יש עדכון
הלכתי לראות את הרכב, נתחיל מהדברים הטובים:
מצב כללי ניראה ממש טוב, מנוע ניראה נקי מבפנים, תא מטען נקי, הכל עובד פיקס, נסעתי על הרכב ואין שום בעיה
דברים רעים:
האדון טוען שהרכב על שם עובד של אבא שלו ערבי בשם עבד, יש עיוות בקורה הקידמית בקדימה של הרכב הוא אומר שזה קצה שאסי, המוכר ניראה לי ממולח סיפר לי כל מיני סיפורים רואים שהא יודע למכור רכבים.
הוא אמר לי שהוא מתחייב בבדיקה על מנוע והילוכים, ושהשאסי הוא יודע שהוא פגוע.
לא יודע אם זה התמימות שלי אבל אני עדיין מתלבט אם לקחת את הרכב לבדיקה, זה ממש מפתה.
אני לא מצפה שהקילומטרז באמת יהיה כזה נמוך אבל אם עושים בדיקה אפשר לדעת אם האוטו עבר 90 אלף או 200 אלף לא?
בכל מקרה אני כרגע מחפש רכבים אחרים והוא נשאר בהמתנה