Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכל חברי הפורום.

 

שמעתי שקיים ספר שמפרש בעיברית את קודי התקלות של obd2.ניסיתי לחפש באינטרנט,לצערי לא מצאתי.

אולי למשהו מהחברים יש את הספר? או אולי ידוע לכם אתר כלשהו שאני יכול למצוא בו את מבוקשי?

אם למשהו יש את הספר אשמח לקבלו למייל [email protected].

 

 

בתודה מראש

w78

  • ספונסר פורום
פורסם

מתרגם רשימת קודי התקלות לעברית וכותב הספר הינו חבר הפורום "עובד ב" פנה אליו בהודעה פרטית.

אורן

פורסם

האם הספר גדול מידי להעלאה פה? או שהבנתי לא נכון ואין גירסה אלקטרונית שלו (PDF או משהו)?

 

ספר זה יכול להועיל לעוד הרבה אנשים, ואם אין מניעה לפרסמו פה שיהיה נגיש לכולם איני יודע מדוע לא להעלותו.:?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מז"א להעלות לפה? זהו עניין מסחרי. חוץ מזה מה שבאמת יכול לעזור זה לקחת שיעורי תגבור באנגלית ואז אין צורך בשום תרגום.

פורסם
מז"א להעלות לפה? זהו עניין מסחרי. חוץ מזה מה שבאמת יכול לעזור זה לקחת שיעורי תגבור באנגלית ואז אין צורך בשום תרגום.

 

את הסיבה הזו חיפשתי....:wink:

 

אין לי כלל בעיה עם אנגלית, ואף תרגום טוב לגרמנית נמצא בהישג יד עבורי (בטח יש ספר כזה לאאודי לא?), אבל רבים יסכימו איתי שלעיתים דרך ציון התקלה המקוצר (מפאת אורך הזיכרון השמור להגדרת התקלה-אני מניח) מאוד תמציתי ולא ברור.

 

ד"א , קישור שמצאתי לא מזמן ב-WIKI :

http://wiki.ross-tech.com/index.php/Main_Page

 

נ.ב- אפשר לקבל את השם הרשמי של הספר? כך נדע מה לחפש בספרייה/EBAY. תודה

 

עריכה: עכשיו שמתי לב שכותב הספר הוא חבר בפורום!!! אפשר לקנות עותק ישירות ממנו? הספר אינו יוצא בצורה מסודרת דרך הוצאת ספרים כלשהי?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
מז"א להעלות לפה? זהו עניין מסחרי. חוץ מזה מה שבאמת יכול לעזור זה לקחת שיעורי תגבור באנגלית ואז אין צורך בשום תרגום.

שלום

1.קודם כל אני ביקשתי שישלחו לי למייל .ולא ביקשתי שיעשו מזה שום עניין מיסחרי .

2.הפורום הזה נדמה היה לי שהוא גם לחובבנים.שיוכלים מן הסתם לבקש מחברי הפורום המקצועיים קצת עזרה.

3.אף אחד לא יקח "שעורי תיגבור באנגלית" בשביל תרגום קודי תקלה.כי לפעמים גם מי שאנגלית היא שפת האם שלו ,

לא יבין את קיצורי הדרך שבה הם כתובים.

4.תנסו בבקשה להתייחס לבקשה ולא לתת הצעות שמבחינתי שוות לת......

פורסם
שלום

1.קודם כל אני ביקשתי שישלחו לי למייל .ולא ביקשתי שיעשו מזה שום עניין מיסחרי .

2.הפורום הזה נדמה היה לי שהוא גם לחובבנים.שיוכלים מן הסתם לבקש מחברי הפורום המקצועיים קצת עזרה.

3.אף אחד לא יקח "שעורי תיגבור באנגלית" בשביל תרגום קודי תקלה.כי לפעמים גם מי שאנגלית היא שפת האם שלו ,

לא יבין את קיצורי הדרך שבה הם כתובים.

4.תנסו בבקשה להתייחס לבקשה ולא לתת הצעות שמבחינתי שוות לת......

 

 

:shock::shock::shock:

מה נסגר איתך? התגובה של דניאל מוצדקת, והיייתה מכוונת בכלל אלי.

אם רמת האנגלית שלך נמוכה, ואתה חי עם זה טוב אז הכל סבבה. אף אחד לא דרש שתתחיל לקחת קורסים באנגלית.

אם רמת האנגלית שלך גבוהה, אז עוד יותר מתמיה התגובה המגוננת שלך.

התייחסות לשאלתך התחילה ונגמרה בתגובה של ESI TURBO. אתה מוזמן לא לקבל הצעות ששוות ל**ת כדבריך.

 

קרא והבן את השרשור, לפני שאתה "מתפרץ לדלת פתוחה"....

 

נ.ב- לקיחת שיעורי אנגלית/כל לימוד אחר היא כלל לא הצעה ששוה לת**, ההיפך הוא הנכון.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

נ.ב

חבר הפורום עובד .ב. שלשמחתי זכיתי ללמוד ממנו הרבה , ליפני כמה שנים טובת בביה"ס.הוא לא המתרגם הבלעדי.כי לצורך העניין

גם לחברת פטרוטק (יבואנית k44) יש חוברות של obd2 מתורגמות ותורגמו לפי דברי הסוכן על ידי אחד העובדים שלהם.

פורסם

W78, לעניין תרגום תקלות נראה כי אתה מבין יותר ממני, לכן תורך להחכים אותי עד כמה שידיעותיך משגות.

 

לשאלתי, לרכבים רבים מתוצרת שונה יש מחשבי ניהול עם קודי תקלות. הייתכן כי כל קודי התקלות של כל היצרנים זהים? (אני מניח שלא).

אם לא כך הדבר, אז אני מניח שעליך לציין עבור איזה רכב אתה מחפש "מתרגם תקלות", או לפחות עבור איזה קונצרן (VAG או אולי יצרן אמריקאי).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...