Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני יודע שדשו בנושא המון אבל אני רוצה להבין את ההיבט הטכני מאחורי הפעולה שבנידון.

פתח יניקת האוויר מיועד לכניסת אוויר נכון (אם מנתקים את הצינור שמגיע ממסנן האוויר)? אז איך ניתן להזרים לתוכו נוזל ועוד חזק כמו 44K?

מישהו יכול להסביר לי את הלוגיקה כאן על רגל אחת?

תודה לעונים !!!

W202 C240

פורסם

לא לצינור עצמו.

משחילים את הצינור לפרפרית מצערת אבל זה לא מומלץ אפשר להרוס את החישן שנימצא במצערת.

צריך עם ציוד מתאים כמו מזרק וצינורות כמו של חמצן של אקווריום ומחברים את הצינור לכניסת וואקום בסעפת יניקה.

צריך להזריק את התוסף לאט לאט ולא למהר כי החומר חזק וצריך לתת לו להישרף לאט.

פורסם
לא לצינור עצמו.

משחילים את הצינור לפרפרית מצערת אבל זה לא מומלץ אפשר להרוס את החישן שנימצא במצערת.

צריך עם ציוד מתאים כמו מזרק וצינורות כמו של חמצן של אקווריום ומחברים את הצינור לכניסת וואקום בסעפת יניקה.

צריך להזריק את התוסף לאט לאט ולא למהר כי החומר חזק וצריך לתת לו להישרף לאט.

 

עכשיו קראת מה כתבתי?

פורסם
שלום לכולם,

אני יודע שדשו בנושא המון אבל אני רוצה להבין את ההיבט הטכני מאחורי הפעולה שבנידון.

פתח יניקת האוויר מיועד לכניסת אוויר נכון (אם מנתקים את הצינור שמגיע ממסנן האוויר)? אז איך ניתן להזרים לתוכו נוזל ועוד חזק כמו 44K?

מישהו יכול להסביר לי את הלוגיקה כאן על רגל אחת?

תודה לעונים !!!

 

שלום,

 

לפרפרית-זהו סוג של זחל, לא? יפה כזה, שעף.

לפני המצערת, כמעט ולא קיים תת-לחץ מספיק, כדי לינוק לתוכו נוזל, ולכן משתמשים במרסס של אותה החברה, בדר"כ.

במקרה של BG, ישנו חומר מקביל(יותר עדין), במיכל לחץ(כמו ספרי) אשר תפקידו הוא ניקוי בית מצערת, סעפת ושסתומי יניקה.

בחומר ישנו ממיס, וכאשר הוא בא במגע עם משקעי הפיח והלכלוך, תוך כדי תנועתו ביחד עם אויר היניקה בסעפת, ודרך תעלת

השסתום גם במגע עימו, הוא ממיס חלק ניקר מהנ"ל, ושולח אותם לאש-הגהנום בתא השריפה.(והם לא תמיד נשרפים)

 

אחרי המצערת, ישנו מספיק תת-לחץ, כדי לינוק נוזל, אך תהליך זה לא מומלץ עם שימוש ב-K44, מכיוון שהוא מרוכז מאוד

גם לזה ישנו חומר יעודי, אשר עושה את אותה הפעולה שהזכרתי קודם, מלבד ניקוי המצערת, ולתהליך הזה קוראים בדר"כ

"אינפוזיה". אחד צינורות ה"ווקום" מתחבר למיכל, והנוזל נינק לתוך הסעפת.

חשוב לדעת לאיזה מיקום לחבר, כדי שלא יגרם נזק.

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

×
×
  • תוכן חדש...