Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקרה :

 

הבעיה התחילה שניסיתי לנגיע למחלף ראשון יהוד , בטעות עברתי את המחלף והמשכתי ישר לכיוון מחלף בן שמן , הסתובבתי ובדרך חזרה נתתי קצת בגז....

בדיוק אמרתי חברה שלי " רק שלא יבוא לי עכשיו שוטר..." 15 שניות אחרי זה אני רואה שוטר מטייל לו לאורך הכביש ומסמן לי לעצור.

נתפסתי .

 

כמה דברים ניראו לי מאוד מוזרים , תגידו לי אם זה משאיר לי פתח לצאת מהמכה הזאת :

 

השוטר מדד אותי ממרחק מאוד מאוד גדול , אני לא יודע להגיד כמה בדיוק כי הוא לא הסכים להראות לי את המרחק שממנו נימדדתי ואמר "אני יציג את זה בבית המשפט"

בכל מקרה זה היה ממרחק שאני אפילו לא ראיתי אותו , זה היה בירידה תלולה והייתה לי ראות מצויינת , כשהוא יצא לכביש לעצור אותי אני כבר הייתי על מהירות 5 קמ"ש אולי וכמו שאתם יודעים מרחק עצירה מ170~ קמ"ש היא כמה מאוד מטרים .

 

עוד כמה דברים מוזרים :

 

1. הוא לא בדק לי אפילו את הרשיון רכב או ביטוח .

2.הוא לא הסכים להראות לי אישור איפוס של המכשיר

3.הוא לא הסכים להראות לי את המרחק שממנו הוא ממלז אותי

4.הוא לא הסכים להראות לי את האישור עבודה אם ממל"ז

 

מה אתם אומרים ?

 

מה ניתן לעשות עכשיו ?

אני אמור להגיע ביום שני לתחנה כדי לבדוק אם הם לוקחים לי את הרשיון או לא....

 

 

 

דוד .

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

אם לא יקחו לך ..

 

ויש לך קנס או משהו כזה יש לי דרך לחמוק מלשלם ולקבל נקודות וגם לא ללכת לבית משפט..

...

 

מה פתאום לא הסכים להראות לך את המד ???

 

אני לא בטוח .. אבל נדמה לי שהוא כן חייב....

פעם תפס אותי ... ואחרי שראיי את המד ואת המרחק אמרתי לו שזה לא קביל בבית משפט ..

הוא צחק ונתן לי ללכת .. אמנם זה היה ב110 במקום 90 כך שזה לא היה ביג דיל אבל נדמה לי שהוא חייב להראות .. ולכתוב בדוח אם ביקשת..

 

אם אתה בטוח שהמרחק היה גדול .. מעל הטווח החוקי ( לשיקולך) .. אז אל תודה באשמה..

למרות שלפעמים אם מודים אז מורידים קצת מהעונש .. אבל אם תודה לא תוכל לטעון כלום ..

 

אם לא תודה במהירות זו .. ויצא שהמרחק גדול .. אז אתה יכול לנסות לערער על חוקיות המד..

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אם לא יקחו לך ..

 

ויש לך קנס או משהו כזה יש לי דרך לחמוק מלשלם ולקבל נקודות וגם לא ללכת לבית משפט..

...

 

 

חבר טוב שלי קיבל לפני שבוע דוח ממצלמה שהוא נסע 120.

במקום 90,

 

איך ניתן להתחמק מהדוח?!?

פורסם
אם לא יקחו לך ..

 

ויש לך קנס או משהו כזה יש לי דרך לחמוק מלשלם ולקבל נקודות וגם לא ללכת לבית משפט..

...

 

 

חבר טוב שלי קיבל לפני שבוע דוח ממצלמה שהוא נסע 120.

במקום 90,

 

איך ניתן להתחמק מהדוח?!?

 

צור איתי קשר ב ICQ... כי אני לא ממש בטוח שאין שוטרים שמסתכלים על הפורום :idea:

 

כי אני עושה את זה .. ומתחמק מעונש כבר שנה +

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
לגבי שאר המסמכים שהוא סרב להציג, הוא לא חייב להראות לך אותם.

 

מה? אבל זה היה כתוב באי-מייל שקיבלתי! זה חייב להיות נכון! :roll:

פורסם

דרך אגב, שמתי לב שאתמול והיום יש מבצעי אכיפה נרחבים בכל הארץ!

אתמול היו המון ניידות באיילון, חלקן התחבאו, חלקן לא, חבר שלי היה בהגה.... "איך שאתה עובר את ההשתלבות הזאת תוריד מהירות, יש שם שוטרים....." הוא היה קצת בהלם כששמע ואמר "מאיפה לך?" -ראיתי כשנסענו פה לפני 10 דקות.... (היינו צריכים להקפיץ מישהו...) אחרי זה שוב ראיתי מאחורי השיחים, אמרתי לו להרגיע והוא הודה לי אח"כ... לא מדובר על מהירויות גבוהות, אבל עדיין, הוא נהג חדש והכל...

וגם היום, נסעתי למודיעין והסתובבתי שם בסביבה, וגם בכביש מס' -1, כמות ניידות לא מוגבלת! סמויות ולא סמויות!!! והמהירות שלי היום הייתה במספר פעמים לא סבירה בכלל... למרות שאני גאה בעצמי שסוף סוף 2 ידיים על ההגה ורוב הזמן המהירות כ-120 קמ"ש מקסימום ואני יורד ימינה... סוף סוף אני מתחיל להירגע...

אבל בשלב מסוים בירידה היה לי 170 על השעון, ראיתי משהו מרחוק, בלמתי ועברתי אותם על 100 במקום 80... מסתבר שאלה סמויים...

ומה שמכעיס כרגיל - הכביש איפשר מהירויות אפילו יותר גבוהות - חופשי!

ואם אני כבר מספר על הטיול של היום, עברתי באחלה שבילי עפר והיה ממש ממש כיף... הפחדתי ג'יפים :) במיוחד איזה ויטארה מגעיל... אבל שמתי לב שרכבי הראלי הטובים ביותר הם מבית "אלבר ציי רכב"

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

בכניסה לנהריה ישר אחרי המרכז המסחרי של רגבה, יש מצלמה.

זו מצלמה פעילה שיושבת שם כמה שנים.

היום, קרה מה שקרה נסעתי שם קצת מעל המותר, ולא יודע מה עבר עלי, אבל ידעתי שאני אחטוף פלאש, בלמתי לפני המצלמה, חתכתי ימינה (מלפני הייתה עוד מכונית) ואז שניה אחרי שעברתי היה את הפלאש.

 

עכשיו הנתונים:

1)מהירות: כ-120 קמ"ש (ספידומטר של הרכב, בפועל זה בטח היה 115).

2)בזמן הצילום כבר הייתי במצב של זיגזוג מהשמאל לימין.

3)היה רכב כ-5-10 מטרים לפני.

 

עובדות:

 

חבר לפני שנתיים וקצת צולם שם, אחרי שאמרתי לו שהוא צולם, הוא אמר לי שהוא יודע אבל הוא לא דואג כי הוא נסע סה"כ 120 ועל מהירות כזו הם לא שולחים.(הוא נוסע שם קבוע על מהירות כזו, כל פעם מצלמים אותו ולא שולחים לו).

באמת לא שלחו לו., מוזר, אבל נכון.

 

מה דעתכם בעניין?

את האמת, אני נוסע שם תמיד על 105 והמצלמה לא מצלמת.

לפי מקורות אני יודע שהמצלמות נכנסות לפעולה ממהירות של 111 קמ"ש, האם יש צדק בדבר?

 

מה אתם אומרים יש מצב שאני מקבל קנס?

יש מצב לערער?

במידה ואני מקבל את הקנס, איך אני מבקש את התמונה, כלומר איך פועל הנוהל?

 

תודה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
בכניסה לנהריה ישר אחרי המרכז המסחרי של רגבה, יש מצלמה.

זו מצלמה פעילה שיושבת שם כמה שנים.

היום, קרה מה שקרה נסעתי שם קצת מעל המותר, ולא יודע מה עבר עלי, אבל ידעתי שאני אחטוף פלאש, בלמתי לפני המצלמה, חתכתי ימינה (מלפני הייתה עוד מכונית) ואז שניה אחרי שעברתי היה את הפלאש.

 

עכשיו הנתונים:

1)מהירות: כ-120 קמ"ש (ספידומטר של הרכב, בפועל זה בטח היה 115).

2)בזמן הצילום כבר הייתי במצב של זיגזוג מהשמאל לימין.

3)היה רכב כ-5-10 מטרים לפני.

 

עובדות:

 

חבר לפני שנתיים וקצת צולם שם, אחרי שאמרתי לו שהוא צולם, הוא אמר לי שהוא יודע אבל הוא לא דואג כי הוא נסע סה"כ 120 ועל מהירות כזו הם לא שולחים.(הוא נוסע שם קבוע על מהירות כזו, כל פעם מצלמים אותו ולא שולחים לו).

באמת לא שלחו לו., מוזר, אבל נכון.

 

מה דעתכם בעניין?

את האמת, אני נוסע שם תמיד על 105 והמצלמה לא מצלמת.

לפי מקורות אני יודע שהמצלמות נכנסות לפעולה ממהירות של 111 קמ"ש, האם יש צדק בדבר?

 

מה אתם אומרים יש מצב שאני מקבל קנס?

יש מצב לערער?

במידה ואני מקבל את הקנס, איך אני מבקש את התמונה, כלומר איך פועל הנוהל?

 

תודה.

 

מצלמת מהירות קבועה? בנהריה?

אתה בטוח שאתה לא מתבלבל עם מצלמת רמזור?

מה היה הצבע שלה? מ. מהירות הן אפורות ומ. רמזור הן כתומות :idea:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כבר 22 שנה ותאמין לי שאני יודע בדיוק מה, איפה, כמה ולמה.

לכיוון צפון אחרי המרכז המסחרי של רגבה, ממש אחרי הצומת המרומזרת החדשה המצלמה ממוקמת לכיוון צפון.

וזו מצלמת מהירות, לא רמזור!!!

 

בכל אופן תשובה או עזרה לגבי הבעיה אף אחד לא טרח לתת לי.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

עדיף קודם לבקש את הצילום, שיוכיח שזה אכן האוטו שלך.

לפעמים הצילום יוצא לא ברור, חשוך וכו'.

יש מקרים טובים שבצילום נראים 2 מכוניות.

 

אני בונה על כך שאצלי יראו אותי+את הרכב שמלפני.

כפי שציינתי אני נסעתי על 125 לערך..בלמתי וירדתי ל-120 ...בצילום הייתי אפילו פחות מ-120.

המזל שלי הוא שהייתי צמוד לעוד רכב בזמן הצילום, אולי בכלל לא ישלחו לי את הקנס מחוסר ראיות :lol:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
עדיף קודם לבקש את הצילום, שיוכיח שזה אכן האוטו שלך.

לפעמים הצילום יוצא לא ברור, חשוך וכו'.

יש מקרים טובים שבצילום נראים 2 מכוניות.

 

אני בונה על כך שאצלי יראו אותי+את הרכב שמלפני.

כפי שציינתי אני נסעתי על 125 לערך..בלמתי וירדתי ל-120 ...בצילום הייתי אפילו פחות מ-120.

המזל שלי הוא שהייתי צמוד לעוד רכב בזמן הצילום, אולי בכלל לא ישלחו לי את הקנס מחוסר ראיות :lol:

 

לא שווה להתעסק עם כל הבלאגן הזה בגלל 250 שקל :roll:

 

עריכה-זה היה מזמן ולא הייתי גולש לפורמים -אז לא הייתי מודע לכל הערורים ולבקש תמונה וכו.. :?

פורסם

בוקר טוב לכולם !

 

טוב אחרי שאני איכלתי קצת את המאורעות....

 

למישהו יש מספר של עו"ד טוב ?

 

והאם מישהו יודע באיזה עלויות מדובר כשלוקחים עו"ד למשפט כזה ?

 

 

 

תודה מראש ! !

 

ושתהיה לכם התחלה הרבה יותר מוצלחת לשנה החדשה משלי...:(

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...