Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי דייהטסו אפלאוז 92 , פילטר אוויר INBOX , האדם ממנו רכשתי את הרכב עשה איזה " חלטורה " עם צינור יניקת אוויר לפילטר , הפתרון היה לזרוק אותו במקומו הרכבתי צינור העשוי מחומר הדומה לקרטון בעובי הלא עולה על חצי סנטימטר .

חייב לציין שצורתו די יפה (חבל שתמונה לצרף כרגע אני לא יכול ) אבל הדבר המדאיג היינו בידוד החום , למרות שדי הרחקתי אותו מן המנוע או כול דבר אחר המפיק חום , אני די לא משוכנע שאותו ה"קרטון " ויריאת האלומיניום בעובי מילמטר באמת מונעת מחימום האוויר העובר בצינור.

ניסיתי לחפש בפורום אולי מישהו מיושבי הפורום בידד בצורה כולשהי צינור יניקה , אבל חוץ מהמלצות כמו לשים צינור ביוב וכד' לא מצאתי משהו מועיל.

עכשיו עולה השאלה , עם מה כדי לבודד ?

מוכן לשמוע כול הצעה , מלבד התקנות של צינורות ביוב וצינורות ממכונות כביסה וכד' :)

תודה מראש . דימה :)

פורסם
ברשותי דייהטסו אפלאוז 92 , פילטר אוויר INBOX , האדם ממנו רכשתי את הרכב עשה איזה " חלטורה " עם צינור יניקת אוויר לפילטר , הפתרון היה לזרוק אותו במקומו הרכבתי צינור העשוי מחומר הדומה לקרטון בעובי הלא עולה על חצי סנטימטר .

חייב לציין שצורתו די יפה (חבל שתמונה לצרף כרגע אני לא יכול ) אבל הדבר המדאיג היינו בידוד החום , למרות שדי הרחקתי אותו מן המנוע או כול דבר אחר המפיק חום , אני די לא משוכנע שאותו ה"קרטון " ויריאת האלומיניום בעובי מילמטר באמת מונעת מחימום האוויר העובר בצינור.

ניסיתי לחפש בפורום אולי מישהו מיושבי הפורום בידד בצורה כולשהי צינור יניקה , אבל חוץ מהמלצות כמו לשים צינור ביוב וכד' לא מצאתי משהו מועיל.

עכשיו עולה השאלה , עם מה כדי לבודד ?

מוכן לשמוע כול הצעה , מלבד התקנות של צינורות ביוב וצינורות ממכונות כביסה וכד' :)

תודה מראש . דימה :)

 

אהלן,

 

קודם כל ככל שידוע לי, קרטון, פלסטיק,גומי ושות' מבודדים חום דווקא בצורה די טובה.

 

אלומינים לעומת זאת דווקא מוליך חום לא רע והייתי נמנע מלעטוף בו את הצנרת שלך.

 

אלומיניום (או יותר נכון נייר דבק מאלומינים) הוא מוצר מומלץ דווקא לגומי שחשוף נקודתית(קרינה תרמית) למקור חום חזק בכדי לפזר את החום.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

תודה על התגובה , ככה שבגדול לפי מה שהבנתי להשאיר את המצב כמו שהוא , רק נשאר לעטוף את הצינור באיזוליבאנד כדי למנוע פגיעות ממים , חום יתר ושאר הירקות :)

×
×
  • תוכן חדש...