Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

בשעה טובה ומוצלחה סוף סוף קנינו רכב בבית ו זה ה מאזדה 3..

עכשיו ממבט כולל רואים שהוא מגיע עם CD PLAYER ורמקולים מובנים..

 

עכשיו יש לי 2כמה בעיות..

דבר ראשון איך אפשר להוציא ת רדיו דיסק כדי לחבר לו RCA להוציא למגבר..(איך מוציאים את כל הפלסטיקה שמכסה את הד'ש בורד)

2 כמה RCA יש לו..

3 יש אפשרות לחבר רמקולים של 6*9

4 האם יש לו בתוך הרכב יציאה של + למגבר (כמו בסקודה ו C5 החדשות שראיתי מקדימה מתחת ל פיוזים)

 

בתודה מראש לכל העוזרים...

סליחה על כל השאלות

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם
בס"ד

בשעה טובה ומוצלחה סוף סוף קנינו רכב בבית ו זה ה מאזדה 3..

עכשיו ממבט כולל רואים שהוא מגיע עם CD PLAYER ורמקולים מובנים..

 

עכשיו יש לי 2כמה בעיות..

דבר ראשון איך אפשר להוציא ת רדיו דיסק כדי לחבר לו RCA להוציא למגבר..(איך מוציאים את כל הפלסטיקה שמכסה את הד'ש בורד)

2 כמה RCA יש לו..

3 יש אפשרות לחבר רמקולים של 6*9

4 האם יש לו בתוך הרכב יציאה של + למגבר (כמו בסקודה ו C5 החדשות שראיתי מקדימה מתחת ל פיוזים)

 

בתודה מראש לכל העוזרים...

סליחה על כל השאלות

 

סליחה על הבאלגןץץ

לאחר חיפוס שעסיתי באיזור קבלתי תשובות לשאלות...

 

נשאר לי 2 שאלות... איזה סוגי מנחת לקנות מאיפה ואם יש לזה שמות כמו פיוניר רוקפורד וכו

האם יש לו בתוך הרכב יציאה של + למגבר (כמו בסקודה ו C5 החדשות שראיתי מקדימה מתחת ל פיוזים)

..(איך מוציאים את כל הפלסטיקה שמכסה את הד'ש בורד) בשביל להגיע לרדיו דיסק

בתודה וסליחה..

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם

אומרים שתמונה שווה אלף מילים

 

פתח את תא הכפפות ומשוך את הפס הפלטי הוא תפוס עם קילפסים תעשה לפי המספרים שבתמונה

 

 

 

 

 

וכפי שאתה רואה אין יציאות rca ואם אתה מחפש rim אז אפשר לחבר ליציאה של אנטנה חשמלית

mazda3wr0.jpg

satradio03a9tl.jpg

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

×
×
  • תוכן חדש...