Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לחתוך וכמה שיותר מהר.

 

תלוי כמה יישאר :lol:. בקשר למהר אני מסכים. ככה פחות כואב :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יו השרשור הזה הורג אותי. קודם כל אקיצ'ו שקוראת לך צ'ה בלי בכלל לקלוט כמה זה גזעני, יענו והיא עושה את זה לגמרי בסתלבט.

 

ד"א האם במקרה הבחורה מהרצליה?

 

סערת אש: אירית יכולה לקרוא לי ככה כי אנחנו ידידים טובים ומכירים כבר שנה. "צ'ה" זה גם לא גזעני.

 

ולא, הבחורה לא מהרצליה, וגם אם כן, לא הייתי נותן פרטים שיעידו על מי היא.

 

לכולם: שמח שאני משעשע אתכם!:lol::lol::lol:

פורסם

עם כל הכבוד, להפרד מבחורה באמצעות הודעת SMS זה ממש מגעיל.

אני במקומך לא הייתי עושה את זה, יש דרכים יותר נעימות.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

למה יש לי הרגשה שבעקבות השישרש הזה, מחר מישהו פותח פה אשכול הדרכים הנאות לסיום קשר.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זהו, סיימתי את זה!

 

התקשרתי אליה ואמרתי לה שזה לא יכול לעבוד בגלל הבדלים תרבותיים וכי אנחנו מחפשים דברים שונים בחיים. היא שאלה במה זה מתבטא, אז עניתי שהעובדה שאמא שלה מתקשרת אליה בין 2 ושלוש בבוקר בערך 10 פעמים כדי לדעת מה קורה איתה זה לא ממש עוזר, ושהצורה שאנחנו חושבים היא שונה לגמרי. אני בא מבית ליבראלי מאוד והיא מבית רוסי מסורתי.

 

אמרתי לה שאנחנו לא מתאימים בערכים באופן כללי ושהיא לא מה שאני מחפש. היא התרגזה ואמרה "אני חושבת שאתה טועה", אז הוצאתי את התשובה הכי לא נעימה שאפשר במצבים כאלו: "זכותך לחשוב ככה, אבל לא נראה לי". אז היא התחילה לצעוק, בסוף אמרה "ביי" וניתקה לי.

 

אם הייתי איתה פנים מול פנים היא הייתה מרביצה לי.

פורסם

יוסי- בארה"ב, לקרוא לדרום אמריקאי צ'ה היה ממש לא PC. כמו לקרוא לשחור ניגר. בארץ זה בצחוק וגם אני צוחק בקטעים כאלה עם חברים שלי.

 

ו.... מזל טוב?

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

סערה

אין לי מושג מאיפה ידענותך הנחרצת, אבל צ'ה זו לא מילת גנאי ובטח שבטח שאינה מקבילה לדוגמה שהבאת, צ'ה זה כמו 'yo או HEY, זו פניה מאד לא רשמית ובין סחבקים.

לגבי יוסי, אני קוראת לו על שם צ'ה גווארה.

יום הכי יפה

אירית

פורסם
מעשיות יוסי בארץ הקודש פרק 1

 

1? 1?? 1???!?!

 

אולי בעונה 34.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
סערה

אין לי מושג מאיפה ידענותך הנחרצת, אבל צ'ה זו לא מילת גנאי ובטח שבטח שאינה מקבילה לדוגמה שהבאת, צ'ה זה כמו 'yo או HEY, זו פניה מאד לא רשמית ובין סחבקים.

 

לגבי יוסי, אני קוראת לו על שם צ'ה גווארה.

 

יום הכי יפה

אירית

נו כן, ביניכם זה בסדר. אבל בארה"ב השמרנית והצבועה, זה לא בסדר. זה הכל.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.


×
×
  • תוכן חדש...