Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו הצעה יותר טובה?

אשמח לעזרה.

 

כל כך הרבה הודעות רציניות, ואף אחד עדיין לא הציע לבחור פומפה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אצלי זה לא ראומטולוג שמתמחה בדלקות בפרקים. כתופעת לואי מהתאונה שעברתי יש לי ניוון בפרק ואני כרגע במסע חיפושים כדי לחסוך לעצמי ניתוח החלפת מפרק.

ראומטולוג אבחן אצלי בעיית מפרקים מסויימת שאיננה קשורה לדלקת, לכן הנחתי שזהו רופא אשר מתמחה בפרקים באופן כללי.

פורסם

שלום.

 

לגבי הלחץ באוזניים.

תקרא היטב תוצעות מובטחות הצלחה 100%

מה עושים שים לב !

תאכל שתי קופסאות שימורים של שעויעית קרה עד שיהיה לך באלגן אמתי בבטן

תכניס אצבע טוב טוב לתחת תסגור את הפה ואת האף אם מסקנטייף או פלסטר או איזולירבנד

תפליץ כמו גדול לנאד לא תהיה ברירה חייב לצאת יצע מהאוזנים ואחרי התיפול תשמע כמו תינוק בן יום.

אם זה לא עוזר גש לאבא ותבקש ממנו באדינות שיתן לך סטירת לכי מצלצלת כמו שצריך [הסיבה שימוש מוגזם בגקוזי]

ותראה איזה פלא הכול יפתח.

 

 

ברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אני הולך לבריכה כמעט כל יום... לחץ באוזניים מכאיב מאוד

 

אטמי אוזניים של ספידו. נראים כמו חצים כאלה, אפשר למצוא אותם בכל חנות ספורט כמעט. שחיתי כל יום במשך יותר משנה ולא היו לי דלקות (ואני מאוד רגיש לזה - למעשה התחלתי להשתמש באטמים ברגע שחטפתי דלקת מטורפת באוזן).

speedo_aquatic_earplug.jpg

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם
שלום.

 

לגבי הלחץ באוזניים.

תקרא היטב תוצעות מובטחות הצלחה 100%

מה עושים שים לב !

תאכל שתי קופסאות שימורים של שעויעית קרה עד שיהיה לך באלגן אמתי בבטן

תכניס אצבע טוב טוב לתחת תסגור את הפה ואת האף אם מסקנטייף או פלסטר או איזולירבנד

תפליץ כמו גדול לנאד לא תהיה ברירה חייב לצאת יצע מהאוזנים ואחרי התיפול תשמע כמו תינוק בן יום.

אם זה לא עוזר גש לאבא ותבקש ממנו באדינות שיתן לך סטירת לכי מצלצלת כמו שצריך [הסיבה שימוש מוגזם בגקוזי]

ותראה איזה פלא הכול יפתח.

 

 

ברכה בני ל.

 

ברור בני, עכשיו אני עושה את זה.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

תתקלח שוב. אולי הפעם האוזן השניה תסתם. ואז לפחות המצב יהיה מאוזן

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אני חייב להתעלק על הנושא,

יש לי קנאקים בלסת כבר שנה ומשהו , כל פעם שאני עושה תנועה מסויימת עם הפה אני מקבל קנאק נוראי:evil:

רופאי שיניים לא יודעים את התשובה, למישהו זה היה פה?

 

גם לי זה קורה כל הזמן כשאני לועס וכשאני בולע אני שומע קנאקים חזקים באוזן שמאל, בדרך כלל אני לא מתייחס לזה אבל לפעמים זה ממש מציק, הלכתי לרופא והוא אמר לי שזה נורמלי! אני לא צריך להגיד שיותר בחיים לא חזרתי לרופא הזה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הבעיה היא שללכת לרופא זה כמו להכניס אוטו למוסך. יש את אלה שינסו לשכנע אותך שככה זה צריך להיות (או במילים אחרות, אין לי מושג מה זה אז תעזוב אותי באימאש'ך), יש את אלה שינסו לתקן ובדרך יקלקלו דברים אחרים (ואז אתה יוצא פחות טוב ממה שנכנסת ובלי כסף בכיס) ויש את הנדירים שבאמת יטרחו לבדוק ולתקן את הראוי לתיקון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה די מדאיג אותי ואין לי מושג כל כך לאן ללכת.

נקווה שזה יעבור מתישהו.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

זו דווקא עצה לא טובה.

צריך לנקות פעם בכמה ימים. הדונג מגן על האוזן וניקוי יתר לא מומלץ.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

זה ישמע מצחיק אבל גם לי הייתה בעיה כזו.

כמה פעמים האוזניים עשו בעיות.

והפיתרון: אוכל!

כן כן, אוכל.

היה לי וואקום באוזניים, הלכתי לאכול ובום הכל עבר.

בדקתי אולי 3 פעמים, זה עוזר.

Kia Sportage, 2014 

 


×
×
  • תוכן חדש...