Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבוע שעבר ניכנסו בי מאחורה בטמבון התוצאה:

 

0088ji2.jpg

 

 

ולפני כמה חודשים גנבו לי את המצלמה מהטמבון והשאירו בטן מגעילה, התוצאה:

0089aa1.jpg

 

 

מצטער על האיכות הנוראית, כשרואים את המכה בזמן אמת זה הרבה יותר מכוער.

 

אפשר ליראות שהשקע ממשיך קצת מתחת למצלמה עצמה.

הרכב הוא סובארו B4 שנת 2007, שמונה חודשים על הכביש, השאלה היא אם אני יחליף טמבון ברכב אני מקבל את אותו הצבע פנינה והטמבון הוא אוטו טמבון כמו שהיה או שיש קומבינה מוסכניקית כמו כל הארץ הזאת?

האם כשאני ירצה למכור את הרכב תהיה לי הבעיה בגלל שהחלפתי טמבון?

אפשר עוד מידע על הדבר? אשמח לתשובות, תודה.

פורסם

אם תבצע את העבודה במוסך המורשה, סביר להניח שהם ישימו את הצבע הלבן מטלי המקורי.כמו כן ישנם פחחים שעובדים ברמה גבוהה משל מוסכים מורשים. מאיפה בארץ?

 

אם רק הטמבון מוחלף, שין שום בעיה של ירידת ערך אפילו בבדיקת קניה זה לא נרשם .(בתנאי שהוא לא שופץ)

ay-ahzakot.co.il

פורסם
אם רק הטמבון מוחלף, אין שום בעיה של ירידת ערך אפילו בבדיקת קניה זה לא נרשם .(בתנאי שהוא לא שופץ)

 

 

סליחה, טעות בהקלדה.

ay-ahzakot.co.il

פורסם

אני מלוד..

יש אומרים שבבדיקת הקנייה יראו שהטמבון הוחלף ויש אומרים שלא.

בנוסף אמרו לי שעדיף להחליף טמבון מאשר לעשות בו תיקונים למיניהם.

אני מדבר רק על מוסכים מורשים.

פורסם

בשום פנים ואופן אל תפעיל את הביטוח על נזק לטמבון!אם אתה מפעיל את הפוליסה שלך אז ב3 שנים הבאות תשלם יותר על הביטוח וזה לא שווה את זה.

פורסם
בשום פנים ואופן אל תפעיל את הביטוח על נזק לטמבון!אם אתה מפעיל את הפוליסה שלך אז ב3 שנים הבאות תשלם יותר על הביטוח וזה לא שווה את זה.

 

 

נכנסו בו מאחורה - ראה שרשור ראשון.

ay-ahzakot.co.il

פורסם

קשה להעריך את הנזק עפ''י התמונה.

אני לא הייתי מפעיל ביטוח על זה.

לפי התמונה גם לא הייתי מתקן את זה - מרפי הרי יעשה נזק כפול ומכופל אם תעצבן אותו בקטנות :wink:

porsche 914,2.0,1970

פורסם
קשה להעריך את הנזק עפ''י התמונה.

אני לא הייתי מפעיל ביטוח על זה.

לפי התמונה גם לא הייתי מתקן את זה - מרפי הרי יעשה נזק כפול ומכופל אם תעצבן אותו בקטנות :wink:

 

מרפי כבר לא חי, אז אין לו מה לדאוג.

 

למה לא להחליף טמבון? מילא אם זה היה רכב עם כמה שנים על הכביש, אבל הוא 07 ועוד לא על חשבונו.

פורסם

לא הייתי נוגע.

 

פגוש חדש מגיע ללא צבע כלל.

אף פחח/צבעי בארץ, גם לא הטוב ביותר, לא יצבע את הפגוש ברמה של המפעל.

ההצמדה של הצבע לפגוש בפגוש המקורי תהיה ברמה גבוהה משמעותית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...