Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי אתמול את המערכת שפורקה מהאוטו הישן והוספתי H.U חדש .

לאחר ההתקנה המתקין כיוון את ה H.U על FLAT וביצע את כל הכיוונים מהמגבר .

 

האם זו הדרך הנכונה ?

לא יותר נכון לכוון את המגבר על FLAT ולבצע כיוונים מ ה H.U ? זה יותר קל ויש יותר אופציות וגם ניתן לשינוי ע"פ סוג המוזיקה .

 

רשימת הרכיבים :

 

אלפיין 9887

מורל דוטק 6.5

סאב אינפיניטי 12" בתיבה מקורית

מגבר JBL 75.4

 

המגבר מחובר לקומפוננט ולסאב כמובן .

 

תודה על העזרה

 

עדי

פורסם

המתקין פעל נכון - ככה מכוונים

(יש להקפיד גם על ווליום HU שלא מעוות לפני המגבר)

לראיה - לאחר כיוון כזה שאני עשיתי לבד (שהמתקין לא התאמץ ונשמע גרוע) המערכת נשמעה נהדר

וכל כיוון מיותר אח"כ בHU רק גרע

המגבר אגב היה אותו מגבר JBL הידוע

תתחיל לשחק קצת עם הכיוונים עד שתגיע לדיוק המירבי

יש לך סה"כ רכיבים טובים ואם אתה לא שומע בצורה מספקת כנראה שגם בכיוון המגבר משהו לא מדוייק\מודגש\חזק מספיק

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

מה יש כבר לכוון במגבר?

יש שמה גיינין ונקודות חיתוך.

איזה אופציות לכיוון צליל יש לך באלפיין? כי אני לא מכיר אתה דגם הנ"ל

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
מרוצה מהדוטק ? איך הם ? בדלתות אטומות ?

 

מרוצה מאוד . הם עברו איתי כבר שני רכבים .

 

 

 

הדלת לא אטומה . וכנראה גם לא תהיה .

הרכב הוא סיטרואן C4 ואני אגלה למי שאין ניסיון עם סיטרואן שזה רכב שמסוכן להתעסק איתו . :-)

 

וכשמתחילים לפרק לא בטוח שהכל חוזר למקום ( ועובד ).

 

למשל : בגלל שהוחלף הרדיו דיסק המקורי לטובת האלפיין הפסיקו לעבוד חיישני הרוורס המקוריים .

פורסם
מה יש כבר לכוון במגבר?

יש שמה גיינין ונקודות חיתוך.

איזה אופציות לכיוון צליל יש לך באלפיין? כי אני לא מכיר אתה דגם הנ"ל

 

אמיר

 

אני עדיין לא מכיר את כל הפונקציות של האלפיין .

 

מה שהספקתי לראות זה שיש לו מצבי איקולייזר שתוכנתו מראש , אפשרות חיתוך לסאב וקביעת עוצמה שלו .

ויש לו פונקציה שנקראת IMPRINT שהבנתי שאמורה לתקן את העיוותים שנגרמים על ידי מיקום הרמקולים ברכב לעומת מקום הישיבה של המאזין .

 

דווקא את הכיוון לטרבל ולבס עדיין לא מצאתי .:-)

פורסם

לא הבנתי את הנקודה לגבי חיישני הרוורס

אם עשו לך עבודה והחליפו מכשיר קדמי ובעקבות זאת לטענתך הפסיקו לעבוד חיישני הרוורס אז מה יותר קל מלחזור למתקין שיחפור ימצא היכן הוא שכח לחבר חוט זה או אחר ויסדר זאת

דרך אגב דברים כגון אלו קורים יש לקחת אותם בפרופורציות המתאימות ולחזור לסידור הבעיה

חברים נא לא לשכוח שמתקין ממוצע צריך לפרק ולהתעסק כל יום ולעיתים מספר פעמים ביום עם סוגי רכבים שונים ומשונים לעומת מוסכניק ואו חשמלאי שבדרך כלל מתמחה בעיקר במותג רכב אחד מרבים

לכן יש לקחת את הדברים בצורה נכונה ולאפשר לעיתים למתקין לתקן טעויות הגיוניות ביום שאחרי ההתקנה

עדיף כמובן לבדוק את האוטו לפני שמוציאים אותו מהמתקין אבל שוב במידה ויש ריג"קטים נא להגיב בהתאם כי ברובם מדובר בחוט ואו חיבור ששכחו לחבר

בברכה

D.C

earthquake sound frik

 

פורסם

D.C

 

אני אסביר לגבי החיישני רוורס :

 

לדברי המתקין המוח של החיישנים נמצא ברדיו דיסק המקורי . היות ופירקנו אותו החיישנים לא ישובו לעבוד לעולם ( או עד שנתקין בחזרה את הרדיו דיסק המקורי ) .

 

 

תודה לכולם על התגובות אבל עדיין לא הבנתי למה לשים את הכיוונים ב רדיו דיסק על FLAT .

פורסם

כי FLAT זו היא אות נקי בלי איבודי פילטרים וכל השטוית, שהורס לך את הסאונד כמו LOUD ודומים לו. ובעיקרון לא צריך לגעת בכיוונים ברדיו ביכלל ליפני שמשהו לא נישמע לך טוב. עוד לא שמעתה אז איך אפשר לכוון? אז שמים על FLAT ו מכוונים את העוצמה של המגבר לפי נדרש.

HPF וLPF פילטרים זה סיפור אחר לגמרי. אתה מכוון אותם בלי קשר. או שזה במגבר או שזה ברדיו דיסק.

 

התקנתי אתמול את המערכת שפורקה מהאוטו הישן והוספתי H.U חדש .

לאחר ההתקנה המתקין כיוון את ה H.U על FLAT וביצע את כל הכיוונים מהמגבר .

 

האם זו הדרך הנכונה ?

לא יותר נכון לכוון את המגבר על FLAT ולבצע כיוונים מ ה H.U ? זה יותר קל ויש יותר אופציות וגם ניתן לשינוי ע"פ סוג המוזיקה

מה זאת אומרת? לכוון את הHU על FLAT ואז לכוון מה HU? אתה או מכוון על FLAT או אתה מכוון מה HU. אתה יודע על מה מדובר שם? מדובר סה"כ על אקוולייזר. שהוא פשוט או שמוסיף לך תדר מסויים או שמוריד אותו זה הכל. על כל המשקים שדיברתי מקודם (LOUD) אני לא מדבר, זה מיותר.

פורסם

אני חושב שכל מה שהבחור מדבר זה על הקרוס אובר.........

 

לבחור : אם האלפיין שלך מכיל אופציות רבות של כיוונים כמו טיימקורקשיין, קרוס עם הרבה אופציוץ ואקולייזר איכותי....אז אכן עדיף לשים את המגבר על FLAT ולכוון מהHU....בגלל האופציות הרבות

 

אם זה מכשיר בסיסי שהקרוס שלו לא ממש שווה משהו אז המגבר עדיף

×
×
  • תוכן חדש...