Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיויק מודל 2002 עם תיבת הילוכים שבאפשרותי להוריד הילוכים על ידי הידית עצמה.

האם ברגע שאני מאט את האוטו בדרך של השימוש בתיבת ההילוכים אני מפחית את הבלאי של הברקסים?!

והאם זה לא גורם בלאי אחר לתיבה עצמה?!

 

אודה לעוזרים!

Polo 2012

פורסם

תחליט למה עדיף ליגרום בלאי, לבלמים שעולים זול או לתיבת הילוכים שהיא יקרה לתיקון?

 

אל תיבלום עם התיבת הילוכים האוטומטית הגיר האוטומטי לא בנוי לבלימות!.

פורסם
תחליט למה עדיף ליגרום בלאי, לבלמים שעולים זול או לתיבת הילוכים שהיא יקרה לתיקון?

 

אל תיבלום עם התיבת הילוכים האוטומטית הגיר האוטומטי לא בנוי לבלימות!.

 

אלא אם כן זהו רכב יותר מתקדם, כגון פיג'ו 407

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

דרך הכי טובה בשבילך לחסוך בברקסים-זה לשמור מרחק מהרכב שלפניך. כך לא תצתרך לבלום חזק כל פעם.

וגם להסתכל קדימה יותר רחוק - כך תראה רמזור אדום יותר מוקדם ותתחיל לבלום בהתאם.

סיגנון נהיגה יעריך חיים לברקסים.

להעביר הילוכים ידנית אני ממליץ רק במקרה של ירידה חדה-כדי שלא תצטרך לבלום כל הזמן או עליה תלולה כדי להימנה מקיק דאון רב פעמי-חיסכון בדלק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לצערנו מי שלא מגיע לאיזורים הררים לא מבין באמת מה המשמעות של בלימה באמצעות המנוע.

 

בעת ירידה חדה/ארוכה, כמו לדוגמא באזורי ירושלים, יש להשאר בהילוך נמוך יותר.

בנסיעה על איילון, אל תבלום עם הגיר.

 

הדרך הכי טובה לחסוך בברקסים היא כפי שנאמר פה, לשמור מרחק וכך למעט בבלימות.

שאתה רואה שיש רמזור אדום לפנייך תוריד את הרגל מהגז הרבה לפניי ככה שהרכב שלך יאיט לבדו והשימוש בברקס יהיה מינימלי (כמובן לא קילומטר לפניי ולעכב את התנועה).

 

חוצמזה, אל תחסוך יותר מדיי בברקסים, לחיצה על הברקס זה לא משהו שצריך לשוב עליו במונחים כלכליים.

 

רפידות ברקסים ברכב נורמלי יחיזקו בקלות עשרות אלפי קילומטרים רבים בלי שתחסוך עליהם, אז רד מזה, זה לא המקום לחסכון.

פורסם
לצערנו מי שלא מגיע לאיזורים הררים לא מבין באמת מה המשמעות של בלימה באמצעות המנוע.

 

בעת ירידה חדה/ארוכה, כמו לדוגמא באזורי ירושלים, יש להשאר בהילוך נמוך יותר.

בנסיעה על איילון, אל תבלום עם הגיר.

 

הדרך הכי טובה לחסוך בברקסים היא כפי שנאמר פה, לשמור מרחק וכך למעט בבלימות.

שאתה רואה שיש רמזור אדום לפנייך תוריד את הרגל מהגז הרבה לפניי ככה שהרכב שלך יאיט לבדו והשימוש בברקס יהיה מינימלי (כמובן לא קילומטר לפניי ולעכב את התנועה).

 

חוצמזה, אל תחסוך יותר מדיי בברקסים, לחיצה על הברקס זה לא משהו שצריך לשוב עליו במונחים כלכליים.

 

רפידות ברקסים ברכב נורמלי יחיזקו בקלות עשרות אלפי קילומטרים רבים בלי שתחסוך עליהם, אז רד מזה, זה לא המקום לחסכון.

 

עשרות אלפי קילמטרים??????

 

מקסימום 20.

פורסם

רפידות זה לא דבר יקר

אין להשתמש בתיבת ההילוכים לבלימת האוטו אלא באזורים הררים

אין פה מה לחפש חיסכון

 

פשוט סע לדרכך

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם
עשרות אלפי קילמטרים??????

 

מקסימום 20.

 

א. 20 זה גם עשרות אלפי קילומטרים.

 

ב. אני לא יודע איך אתה נוהג, אבל רפידות מחזיקות יותר מ-20K ק"מ, גם בנסיעה עירונית יומית בפקקים.

***כמובן שאני מדבר על רפידות מקוריות, לא על מוצרים סינים עלומי שם, יש דברים שלא חוסכים בהם***

 

היום מרווח הטיפולים הממוצע הוא 15K שיש חברות שהוא אפילו כפול.

אז מה? אתה מחליף רפידות כל טיפול?

פורסם

בקואליר שהייתה לי לאחר 20 אלף נגמרו רפידות - אולי לא היו מקוריות

ברכב נוסף במשפחה - הונדה אקורד 2001- מטופל רק במוסך מורשה עושים רפידות כל 2 טיפולים זאת אומרת כל 20 אלף קילומטר.

 

בפגו 106 ברשותינו עברו כבר על הרפידות הרבה מעבר ל 20 אלף קמ ועדיין מחזיקה

 

לרוב במכוניות משפחתיות מנסיון שלי , שהוא דיי מועט בעניין הזה, הההחלפה היא בערך כל 20

פורסם

ידידי הנכבד זה לא רק שאתה גורם לבלאי בתיבה אלא אתה גם ממש לא חוסך דלק!

כידוע התצרוכת דלק של הרכב היא לפי הסלד, וברגע שאתה בולם עם התיבה הסלד נמצא כמובן גבוה = צריכת דלק יותר גבוהה.

נ.ב. כמובן שצריכת הדלק פה היא לא כמו שאתה לוחץ על הגז ומגיע לאותו הסלד אלא הרבה פחות אבל זו עדיין גוזל לך דלק בייחוד שהיום כבר כל ליטר מגיע ל6.30 ש"ח.

בשביל כבוד, צריך לעבוד!

פורסם

לא חובה מקורי בלבד, ישנן חברות מצויינות כגון:

 

REMSA אשר מחזיקות יותר מהמקוריות אפילו.

פורסם
בקואליר שהייתה לי לאחר 20 אלף נגמרו רפידות - אולי לא היו מקוריות

ברכב נוסף במשפחה - הונדה אקורד 2001- מטופל רק במוסך מורשה עושים רפידות כל 2 טיפולים זאת אומרת כל 20 אלף קילומטר.

 

בפגו 106 ברשותינו עברו כבר על הרפידות הרבה מעבר ל 20 אלף קמ ועדיין מחזיקה

 

לרוב במכוניות משפחתיות מנסיון שלי , שהוא דיי מועט בעניין הזה, הההחלפה היא בערך כל 20

 

ברכב הנוכחי החלפתי רפידות קדמיות בפעם הראשונה ב-40.000 ק''מ, מה שנורמאלי לחלוטין.

ולמה החלפת בלמים חייבת לבוא יחד עם ה"טיפול"? מחליפים כאשר יש צורך, לא על פי קילומטראז'.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...