Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני הולך מחר לראות אוטו במגרש ולפי המודעה יש סאנרוף. איך אני יודע אם הסאנרוף מקורי או שעשו אותו אחרי קניית האוטו?

פורסם

לחבר

קשה לאדם לא מנוסה לזהות גג לא מקורי ,לפעמים על פי כפתור ההפעלה האונברסלי ,לעיתים על פי סוג הזכוכית ,קימורי ריפוד הגג ,ניסיון מדגמים אחרים,או גומי הקישוט סביב החלון ,סגנון פתיחת החלון ,רעש המנוע החשמלי

צלם והעלה לכאן, תשובה מובטחת

יגאל

פורסם

כמעט כל גג לא מקורי יפתח החוצה כלפי מעלה, ומקורי לרוב יהיה פנימה מתחת לריפוד של התקרה. כמובן שזה לא בכולם אך לרוב זה ככה. רואים גם לפי הגומייה שמסביב לסאן רופ, כלומר עם קיימת גומייה עבה ובולטת מסביב לפח (בגג) לרוב זה יעיד על חיתוך של הגג לא במפעל המקורי.

פורסם

נסה גם לחפש לוגו קטן על הזכוכית, אם יש לוגו של החברה - אז זה כמעט בטוח מקורי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אצלי בפולו היה רשום שאין סאן רופ והיה, מקורי!

בדקתי פונטו HGT בלי סאן רופ, ברישון רשום שיש סאן רופ. :?

בדקתי פונטו HGT עם סאן רופ מקורי, ברישיון רשום שאין סאן רופ.

 

:roll:

פורסם
אצלי בפולו היה רשום שאין סאן רופ והיה, מקורי!

בדקתי פונטו HGT בלי סאן רופ, ברישון רשום שיש סאן רופ. :?

בדקתי פונטו HGT עם סאן רופ מקורי, ברישיון רשום שאין סאן רופ.

 

:roll:

 

אצלי בוולקן יש גג מקורי עם סמל של סיטרואן עליו ונפתח לתוך הריפוד בגג והכל טוב ויפה, אין ברישיון כלום.

פורסם
אצלי בוולקן יש גג מקורי עם סמל של סיטרואן עליו ונפתח לתוך הריפוד בגג והכל טוב ויפה, אין ברישיון כלום.

נפלאות משרד הרישוי המאורגן שלנו :?.

פורסם

אם הרכב הוא יד ראשונה, בקש לראות את התיעוד של הקנייה כי שם זה מצויין

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אצלי בפולו היה רשום שאין סאן רופ והיה, מקורי!

בדקתי פונטו HGT בלי סאן רופ, ברישון רשום שיש סאן רופ. :?

בדקתי פונטו HGT עם סאן רופ מקורי, ברישיון רשום שאין סאן רופ.

 

:roll:

אצלך בפולו,הגג היה התקנה מקומית.

 

מקורי- יצא את שערי המפעל הגרמני :wink:

×
×
  • תוכן חדש...