב ביסודיות מחר, ואעדכן אתכם.

פורסם

משהו יכול לשפוך אור בנושא "בדיקת העיתון" כפי שהובאה לפנינו?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני רק רוצה להעיר, שאין שום בדיקה שיכולה לאמת את הק"מ.

אישית, הייתי ממשיך הלאה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

הרכבים מסוג אפלאוז 99 שירתו בזמנו את המשטרה הצבאית, ואני יכול להבטיח לך שהם טופלו בידי ילדים בני 18 ננהגו בזוועה איך שבא להם, האוטו תמיד היה מונע קבוע, תמיד קרעו אותו.

מה עוד אתה רוצה לדעת?

יש המון רכבים שנת 98-2000 ב 20 אלף.

חפש פג'ו 306 מאותה שנה פרטית, רכב מעולה נוח בשבילך.

אין שום סיכוי בעולם שרכב כזה עשה 94 אלף קילומטר.

ורק לחשוב שהוא היה עוד שתי ידיים אחר-כך תיהיה בטוח ששיחקו פוקר עם הקילומטרא'ז.

רד מהעניין בקיצור

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

יש עדכון

 

הלכתי לראות את הרכב, נתחיל מהדברים הטובים:

מצב כללי ניראה ממש טוב, מנוע ניראה נקי מבפנים, תא מטען נקי, הכל עובד פיקס, נסעתי על הרכב ואין שום בעיה

 

דברים רעים:

האדון טוען שהרכב על שם עובד של אבא שלו ערבי בשם עבד, יש עיוות בקורה הקידמית בקדימה של הרכב הוא אומר שזה קצה שאסי, המוכר ניראה לי ממולח סיפר לי כל מיני סיפורים רואים שהא יודע למכור רכבים.

 

הוא אמר לי שהוא מתחייב בבדיקה על מנוע והילוכים, ושהשאסי הוא יודע שהוא פגוע.

 

לא יודע אם זה התמימות שלי אבל אני עדיין מתלבט אם לקחת את הרכב לבדיקה, זה ממש מפתה.

אני לא מצפה שהקילומטרז באמת יהיה כזה נמוך אבל אם עושים בדיקה אפשר לדעת אם האוטו עבר 90 אלף או 200 אלף לא?

 

בכל מקרה אני כרגע מחפש רכבים אחרים והוא נשאר בהמתנה

פורסם

 

דברים רעים:

האדון טוען שהרכב על שם עובד של אבא שלו ערבי בשם עבד, יש עיוות בקורה הקידמית בקדימה של הרכב הוא אומר שזה קצה שאסי, המוכר ניראה לי ממולח סיפר לי כל מיני סיפורים רואים שהא יודע למכור רכבים.

 

הוא אמר לי שהוא מתחייב בבדיקה על מנוע והילוכים, ושהשאסי הוא יודע שהוא פגוע.

 

לא יודע אם זה התמימות שלי אבל אני עדיין מתלבט אם לקחת את הרכב לבדיקה, זה ממש מפתה.

 

תגיד, אתה רציני שאתה שואל האם עדיין לקחת את הרכב?:roll:

 

מה גם שלפי איך שאתה מתאר את הדברים, לדעתי, מדובר בסוחר.

 

כמו שכבר ציינו מקודם, בבדיקה אי אפשר לוודא כמה ק"מ הרכב עבר.

 

עשה לעצמך טובה וחפש רכב אחר.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

תוציא את עצמך מזה ומהר,

אני עדיין לא מבין מה כ"כ מפתה, זה מחיר יקר לרכב בן 9 , שלא נדבר על כל הסיפור עם הבעלות של עבד, והתאונה שבגללה יש לרכב פגיעה בשאסי.

לפי דעתי שכח מכל העניין.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אז מה היה לנו כאן?

 

רכב יוצא צה"ל (ואולי אפילו משטרה צבאית), עם קילומטראז' מזויף, פגיעה בשילדה של הרכב, שנמכר מסוחר שלא טרח לספר לך בשיחה טלפונית שהרכב עם שילדה.

שכחתי משהו?

 

באיזה פונט צריך לכתוב לך לרדת מהרכב הזה ולחפש רכב נורמלי?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כלל אצבע בחיים, ולרכב הספציפי הזה בפרט.

 

מה שקונים בזול, עולה ביוקר.

 

משפט נוסף שלמדתי בחיים, כשאין לך כסף קונים את הכי יקר, משפט שאולי נשמע כפרדוקס, בחיים שכניסיתי לחסוך ונפלתי לפנים, הבנתי את המשמעות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

חבל מאוד שאתה הולך ראש בקיר, המכה שתקבל תהיה כואבת מאוד.

אבל אם אתה מזוכיסט, זאת כבר הבעיה שלך.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

שיכענתם אותי

אני יורד סופית מהרכב.

 

 

סתם שאלה

 

למה פגיעה בשאסי זה כזה קריטי?

סך הכל הפגיעה דיי קטנה ותיקנו אותה והוא הראה לי אישורים שהרכב נבדק לאחר התאונה.

 

אם הרכב נוסע מה אכפת לי פגיעה בשאסי?

סתם אני שואל לידע כללי, ירדתי מהאוטו

פורסם

אפשר, תאורטית, לתקן פגיעת שילדה באופן מושלם.

זה מאוד קשה, מאוד יקר ומצריך ציוד מתוחכם שמאפשר לזהות עיוותים מילימטריים בגאומטריה של הרכב.

 

כאשר מתקנים רכב כנהוג בארץ - ע"י מתיחה של קורות עקומות, שימוש בפטישים ובהרבה חומר מילוי כדי להשיב להן את המראה המקורי, מתקבל פעמים רבות רכב שיש עיוות בסיסי בגאומטריית המתלים שלו - הצמיגים לא מקבילים, נשחקים כל העת, האחיזה נפגעת, התנהגות הרכב במצבים שהם על סף אובדן אחיזה הופכת להיות לא ליניארית ולא צפויה, ובנוסף, בעת תאונה הרכב מגן הרבה פחות על נוסעיו, כיוון שהקורות סופגות האנרגיה מאבדות את קשיחותן המבנית אחרי מעיכה, ואינן מסוגלות לשאת עוד אחת באותה יעילות.

 

אני משוכנע שיש בעלי מקצוע שיודעים לבצע את העבודה כראוי, אבל בוודאי יש רבים שלא, ובכל מקרה רוב הלקוחות (וחברות הביטוח) יסרבו לשלם על תיקון מושלם לפי הוראות יצרן. זו תמצית הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...