Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדוק מים,אם חסר הוסף מים מזוקקים עד כיסוי הלוחות,עכשיו כדי לבדוק טעינה קח רב מודד,החזק כבל אחד על + והשני על -

כוון את הרב מודד ל20 ומדוד מתח כאשר האוטו מונע,כבה צרכנים,אורות,רדיו וכו',ותעלה טורים,כאשר אתה מעלה טורים בדוק האם המתח עולה,מתח תקין יהיה בסביבות ה13.8-14.2 כאשר ה14.2 זוהי טעינה אופטימלית.

13.8 טעינה של אלטרנטור תקין עם מצבר כן כמה שנים

פורסם

תודה רבה על התגובות.:wink:

אני כבר משער שמחר בבוקר אני יקח את הרכב למוסך.

למעשה חשבתי שזה אולי גם מצבר,אבל מאז שהתנעתי את הרכב בדחיפה,המצבר היה אמור להתמלא ולכן אחרי שהגעתי הבית כיביתי את הרכב והתנעתי שוב ולא קרה כלום.

לכן אני משער שזה רק סטרטר.

הבנתי שהסטרטר נימצא בצידו הקידמי של המנוע בצד שמאל.

זה החלק עם הגלגל שמחבר את הרצועה לעוד שני גלגלים.

האם דרוש להחליף את כל החלק?

לפי מה שראיתי יש כמו פלסטיק שחור בחלקו האחורי שניתן לשליפה ולתיקון.

האם זה החלק המבוקש לתיקון?

 

התודה רבה מתן

פורסם

שלום רב!

לא ברור עדיין האם בעייתך קשורה בוודאות לסטרטר או למצבר שלא נטען כראוי.

המלצתי הנע אותו מחר בדחיפה, גש לחשמלאי רכב אמין וישר ומקצועי שמומלץ על ידי חברי הפורום באזור מגורייך(אנא ציין את מקום מגורייך), שיבדוק טעינה, מצבר , ואחר כך אם יתברר שהבעייה במצבר

צפה לעלות של כ500/600 שקל לערך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שבת שלום צביקה ולכל חברי הפורום.

הנני גר בבאר שבע.

אכשיו למעשה כבר חשבתי מחר בבוקר לדחוף את הרכב ולהגיע למוסך "הוגו" שמתמחה בחשמל רכב.

ניראה לי בחור אמין שקט וישר.

למעשה בדקתי עוד כמה מוסכים כפי שהנני זוכר אותם,ולאחד כמוני ניראה שהם יצעיו תמיד מחיר גבוה יותר.

למיטב הבנתי,אני משער שהבעיה נובעת מה"סטרטר" אשר לא מתניע את הרכב.

כל האורות ברכב עובדים חלק ותקין.

למעשה הרכב התניע רק בדחיפה,וכאשר כיביתי את הרכב למספר שניות הרכב לא התניע ביכלל,דבר שמראה על מצבר תקין.

 

למעשה אני משער על תיקון "סטרטר" יכו ללעלות לי סכום משוער של 400 שקלים.

נכון לאכשיו אני חושב להביא מחנות לחלקי חילוף "סטרטר משופץ, במטרה לקנות את החלק במחיר נמוך יחסית.

אחר כך לקחת את החלק למוסך שיתקין אותו במחיר סביר במטרה לחסוך,כל זה היה נובע במידה ויש צורך להחליף את החלק.

אולי הבעיה נובעת מדבר קטן שניתן להחליף וזאת תהיה עלות קטנה יחסית.

 

במידה ומישהו כאן מכיר מוסך טוב מאיזור מגורי שיעשה את העבודה במחיר סביר אשמח לשמוע.

 

בתודה .

פורסם

למעשה אכשיו ניסיתי להתניע שוב את הרכב,אותו מצב לא מגיב.

פשוט כל האורות על לוח שעונים נידלק אבל לא משמיע שום רעש.

ניסיתי אכשיו לחבר ולנתק את הכבלים של ה"סטרטר".

לא היתה שום תגובה מסוימת בהתנעה.

ניסיתי לסובב את הגלגל של "הסטרטר" אבל למעשה הוא הסתובב החלקו ואז לא זז.

האם הגלגל אמור לנוע בחופשיות?

האם יש דרך לבדוק באמצעות מודד זרם את רמת החשמל שמגיעה ל"סטרטר"?

:?::wink::lol:

פורסם

תן כמה מכות קטנות (בזהירות!) על הסטרטר ונסה להניע, אולי הוא נתפס פשוט.

 

כמו כן לא ציינת פרט חשוב- בן כמה המצבר? על כל מצבר מוטבע תאריך ייצור- בדוק ועדכן.

 

ושאלה: הדלק אורות ע"י 2 סיבובים בידית השמאלית כך שהאור הנמוך (לא החניה) יעבוד ונסה להניע. האם האורות נחלשים בצורה משמעותית?

פורסם

מתן, אתה באמת צריך לקחת את הרכב לחשמלאי, שברשותו ציוד מתאים לבדיקה ואיתור בעייה.

לגבי החיסכון, הרי שעבור בדיקה כזאת לא נראה לי שיחייבו אותך.

במידה וזה מצבר, אז תוכל לרכוש אותו לבד ולהחליף, זה לא בעייה.

במידה וזה מתנע, ניתן לשפץ אותו או להחליף. השיפוץ הוא יותר זול, ולהערכתי זה יעלה לך משהו כמו 250-350 ש"ח. ( זה המחיר שאני שילמתי בכל אופן לפני שנתיים).

בברכה.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

חדשות טובותתתתתתתת.

הצלחתי להתניע את הרכב.

ניכנסתי לררכב והתחלתי להתניע אותו.

פתיאום אני שומע כמו רעש,של התנעה.

התחלתי לתת קלא"ץ והפעלתי את הצ"וק בנוסף.

פיתאום הרכב נידלק כרגיל.

עשיתי עם הרכב מספר סיבובים בשכונה,והכל היה תקין לחלוטין.

למעשה אני לא יודע מה קרה.

כניראה הגלגל של ה"סטרטר" היה תפוס.

כבר בצוהורים נתתי מספר מקות על ה"סטרטר" בניסיון שיעבוד אבל לא עזר.

נכון לאכשיו הכול תקין.

נקווה שהבעיה לא תחזור שוב.

בכל מיקרה אני רוצה להודות לכל חברי הפורום באתר.

תודה רבה על העזרה והתמיכה.

 

בתודה מתן:wink::-D:-P:roll:

פורסם

צר לי לאכזבך,אבל רוב רובם של הסיכויים שהתקלה תחזור, גם תחזור, ואולי מוקדם משתחשוב.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

א. היא תחזור.

ב. מסיפורך לא בטוח שמצאת את הסטרטר. לא מחוברות אליו שום רצועות.

ג. לפי דעתי מדובר בסולוניד של הסטרטר.

 

וחבל שלא טיפלת בזה כשזה קרה כי עכשיו יהיה מאוד קשה למצוא מה זה עד שזה יקרה שוב.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

גם לי הייתה אותה הבעיה באונו האוטו לא הניע, הוא הניע רק בדרדור והאורות והכל עבדו כרגיל עד שיום אחד גם בדרדור הוא לא הניע , החלפתי מצבר והכל הסתדר (טוב נו עד שהוא לא הניע לי אחרי זה אבל זה כבר היה משאבת דלק, אבל אם הוא מניע לך בדרדור בלי בעיה אז אין מצב שזה משאבת דלק)

פורסם

תאמת הרכב מתנהג כרגיל וממש מרגיש טוב עם זה.

לחשוב שחסכתי סכום כסף לא קטן.

למעשה אני לא יכול לקחת את הרכב למוסף,בלי שאני יגיד לו מה הבעיה ואם ביכלל הוא ידע לפתור בעיה שאינה קימת עוד.

למעשה אני מקווה שהבעיה עצמה שחויתי השבוע לא תחזור.

בכל מיקרה יש לי עוד כמה הוצאות על הרכב במהלך החודש הזה ובכונתי לצמצם אותם ככל האפשר.

כבר בדקתי את התאריך של המצבר,וזה מצבר די ישן.

אני חושב השבוע אני יוסיף למצבר מים מזוקיים.

מה שאני יודע שכרגע יש לבצע טיפול של רפידות בלמים שהתחילו להשמיע רעשים של שחיקה צורמת.

בכל מיקרה אני מאוד מודה לכל האנשים בפורום שתרמו מזמנם והידע שלהם על העזרה.

 

בתודה מתן.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...