Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ,

בימים האחרונים החלה בעיית התנעה ברכב שלי (פיג'ו 405 GLX שנת 94)

מיד בהתנעה בבוקר , אם אני לא נותן קצת גז , הרכב דומם .

מה שקורה זה שאני צריך איזה דקה שתיים לתת קצת גז ואז כשאני מוריד את הרגל מהדוושה המנוע ממשיך לעבוד .

 

מה הסיבה לכך ? אגב , הרכב עבר לפני מס' ימים טיפול 10,000 ..הבעייה החלה יומיים לאחר הטיפול (אם זה אולי קשור..)

 

תודה מראש לעוזרים. :roll:

פורסם

הבעיה כל הנראה באחד מהשניים קרבורטור /צ'וק אוטומטי /שילוב של שניהם.

בהתנעת הבוקר כאשר קרבורטור וצ'וק תקינים ומכוונים הרכב אמור להתחיל לעבוד מעט על סל"ד גבוה,לשמור עליו ולאט לאט מתייצב כשהרכב מוכן לנסיעה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מכיוון שלא ברור עדיין , מה שנת היצור של הרכב 94 או 95( לפי עיון בהודעות האחרונות של פותח השרשור) בוא נמתין להבהרה של פותח השרשור לגבי האפשרות שהרכב בעל קרבורטור( נדיר בשנת 94), ואם כן הבעייה בהחלט בצוק האוטומטי, בעייה ידועה ברכב זה, הניתנת לטיפול במכון קרבורטורים בלבד כמובן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכלום ,

סורי שלא הייתי כאן ...ותודה על התגובות

אז ככה , הרכב הוא משנת 94 ואין לו קרבורטור . מדובר על הזרקת דלק.

 

שוב תודה לעוזרים

פורסם

יש לבדוק אפשרות של חיישן טמפרטורה תקול,אשר לא מנחה את המחשב להעשיר תערובת בעת התנעת מנוע קר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה צביקה...

שאלה קטנה , האם מכונאי יכול לבדוק את הבעייה אם קיימת של חיישן , או שצריך ללכת בשביל זה למכון קרבורטורים\הזרקות..

אגב,עוד משהו ברשותך שאולי תוכל לעזור וזה קשור לנורה בלוח שעונים ברכב (מעל מד הדלק) . ישנה נורה ירוקה שדולקת קבוע בזמן שאני מדליק אורות(גגם גבוהים וגם נמוכים)...אולי אתה מכיר (הצורה באייקון המצורף) . זה משהו ישן אצלי בפיג'ו אבל לא ברור..

אם צריך לפתוח בנושא חדש , תעדכן אותי..

 

רעיון.gif

פורסם
תודה רבה צביקה...

שאלה קטנה , האם מכונאי יכול לבדוק את הבעייה אם קיימת של חיישן , או שצריך ללכת בשביל זה למכון קרבורטורים\הזרקות..

אגב,עוד משהו ברשותך שאולי תוכל לעזור וזה קשור לנורה בלוח שעונים ברכב (מעל מד הדלק) . ישנה נורה ירוקה שדולקת קבוע בזמן שאני מדליק אורות(גגם גבוהים וגם נמוכים)...אולי אתה מכיר (הצורה באייקון המצורף) . זה משהו ישן אצלי בפיג'ו אבל לא ברור..

אם צריך לפתוח בנושא חדש , תעדכן אותי..

 

רעיון.gif

רצוי ומומלץ לגשת למכון הזרקות בעל סורק תקלות על מנת לאבחן את בעייתך.

מוזר מאד שבעייתך החלה לאחר הטיפול האחרון שבצעת, יתכן בסבירות גבוהה שנותק בטעות צינורית או קונקטור לחיישן כלשהו, מומלץ שתחזור למוסך שטיפל ברכבך לאחרונה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הנורה הירוקה הנה נורת סימון שהאורות ברכב דולקים והיא נדלקת גם כשרק אורות החנייה דולקים.

בין חברי הפורום יש בעלי מקצוע מומחים ואמינים והוגנים גם לבעית ההתנעה שציינת, מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...