Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין , תראו איזה ויכוח שטותי!

 

מה זה משנה טיגרה קורסה HGT וכל שאר החמוצים?

 

ביקשו יעוץ ובמקום זה אתם מתווכחים.

 

בכל מצב לפותחת השירשור ( אני מקווה שאני צודק ) , הייתי ממליץ לאח שלך את המגאן , אוטו פוזה למדי.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מבין , תראו איזה ויכוח שטותי!

 

מה זה משנה טיגרה קורסה HGT וכל שאר החמוצים?

 

ביקשו יעוץ ובמקום זה אתם מתווכחים.

 

בכל מצב לפותחת השירשור ( אני מקווה שאני צודק ) , הייתי ממליץ לאח שלך את המגאן , אוטו פוזה למדי.

 

 

הבעיה שאם הוא יקנה את המגאן, איך הוא יראה לכולם את רכב הפוזה שלו אם האוטו לא יצא מהמוסך?! :twisted:

פורסם

נכון, בגלל זה רכב פוזה צריך להיות כמה שיותר חלש - אם הוא לא נוסע - הוא זז פחות.

 

אם הוא זז פחות - רואים אותו בכל מקום יותר (כי הוא לא מתרחק).

 

:lol:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אהלן,

אני לא ארחיב לגבי הטיגרה, כי כל מה שנאמר כאן בהקשר לטיגרה-קורסה הוא בגדר בדיחה, רק אומר שהרכב הספציפי של אניגמה רחוק מלהיות מקורי.

שיפורי אחיזה ברמה גבוהה כגון קפיצי אייבך 40 מ"מ, בולמי קוני מתכווננים צהובים, מוטות מייצבים, צמיגים מעולים, גיר f-13, פורטינג, סעפות יניקה ופליטה, מזרקים ועוד ועוד.

הרכב שלו פשוט מדהים! ולא, הוא מעולם לא אמר שהטיגרה שלו היא רכב ספורטיבי.

 

 

עידן, ערבא טיזק פיל ארבע בייד, אתה חי בסרט.

 

גדול! :twisted:

פורסם
הבעיה שאם הוא יקנה את המגאן, איך הוא יראה לכולם את רכב הפוזה שלו אם האוטו לא יצא מהמוסך?! :twisted:

הגזמת ילדונת. הרכב בסדר גמור מבחינת אמינות ביחס לשאר הצעצועים כאן בשרשור.

 

פיליפ, האקזמפלר שלך היה בן 9/10 ויד 5+ לא ? ככה שזאת לא דוגמא.

אתה מכיר אותי, ואף פעם לא טענתי או אטען שהרכב הוא תאום של קורולה אבל באחזקה נאותה, הרכב משרת יופי.

פוזה ? בשביל סיבוב דאווין בשכונה מספיק ג'אסטי.:lol:

Veni Vidi Vici

פורסם

נכון, האמינות הבסיסית הייתה סבירה דווקא.

כל מיני חלקים הוחלפו בגלל בלאי טבעי שהשנים עושות.

הטיפולים בפונטו זולים בהרבה.

פורסם
הגזמת ילדונת. הרכב בסדר גמור מבחינת אמינות ביחס לשאר הצעצועים כאן בשרשור.

 

פיליפ, האקזמפלר שלך היה בן 9/10 ויד 5+ לא ? ככה שזאת לא דוגמא.

אתה מכיר אותי, ואף פעם לא טענתי או אטען שהרכב הוא תאום של קורולה אבל באחזקה נאותה, הרכב משרת יופי.

פוזה ? בשביל סיבוב דאווין בשכונה מספיק ג'אסטי.:lol:

 

 

ילדונת מדברת מניסיון של 2 מגאן וזה הספיק לה.

האחת נקנתה מהחברה ואחרי כמה שנים נמכרה בחצי מהמחירון בגלל כל התקלות שהיו בה, ועוד מגאן קופה לא היתה יוצאת מהמוסך, ידיד שלי הצטער על היום שקנה אותה, לא לזלזל בילדונת!:oops:


×
×
  • תוכן חדש...