Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

יש לי מערכת פיונייר {דגם דולפינים} מהדגמים החדשים.

מאחורה מחובר מגבר 2 ערוצים של לאנזר לרמקולים 6/9 של פיונייר.

מקדימה יש רמקולים מקוריים של ה A4 ושומעים רע רע מאוד.

המליצו לי ללכת לפיונייר ולקנות קומפונט שיכנס לדלתות.

שאלתי היא האם אחרי הרכבת קומופנט של פיונייר אני אשמע טוב?

או כדי להכנס להוצאה של מגבר 4 ערוצים וסאב?

אני לא שומע מוסיקה בקולי קולות והרכב מסיע ילדים ...

עוד שאלה האם כדי לרכוש סאב ומגבר ישירות מהיבואן פיוניר?

תודה על העזרה

פורסם

קומפוננט פיוניר ?????

לא לעיניין

קומפוננט קדמי חייב להיות איכותי

ממליץ לך קומפוננט של DLS סדרת CA או REF

כמו כן לנתק את ה6*9 האחוריים לחבר אותם למכשיר ישירות ולחבר את המגבר לקומפוננט

כמובן מגבר 4 ערוצים לקומפוננט בתוספת סאב וופר עדיף

בברכה

D.C

earthquake sound frik

 

פורסם

קודם כל בוא נבהיר משהו - פיוניר זו לא החברה היחידה/המובילה בתחום.

יש מבחר רחב של רמקולים שיתנו תמורה טובה יותר למחיר ויעשו את העבודה טובה בהרבה יותר.

השאלה שלך קצת תלויה בך, מצד אחד אתה רוצה משהו טוב ומצד שני אתה אומר שלא צריכים לשמוע טוב כי יש ילדים באוטו.

בוא נעשה את זה יותר פשוט תגיד בדיוק איזה תקציב יש לך בשביל כל העניין וננסה עם עזרתך לכוון אותך למה שהכי טוב בשבילך..

 

אסף.

פורסם
קומפוננט פיוניר ?????

לא לעיניין

קומפוננט קדמי חייב להיות איכותי

ממליץ לך קומפוננט של DLS סדרת CA או REF

כמו כן לנתק את ה6*9 האחוריים לחבר אותם למכשיר ישירות ולחבר את המגבר לקומפוננט

כמובן מגבר 4 ערוצים לקומפוננט בתוספת סאב וופר עדיף

בברכה

D.C

 

זה לא חייב להיות פיונייר אבל הדגמים שרשמת כאן זה כמו סינית בשבילי...

למה פיונייר אני לא נעול על פיונייר אני צריך מישהו שימכור לי קומפונט שיתאים לאודי A4 ולא יעשו נסיונות ברכב ויפתחו דלתות והגודל לא יתאים וכו... וכו..., אפשר לחבר את המגבר לקומפונט ולסאב?,אבל אז אני מבין שאני צריך מגבר 4 ערוצים לא?

התקציב : סאב 400 -500 קופונט 700 -600 מגבר 4 ערוצים טוב לא THE BEST שיעשה את העבודה אין לי מושג כמה זה עולה

המלצות חברים בבקשה מה לחבר לאן?

פורסם

סאב- קיקר C12 או פיניקס גולד R12 עם תיבה 500-600

 

קומפוננט- JBL 6507 או טמפו 500-600

 

מגבר- ליטנינג אודיו 400.4 בסביבות ה850-900

my dream: subaru 4*4 + dvx + seadoo gtx

×
×
  • תוכן חדש...