Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכלליות מי עדיפה לקנייה בתקציב של כ-18500 שקלים ? מה מבחינת אמינות ומגוון חלפים ?

 

או אולי מגאן בכלל ?

 

אשמח לתשובה, אני מנסה לצמצם אפשרויות...

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

בתקציב כזה עדיפה המכונית שהיא במצב יותר טוב מבין השתיים.

 

בגדול האקסנט מהשנים הללו לא מי יודע מה מומלצת.

 

בתקציב שלך הייתי מוסיף לרשימת הקניות קאיה ספיה/לאו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם כבר מיצובישי,כדאי לחפש צ'אמפ משנת 95'.

למרות שרבות מהן שירתו בציי רכב,אפשר עם קצת סבלנות למצוא אחת טובה מיד פרטית.

אולי היא לא הכי מודרנית בעולם,אבל תמורה טובה בהחלט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בתקציב שלך הייתי מוסיף לרשימת הקניות קאיה ספיה/לאו.

 

אתה רציני בקשר לזה ? :shock:

 

נסעת פעם ברכב הזה ? , אני עדיין לא מאמין שמישהו היה יכול לייצר כזה rubbish .

 

לפותח השרשור : תנסה לחפש 323 96-97 , תהיה עדיפה על כל מה שהוזכר כאן.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

קאיה ספיה?? מיצובישי צ'אמפ????

מה אתם מנסים להוציא לבן אדם את החשק לחיות??

קודם כל המכוניות שאתה שאלת עליהם הם בסדר גמור אני אישית הייתי מעדיף את האקסנט

חבר שלי החזיק אחת שנים מודל 96 והוא חרש לה את הצורה (והתעלל בה ברמות שאתה לא יכול לתאר) ורק נהנה!

חפש בסבלנות ותמצא אחת טובה!

 

נקודה נוספת למחשבה: לא יקרה כלום גם אם תפזול לרגע לכיוון של רובר 416 (כרגע יש לי רובר 620 שיגעון של אוטו!) או לנצ'יה דדרה 1600(הייתה לי אחת שנים אוטו מעולה) או אפילו פיז'ו 306 ,שהאחזקה שלהם לא עוברת בהרבה את האחזקה של מיצובישי או יונדאי ממוצעת (ואולי נעיז? אלפא 146 שמורה?) מכוניות זולות שנותנות הרבה בתמורה בשנתונים גבוהים יחסית ונמכרות הרבה מתחת למחירון וכל זאת בהנחה ואתה מחפש רכב לטווח ארוך.

W202 C240

פורסם

מאזדה 323 ב 18.5K?

אולי 94'-95' שחוטה למהדרין.

הקאייה ספייה דומה מאד למזדה 323 מבחינה מכנית,והיא למעשה מבוססת על המזדה,בדיוק כמו שהקייאה פרייד מבוססת על ה 121 דור קודם.

ברוב הפרמטרים הקאייה ספייה לא נופלת מה 323,ושרדה יפה את תלאות השנים.

לפני 12 שנה עבדתי כמכונאי בחברה להשכרת רכב ואני זוכר שהספייה הפגינה אמינות גבוהה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הספיה לאו מבוססת על מזדה 323 משנת אנטיוכוס שלא זכתה לבקר בארץ עם מנוע 1.5 8 שסתומים פרימיטיבי משהו כמו 80 כוחות סוס ועם גיר מכאני מטומטם שלא מבין מה אתה רוצה ממנו ושלא נדבר על ההרכבה הזולה!!!! של הפלסטיקה עם דאש בורד שפוער לועו לרווחה ורעשי רוח בנסיעה מהדלתות כשהחלונות סגורים וריח של דלק בתוך תא הנוסעים וצריכת דלק שברא השטן ולעזאזל קניתי אותה בת 5 עם 50000 ק"מ שמורה אש! הדבר היחיד שטוב בספיה זה חלונות החשמל שעולים במהירות מרשימה:-D

 

לגבי הסדאן עם המנוע 1.6 הכל אותו דבר לדעתי חוץ מהמנוע שטיפה יותר חזק!

W202 C240

פורסם

ראשית כל הקאייה ספייה לא מבוססת על "מזדה 323 משנת אנטיוכוס" אלא על ה 323 שנימכרה בארץ,שרכיבים רבים זהים בהם.

גם למזדה 323 יש גיר אוטומטי מכני "מטומטם",ואין בכך כל פסול-פיקוד מכאני היה מקובל מאד במכוניות רבות עד תחילת שנות ה 2000.

ובניגוד למה שמיצטייר מדבריך,גם המזדה 323 רחוקה מלהיות פאר היצירה,ורוב היפניות בנות דורה היו עדיפות עליה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קודם כל עניתי לו על מה שהוא רצה ! ורק אח"כ הצעתי אלטרנטיבות.

ושנית מאיפה אתה יודע שלנצ'יה דדרה זה לא רכב אמין הייתה לך אחת?(אל תגיד לי שמשמועות)

לי הייתה אחת שנים ונסעתי 70000 ק"מ+ בלי תקלות מיוחדות אז כן אני ממליץ על לנצ'יה !

אני לא מתבייש לומר את דעתי על רכבים גרועים ואם לנצ'יה או רובר שעכשיו ברשותי היו רכבים

גרועים ולא אמינים לא הייתי ממליץ עליהם וזה שאין להם שוק לא מעיד על חוסר אמינות!

 

peace out! וגמר חתימה טובה לכולם!

W202 C240

פורסם
מאזדה 323 ב 18.5K?

אולי 94'-95' שחוטה למהדרין..

 

ממש לא ! !

את המאזדה שלי מכרתי ב 18 אלף לפני שנה.

שנת 96 הייתה עם 260,000 ק"מ , לא אוכלת גרם שמן , לא מתחממת ולא הייתי פעם אחת במוסך חוץ מטיפול 10 רגיל.

הרכב היה ידני שזה יתרון , והיד הראשונה הייתה השכרה.

לא שחוטה ולא נעליים.

 

הקאייה ספייה זה רכב ממש זוועתי , אני בכלל לא מבין איך אפשר להמליץ עליו למישהו פה , וזה לא קשור רק לאמינות.

נראה לי שפעם אחרונה שנסעתם על הספייה הייתה כשהיא יצאה לשוק.

האמת שגם אני זוכר שנסעתי עלייה אז - עדיין יש לי סיוטים מהנסיעה מהצפון לשדה התעופה. :shock:

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
×
×
  • תוכן חדש...