Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אירית: לא, היא לא הייתה הסיבה להיעדרותי אתמול. הסיבה הייתה חוסר שינה והרגשה רעה כללית בגלל שעבדתי בלי הפסקה כל השבוע והלקוחות שגעו אותי.

 

מזדרון = חלל בתוך הבית המפריד בין חללים אחרים. מוכר גם כ"פרוזדור", "חלל מעבר", "לובי" וכו'.

 

לגבי להישאר ידידים, לא חשבתי על זה בכלל. אם זה היה אפשרי לא הייתה לי בעיה, אבל אני לא רוצה אף קשר איתה.

 

ואני ממש לא מבין מה כל כך מוזר בשרשור הזה. בסדר, השרשורים האחרים אני מבין, אבל מי לא נקלע לכזה מצב אף פעם ?

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

מזדרון = חלל בתוך הבית המפריד בין חללים אחרים. מוכר גם כ"פרוזדור", "חלל מעבר", "לובי" וכו'.

 

 

יוסי, אני חושב שאתה מתכוון למסדרון. מזדרון זה כנראה חלל שנועד למטרות אחרות :lol:

פורסם

צ'ה, אני חשבתי שלדרון אמריקאין יש בעיה רק עם ה-מ' וה- ב' נראה לי שגם עם ה- ז'

אומרין מסדרון לא מסדרום ולא מזדרון

אירית

פורסם

תגיד לה "silence! I KILL U"

 

:lol::lol::lol:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

יו השרשור הזה הורג אותי. קודם כל אקיצ'ו שקוראת לך צ'ה בלי בכלל לקלוט כמה זה גזעני, יענו והיא עושה את זה לגמרי בסתלבט.

דבר שני, מה אתם רוצים מיוסי? איזה אשכולות מוזרים הוא פותח? לא מצאתי שומדבר מיוחד.

 

ד"א האם במקרה הבחורה מהרצליה?

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם
יו השרשור הזה הורג אותי. קודם כל אקיצ'ו שקוראת לך צ'ה בלי בכלל לקלוט כמה זה גזעני, יענו והיא עושה את זה לגמרי בסתלבט.

 

טעות בידך, ועמוקה מאין כמוה - הם מכירים טוב משאתה חושב... :wink:

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
נו, טוב, אני אבקש מהמנהלים למחוק את השרשור בסוף כשיהיה פתרון...

 

בקשתך נדחית.

אין סיבה למחוק את מה שאנשים טרחו וכתבו. ברגע ששרשור יצא לרחבי המרחב הוירטואלי הוא כבר לא בבעלותך.

 

לגבי מה לעשות, היה לי חבר קוסם שתמיד שכנע בחורות להשתתף איתו בקסם. הוא היה אומר להן: "נעשה קסם. אני אזיין אותך ואח"כ את תעלמי..."

 

וברצינות, תגיד לה שלא מתאים לך. זה לא נעים, אבל גבר עושה גם מה שלא נעים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אירית: לא, היא לא הייתה הסיבה להיעדרותי אתמול. הסיבה הייתה חוסר שינה והרגשה רעה כללית בגלל שעבדתי בלי הפסקה כל השבוע והלקוחות שגעו אותי.

 

מזדרון = חלל בתוך הבית המפריד בין חללים אחרים. מוכר גם כ"פרוזדור", "חלל מעבר", "לובי" וכו'.

 

לגבי להישאר ידידים, לא חשבתי על זה בכלל. אם זה היה אפשרי לא הייתה לי בעיה, אבל אני לא רוצה אף קשר איתה.

 

ואני ממש לא מבין מה כל כך מוזר בשרשור הזה. בסדר, השרשורים האחרים אני מבין, אבל מי לא נקלע לכזה מצב אף פעם ?

 

לא התכוונתי שתישאר איתה ידיד.

התכוונתי שהיא תבין שאתה לא מעוניין בה מבחינה רומנטית.

מכאן ועד חיזלו"ש העניין, הדרך קצרה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תתקשר ותקבע לצאת לשבת אתה בחוץ,ואז תסביר לה כמו גבר את המצב.

 

ותתמוך בה אם צריך,ותדבר אתה אם צריך,העיקר אל תפגע בה באופן ישיר.

פורסם

הנה נאום לעצלנים

 

_____ תשמעי אנחנו כבר ____ ימים\חודשים\שבועות\שנים ביחד

ואני מרגיש כרגע שבשבילי כרגע אולי זה לא הזמן המתאים לקשר כמו שלנו

סך הכל אני חושב שאת בחורה מדהימה ומאוד נהנתי ממה שהיה לנו ביחד בתקופה הזאת

במיוחד שהלכנו ל_____ וגם סתם מהזמן שבילינו יחד

 

אפשרות 1

אבל מבחינתי לפחות במיוחד בתקופה כזאת של ______ מילואים\צבא\לימודים\ חזרה בתשובה\התעסקות עם קארס פורום אני מרגיש שאני לא יכול לתת לך את צומת הלב שבאמת מגיעה לך

אפשרות 2

אבל סך הכל אני מרגיש שמבחינתי אני לא מוכן\מסוגל לקשר שיש ביננו כרגע

 

רק שתדעי שאת בחורה באמת מדהימה ובאמת ממש היה לי כיף הקשר שהיה ביננו

אני למדתי המון מהתקופה שהיינו ביחד ואני אקח את זה לכל מערכת יחסים שתהיה לי בעתיד

ואני מקווה שגם מבחינתך את רואה את התקופה שלנו ביחד ככה

הדבר האחרון שאני רוצה לעשות לבחורה מדהימה כמוך זה לפגוע בך, אבל בשבילי זה כנראה לא הזמן שאני יכול להתמודד עם קשר כמו שלנו

 

כרגע אני מרגיש מבחינתי שיהיה לי קשה לשמור על קשר ,זה יהיה לי קשה יותר מדיי ואני גם מרגיש שזה לא הדבר הנכון לעשות לך

באמת שאני במיוחד אוהב בך את זה שאת ______ וגם _____ ואיך שאת תמיד גורמת לי לחייך שקשה לי (כאן אתה מעלה חיוך קטן בפנים אבל לא חיוך של חצי פיתה)

אז באמת ______ אני למדתי המון ממה שהיה לנו ואני לא מצטער לרגע על הקשר הזה אבל מבחינתי זה הזמן לסיים אותו

 

כן אני יודע שזה פתאומי אבל זה כבר משהו שעובר עליי לא מעט זמן, זה לא שהחלטתי הרגע אלא משהו שכבר כמה ______ ימים\שבועות\שנים אני חושב אפילו _______ לקחתי פסק זמן מהעבודה\ מהלימודים\רשמתתי התייעצות בפורום באינטרנט ככה שמבחינתי זה באמת לא משהו שהיה קל לי לעשות ובעיקר בגלל זה אני מרגיש שאנחנו צריכים לנתק את הקשר ביננו לחלוטין

 

אני מרגיש שאני חוזר על עצמי אבל חשוב לי שתביני שאת באמת משהו מיוחד שלא היה לי ____כבר המון זמן\ בכלל ואני במצב שאני לא רוצה להטעות אותך רק בגלל שאת זאת את

 

אז אני בטוח שאת תתגברי ותפנימי את הרגעים הטובים מהקשר הזה ותשכחי את הרעים ותמשיכי הלאה למערכת יחסים חדשה עם מישהו שיוכל להקדיש לך את הזמן שמגיע לך ואת האהבה שאת ראוייה לה

 

אז כנראה שזאת פרידה, אני תמיד אזכור אותך _______ ותמיד הקשר שלנו ילווה אותי, ושאני אזכר בו תמיד יעלה לי חיוך (עוד חיוך קטן בזווית של הפה, ולא חצי פיתה)

 

נ.ב

אם תחשוב על המושג חצי פיתה שאתה מחייך אתה תתפקע לה בפרצוף וזה לא יפה

פורסם
טעות בידך, ועמוקה מאין כמוה - הם מכירים טוב משאתה חושב... :wink:

 

זה בסדר, מעניין מה הייה חושב לו ידע איך אני מכנה אותך

Yo' de supa fine dudes here do not dig de point, Yossi be my homey, and he gots a majo' problem wid honky chicks, Yossi, baaaad luck

אירית


×
×
  • תוכן חדש...