Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

בעלותי רובר טורבו שנת 99.

הרכב יושב די טוב על הכביש אך בלחיצה על הגז ההגה נהיה חמאה והאחיזה שואפת לאפס.

אני מבין מה גורם לזה כאשר המשקל גורם לגלגלים הקדמיים לאחוז הרבה פחות בכביש.

השאלה היא מה עשים כדי לשפר את האחיזה?

נתחיל מהצמיגים. (205/50/16).

2 צמיגים מקדימה של פירלי לדעתי ממש גמורים.

2 צמיגים מאחורה דיי חדשים של חברה יפנית או סינית. לא משהו רציני.

קניתי את הרכב ממש לא מזמן והחורף בפתח אז אני בקרוב יקנה 4 צמיגים חדשים.

השאלה אם אני יכול לוותר על 4 ולקנות 2 צמיגים חדשים וטובים לקדימה?

או שפשוט לקנות 4 צמיגים מאותה פירמה?

ועל איזה פירמה הייתם ממליצים לי?

דבר שני האם יש שיפורי אחיזה שהם קצת יותר רציניים שאני יכול לחשוב עלייהם בעתיד.

 

תודה.

אודי.

ROVER=~~

פורסם

קנה 4 צמיגים טובים ואז תחזור לדווח אם יש שיפור. SP9000 ו eagle F1 עושים עבודה טובה. על שאר הספורטיבים לא נסעתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

צמיגים חדשים שמים מאחורה ולא מקדימה!!

דבר שני כדאי שתבדוק את הבולמים שלך אם הם במצב תקין - משפיע מאוד על האחיזת כביש ועל ההיגוי.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אוקיי אחרי חיפושים והשוואות באינטרנט החלטתי ללכת על ה eagle F1 של גודייר.

מה המחיר של 4 צימיגים כאלה במידה 205/50/16?

והאם יש מקום ספציפי שאפשר לרכוש בוא את הצמיגים בזול.

 

תודה.

ROVER=~~

פורסם

בדוק ב"צמיג ישיר".

לפי דעתי, 800-900 ש"ח לצמיג 16".

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

fizban, הייתי אומר שקצת הגזמת עם המחיר :?

לפני חודש וחצי בערך קניתי F1 GSD3 במידה 16/205/45 ב650 שקל חדשים !, תאריך ייצור חודש חמישי 2007

אצל אנטון ביפו

 

אגב אודי, ראיתי את האפורה חונה ליד הבית שלך זאת היא ? ומכרת את השחורה ?

פורסם

סבבה. אז יהיה לו אפילו יותר זול ממה שחשבתי. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
fizban, הייתי אומר שקצת הגזמת עם המחיר :?

לפני חודש וחצי בערך קניתי F1 GSD3 במידה 16/205/45 ב650 שקל חדשים !, תאריך ייצור חודש חמישי 2007

אצל אנטון ביפו

 

אגב אודי, ראיתי את האפורה חונה ליד הבית שלך זאת היא ? ומכרת את השחורה ?

 

כן האפורה זאת הטורבו החדשה שלי.

והשחורה נשארה אצל אבא שלי. הוא ממש מבסוט מהרכב.

 

עכשיו קצת מידע שקיבלתי מפנצריות באזור.

 

3 מתוך 4 שהייתי לא עובדים אם גודייר.

למה? ככה!

"חברה עם שירות גרועע ותלונות על סדקים בצמיגים שלהם."

בכל מקרה אמרו לי שהדנלופ SP9000 ממש טוב אם לא יותר טוב.

במחירון צמיגים הצמיג עולה 1670 שקל. באינטרנט מבטיחים 60% הנחה.

מצאתי פנצרייה באזור שמוכן לעשות לי 65% הנחה.

זאת אומרת 580 שקל צמיג שזה נשמע דיי טוב.

איך נשמע לכם המחיר?

 

ולעוד שאלה קטנה.

ברישיון רכב כתוב לי 205/55/16.

בדקתי בטסטים ואפשרי להגדיל עד 205/50/16. חתך טיפה יותר נמוך.

המחירים הנ"ל מוצעים על ה 205/50/16.

איך אני משנה ברישיון הרכב כאשר אני יקנה את הצמיגים?

 

תודה לעונים.

ROVER=~~

פורסם

אתה הולך למכון טסטים ומבקש שינוי מידת צמיגים ברישיון. תמורת סכום של 26 או 35 ש"ח ובמידה שהמידה אכן מתאימה לרכב לא תהיה להם בעיה לאשר את המידה שאתה רוצה.

בהצלחה!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כל הF1 DSG 3 שקימים בשוק ,הם לא יבוא של היבואן,הם מיובאים מתאילנד או מסין. נחותים משמעותית מאילו שיובאו על ידי היבואן הרשמי מגרמניה.ולכן היבואן כך נאמר לי על ידו,הפסיק להביא אותם ב2005.הם רק נראים אותו הדבר אבל מתנהגים אחרת.

TYPE R

פורסם

אכן צריך לוודא ולבדוק שמדובר בתוצרת גרמניה ולא "אחרת", אם אתם לא רוצים לקנות "חתול בשק".

 

ה F1 עדיפים משמעותית על ה SP9000, אך יקרים יותר גם - משמעותית.

 

מחיר של 700 ש"ח לצמיג הוא מחיר השוק היום, אפילו לכיוון ה 800. למה? כובע.

 

ה SP9000 הוא צמיג כבר "מיושן" יחסית בשוק הספורטיבי, מצד שני - מחירו בהתאם.

 

580 לצמיג זה יקר.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

כל הקווי יצור של הDSG 3 עברו למיזרח,כך שאין יותר DSG 3טוב.הצמיג שמחליף אותו F1 אסמטריק אולי יגיע והוא עולה עליו בכל פרמטר.הצמיג שמחליף את הדנלופ SP 9000 קים בשוק והוא הSPORT MXX/

TYPE R

פורסם

רגעע התבלבלתי לגמרי.

 

הגודדייר F1 ירד מהרשימה.

הדנלופ SP9000 כבר ישן אוקיי הבנתי.

אז איזה צמיג לקנות?

 

את הדנלופ SPORT MAXX 87Y?

ומה אני צריך לבדוק שאני רואה את הצמיגים מול העניים? שלא יעבדו עליי.

זאת אומאת קן ייצור איפה מתי? וכל שאר הירקות.

 

תודה.

ROVER=~~

×
×
  • תוכן חדש...