Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

לאחרונה החלטתי לקנות רכב, התייעצתי עם חבר שעובד במקום לחלפים ופירוק רכבים,

הוא אמר לי שאחד מהעובדים שם מוכר את הרכב של בנו,

הנה הפרטים :

 

פיג'ו 106 שנת 94,

גיר ידני, 1400 סמ"ק

יד ראשונה, עשתה 130 אלף קילומטר

פלוס מערכת בשווי 2000 שקל, (לא שזה כזה איכפת לי)

האוטו מתוחזק ומטופל בזמן ומצבו מצויין,

עוד לא ראיתי את הרכב אבל לפי תיאורו של החבר הוא ממש במצב מצויין.

 

המחיר שהם רוצים על הרכב הוא 10,000 ש"ח,

 

האם הגיוני?

האם כדאי?

האם יש הבדל בין דגמי הXR XN וה XS ?

האם יש עוד פרט שעליי לדעת או לקחת בחשבון לפני קניה?

פורסם

אני לא בטוח עדיין מה הדגם, אני אראה את האוטו רק ביום ראשון,

 

אם האוטו ברמת גימור גבוהה, כלומר XS אם אני לא טועה, אז המחיר שווה והגיוני?

 

שאלה לידע כללי, - ההבדל היחידי בין הXS לXR הוא רמת האיבזור?

פורסם

כן, רק בדוק במחירון של לוי יצחק את ערכו האמיתי.

xs מובדלת מה-xr בפנסי ערפל, מושבים ספורטיביים, יחסי העברה בגיר קצרים יותר לכן הרכב יהיה יותר זריז בתגובה לדוושה.

פורסם

מחירון הרכב בלוי יצחק הוא 11 אלף ש"ח...

 

כן עלעלתי קצת בפורום וראיתי את ההבדלים בין הXS לXR, בקשר ליחסי ההעברה אני לא בטוח שאני בדיוק מרוצה מכך, כי הבנתי שבמצב "שיוט" נקרא לזה, כשאתה על הילוך חמישי ונוסע ב120 קמ"ש האוטו נמצא בטורים של 3.5 שזה קצת יותר מדי לדעתי בשביל 120 קמ"ש כולה... והבנתי שזה נגרם עקב יחסי ההעברה השונים....

 

אבל סה"כ.,

 

ההצעה נשמעת בסדר?

פורסם

ועוד שאלה קטנטונת....

 

קצת מדאיג אותי הקטע עם ההבדל באורך העברת הילוכים בין הXS לXR,

50 אחוז מהנסיעות של האוטו יהיו על כביש מהיר, ב120 קמ"ש בערך, והבנתי שבדגם הXS , אם אסע 120 קמ"ש הטורים יהיו גבוהיים בגלל יחס העברת ההילוך, בעוד שבXR ההאצות יהיו איטיות מדי אבל במצב שיוט הטורים יהיו בטווח הנורמל..

 

מישהו?

פורסם

אז מה בדיוק אתה רוצה לשאול פה?

לא הבנתי.

מה עדיף לך זה כבר עיניין אישי שלך .

בכ"א הXR מרגישה גם זריזה עם יחסי העברה הארוכים יותר שלה כמובן שהאצה היא לטובת דגם הXS,אבל חיסכון בדלק לטוב הXR בהנחה ורוב דרכיך הינם בינערוניות. [באם תחליט ללכת עליה]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...