Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי באונו כאשר אני משאיר את מכסה הרדיאטור פתוח, איך שהמאוורר נדלק ב- 90 מעלות, המים מבעבעים וגולשים קצת החוצה. מוסכניק של מוסך מורשה של פיאט שראה את זה טען שזה תקין.

אני זוכר הודעה של בני ל שאומרת שבפיאטים העיניין תקין, האם מישהו יכול למצוא את ההודעה הנ"ל? היא נכתבה לפני יותר משנה.

 

בנוסף המנוע אצלי לא מתחמם (לא עובר את האמצע גם במזגן פועל או בעליות קשות וגם בפקקים), אין איבוד מים בכלל, שמן המנוע מאבד קצת בגלל הזעות, ועשן לבן אולי קצת קצת בעת מאמץ קשה (משיכת הילוכים בעליות קשות). האם מדובר בבעיה במנוע? יש לציין שאין סימנים של ג'יפה בתוך מיכל הרדיאטור ואין סימנים חשודים על מדיד השמן, הכל נקי.

פורסם

לפי מה שהבנתי זה תקין שכאשר האוטו עומד על האמצע המיים יבעבעו ויגלשו קצת החוצה , וזה מה שלא קורה אצלי ,האוטו יכול לעמוד קו אחרי החצי והמיים לא יבעבעו או יגלשו החוצה

פורסם

תאמת שגם אני חשבתי ככה וגם עוד מכונאי חושב ככה אבל, כאשר האוטו כאשר המד חום מראה שהאוטו מתחממם משמע שתי שלוש קווים לפני האדום , אז זה מורגש גם בנסיעה , זאת אומרת הנסיעה נהיית כבדה יותר והאוטו לא סוחב.

פורסם

אפשר למדוד טמפ' עם מד חום חיצוני ולפתור את הסוגיה הזאת בקלות.

ואם המנוע אכן מתחמם - ראה את העמוד הקודם ועשה חיפוש בפורום למידע על בדיקות של מע' קירור.

×
×
  • תוכן חדש...